prosím o radu a info,diferák a uzávěrka
Napsal: sob dub 11, 2009 11:39 pm
Mám 2.0i,16 ti ventil,r.v.2000,ten poslední starý model.4x4 zapínám ručně páčkou dolů a od sebe nahoru redukci (to se zamkne uzávěrka?,je tam vůbec?,jak to funguje?,není tam kromě čidla oleje žádný další kabel nebo něco dalšího,co by to zapínalo???).V klasickém obyčejném manuálu není žádná zmínka. A teď mám dotaz na diferák,zadní. Při malým poloměru záčení (třeba couvání do řady kolmo stojících aut,plný rejd) mi prohrábne jedno kolo,mám pocit jako by auto něco brzdilo. Předek je samozřejmě vypnutý.Jeden mechanik řekl,že se mu to nelíbí,ale že se setkal s jinou Sportage a ta to měla také,stejné projevy.Zase technik v Kia servisu mi řekl,že je normální,že si kolo hrábne.To je přeci nesmysl,od toho je diferák,aby rovnal různé poloměry při zatáčení.To jsme se učili na strojárně,že na to diferáky jsou.Nebo že by diferák fungoval do určitého poloměru,pak už to nezvládá vyrovnávat ??? Měl jsem i doměnku s tou uzávěrkou,jakoby byla pořád zapnutá.Ale to se opakuji,nevím,zda tam je,jak to funguje,když tam je??? Díky za radu.