Vyladily jsme motor 2.0CRDI EDC16- zmerily jsme i powerbox
Napsal: pon úno 01, 2010 1:13 pm
Dostal se mi pod ruku pan co si nechal za cenu 11000,- instalovat do sveho vozu original KIA powerbox a prijel si k nam na valcovou zkusebnu zmerit narust vykonu a krouticiho momentu..
Na temer vonavem a novem pro_ceedu osazenym motorem 2.0CRDI udavany vykon vyrobce 140 koni jsme s odpojenym boxem nabrzdily seriovej vykon 144koni coz je o 4kone vic nez udava vyrobce a se zapojenym boxem 155koni tzn za cenu 11000,- dostal pan 12koni za cenu neumerneho zatizeni pro CR cerpadlo (powebox je zapojen na cidle tlaku railu a oblbuje jeho signal pro ecu a ja zveda neumerne tlak paliva v railu).. graf z mereni zde http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... _SERIE.pdf
Dohodli jsme se s majitelem vozu ze upravime program v ecu(chiptuningem) a pan powerbox kterej mel zapujcenej ze salonu vrati..
Mame velke zkusenosti s upravami motoru TDI koncernu VAG ale diky dobre orientaci v programech rid. jednotek Bosch se podarilo motor peclive odladit a k nasemu obdivu vykazuje paradni a ukazkove parametry temer 400Nm a 175koni aniz by to melo vliv na zvysenou kourivost, narust spotreby a jine zatizeni komponentu motoru, zatim je vuz po uprave provozovan temer pul roku bez zasadnejsich negativnich projevu.
Tato uprava i s merenim a protokolem z valcove zkusebny stala 9100,- a narust je 31koni oproti powerboxu za cenu 11000,- a 12koni je ten rozdil znatelnej a i majitel konecne citil zmenu ve vykonu ..
Graf porovani serie a uprava rid.jednotky motoru(chiptuning) zde http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... 0crdi1.pdf
P.S. doufam, ze tohle tema bude nekoho zajimat a muzu se podelit o sve zkusenosti..
Na temer vonavem a novem pro_ceedu osazenym motorem 2.0CRDI udavany vykon vyrobce 140 koni jsme s odpojenym boxem nabrzdily seriovej vykon 144koni coz je o 4kone vic nez udava vyrobce a se zapojenym boxem 155koni tzn za cenu 11000,- dostal pan 12koni za cenu neumerneho zatizeni pro CR cerpadlo (powebox je zapojen na cidle tlaku railu a oblbuje jeho signal pro ecu a ja zveda neumerne tlak paliva v railu).. graf z mereni zde http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... _SERIE.pdf
Dohodli jsme se s majitelem vozu ze upravime program v ecu(chiptuningem) a pan powerbox kterej mel zapujcenej ze salonu vrati..
Mame velke zkusenosti s upravami motoru TDI koncernu VAG ale diky dobre orientaci v programech rid. jednotek Bosch se podarilo motor peclive odladit a k nasemu obdivu vykazuje paradni a ukazkove parametry temer 400Nm a 175koni aniz by to melo vliv na zvysenou kourivost, narust spotreby a jine zatizeni komponentu motoru, zatim je vuz po uprave provozovan temer pul roku bez zasadnejsich negativnich projevu.
Tato uprava i s merenim a protokolem z valcove zkusebny stala 9100,- a narust je 31koni oproti powerboxu za cenu 11000,- a 12koni je ten rozdil znatelnej a i majitel konecne citil zmenu ve vykonu ..
Graf porovani serie a uprava rid.jednotky motoru(chiptuning) zde http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... 0crdi1.pdf
P.S. doufam, ze tohle tema bude nekoho zajimat a muzu se podelit o sve zkusenosti..