Stránka 1 z 2

Ciptuning

Napsal: pon bře 01, 2010 10:16 am
od mawerik
Chlapi dnes cipujem.... uz sa nevie dockat co z toho bude!!!!

Re: Ciptuning

Napsal: pon bře 01, 2010 10:43 am
od eMKejx
vysia spotreba odhadujem o nejake markantne dcl a vykon? no a dajme tomu ze na semaforoch budes mat vacsi rozdiel o 2m pred fabiou, nez mi bez modovania... myslim si ze nic moc... pripadne napis aky motor ci 1,4 benzin ci 1,5 CRDi? Niesi to ty co pisal v jednej sekcii ze sa chysta na chip tunning? Drzim palce teda ze ti to nieco prinesie

Re: Ciptuning

Napsal: pon bře 01, 2010 10:45 am
od mawerik
1,5 CRDi, no mal by som mat nejaky 137Hp a 270nm. Uvidime, dam si ho otestovat aj na vykonovej brzde.

Re: Ciptuning

Napsal: pon bře 01, 2010 1:12 pm
od MaTToS
kolko mas teraz najazdene ?

Re: Ciptuning

Napsal: pon bře 01, 2010 1:24 pm
od mawerik
cca 53000 km

Re: Ciptuning

Napsal: úte bře 02, 2010 9:12 am
od mawerik
Tak a je to tu....
104kW, 142k, 314nm

Trochu viacej dymi, no octavie dymia viacej. Do 190 km/h ide plynulo no max je 200 km/h. Viac ho uz obmedzovac nepusti.
So spotrebou budem priebezne informovat.

Re: Ciptuning

Napsal: stř bře 03, 2010 9:31 pm
od BatoNR
mawerik mam na teba par otazok:

Chiptuning ktory si si nechal urobit mas zapisany aj v technickom alebo mas nejaky iny doklad? (predpokladam ze ti robili iba zmenu soft a nerobili ziadne upravy na vackach, hlave, potrubi....)

Niektore poistovne pri poistkach zohladnuju aj vykon motora, takze ty uz budes musiet uvadzat tuto novu hodnotu 104kW, vsak ze?

Re: Ciptuning

Napsal: stř bře 03, 2010 10:00 pm
od eMKejx
maw: pls napis aj dynamiku aku to ma, sice to sa snad neda postrehnut volnym okom, alebo citis rozdiel pri akceleracii? ked zosliapnes pedal poriadne? aj ta "tlaci" do sedadiel, ci?

Re: Ciptuning

Napsal: čtv bře 04, 2010 8:01 am
od mawerik
Odpoved BatoNR:

Upravovali mi len soft... a spravili mi vykonovu brzdu z ktorej mam grafi ako sa to zmenilo. No ako hovoris s tou poistkou, v technocaku to zapisane nemam a ani si to nedam zapist. Myslim ze poistku mam robenu na objem nie na vykon. To ze je motor precipovany zistia len v servise ked porovnaju programy, ze ten moj je trochu iny.
A trosku viacej to dymi, a spozoroval som iny zvuk motora. Trochu pocut turbo. Vcera som bol v Kii a pytal som sa na turbo, tak mi chlapik vravel, ze este nemali rio s pokazenym turbom.

Inac som sa cudoval, ze od vyroby to malo 118k a 260nm. Som si myslel, ze to bude mat menej.

Re: Ciptuning

Napsal: čtv bře 04, 2010 8:06 am
od mawerik
Odpoved eMKejx:

Co sa tyka dynamiky, na 2 stupni musim riadne drzat volant lebo pri akcelerovani plava.
3 stupen tlaci do sedacky ako sialeny (oproti tomu co bolo pred chipom)
4 stupen ide tiez pekne
no a 5 stupen to plynulo vyzenie na 190km/h a trosku to potiahne na 200km/h, len potom sa rucicka otackometra dotkne cerveneho pola a zastane. Viac nejde.

Mam aj grafi len mi to nechce zakvacit na tento web neviem preco, ani avatara si neviem dat. ak mi vie niekto poradit ako na to tak to sem zakvacim.

Re: Ciptuning

Napsal: čtv bře 04, 2010 11:34 am
od mawerik

Re: Ciptuning

Napsal: čtv bře 04, 2010 12:03 pm
od staf
co presne je pokladane za stratovy vykon?

Re: Ciptuning

Napsal: čtv bře 04, 2010 12:08 pm
od mawerik
Stratový výkon - Pstraty
Je to hodnota, ktorá vznikla ako súčet výkonových strát od všetkých pasívnych / rotujúcich odporov. Sem sa radia straty na koliesách, od trenia kardanov, diferenciálov, ložísk a iných.

Re: Ciptuning

Napsal: pát bře 05, 2010 8:36 pm
od tomasko007
104KW s takym autom musi robit zazraky. z miesta to musi vystrelit doslova.

Re: Ciptuning

Napsal: stř bře 17, 2010 8:52 pm
od shopho
pre tych, co maju benzinovu 1.4 verziu motora a tiez by mali zaujem o ciptuning, som nasiel firmu, co to robi za prijatelnu sumu..

Kód: Vybrat vše

http://www.autochip.eu/sk/vykonove-tabulky/kia/kia-rio-14-97hp/
problem je, ze asi je to lepsie robit az po zaruke..