Stránka 1 z 1

kovové klepání motoru 1,6 crdi 85 kw

Napsal: sob dub 24, 2010 12:10 am
od Hlava
Chlapi, potřebuju poradit se zvukem, vycházejícím z neprohřátého motoru(70 stupňů) při akceleraci. Je to takový nepříjemný klepavý zvuk, jak z klikovky. Ceed je nový, má najeto 2800 km. Má s tím někdo zkušenost? Po důkladném zahřátí- cca 15 km- to zmizí. Motor je jinak naprostá senzace-živý, pružný.

Re: kovové klepání motoru 1,6 crdi 85 kw

Napsal: pon dub 26, 2010 9:17 am
od Dettektorr
U mě klapou ventili taky takovým kovovým zvukem, který se zahřátím zmizí. V servisu říkají že OK. Takže bych tipnul, že to máš stejně. Kdosi mi kdysi říkal, že to snad dělají "hydroštely" ventilů, ale potud mé odborné znalosti nesahají, tak nemohu potvrdit ani vyvrátit.

PS: mám najeto 22.000 a ňáký drobky.

Re: kovové klepání motoru 1,6 crdi 85 kw

Napsal: pon kvě 31, 2010 8:31 pm
od saldy
Mně to taky dělá,kovové klepání, jsou to asi ventily, po zahřátí to ustoupí. Mám i30 94kw

Re: kovové klepání motoru 1,6 crdi 85 kw

Napsal: čtv pro 09, 2010 7:37 pm
od Koki
Ahojte,

S najvacsou pravdepodobnostou to budu hydraulicke nastavovace ventilov. Po vypnuti motora, ostatnu niektore ventily zatlacene (tym padom su stlacene aj nastavovace) Stlacenim z nich moze byt vytlaceny olej. A teda po nastartovani chvilu trva, kym je olej dotlaceny do hlavy a teda do samotnych hydr. vemedzovacov vole ventilov.

Koki

Re: kovové klepání motoru 1,6 crdi 85 kw

Napsal: sob čer 09, 2012 11:41 am
od fortunapetr
Dobry den. Při nastartování mi něco klepe v motoru zni to jak traktor při seslapnuti plynu slisim takovy zvuk jako kdybych mel turbo a při otáčkách 3000 klapani zni jak kdyby to dole klepalo o plech a nepřestane klepat ani při zahráti najeto 95000km a v zadní části vozu jde slyšet syčení a nejde rozeznam odkud to jde. :cry:

Re: kovové klepání motoru 1,6 crdi 85 kw

Napsal: úte čer 26, 2012 11:15 pm
od fortunapetr
fortunapetr píše:Dobry den. Při nastartování mi něco klepe v motoru zni to jak traktor při seslapnuti plynu slisim takovy zvuk jako kdybych mel turbo a při otáčkách 3000 klapani zni jak kdyby to dole klepalo o plech a nepřestane klepat ani při zahráti najeto 95000km a v zadní části vozu jde slyšet syčení a nejde rozeznam odkud to jde. :cry:
Takže prej vada materialu ... a že mám upečenej motor..