Stránka 1 z 2
Náhradní kolo místo kompresoru s hmotou
Napsal: úte srp 08, 2006 4:57 pm
od bagounek
Moje zkušenost s Picantem byla takováto, když jsem koupil Picanto, jako rezerva nebylo náhradní kolo ale kompresor s hmotou a bohužel moje důvěra v toto zařízení nebyla jaksi dost velká tak jsem začal shánět
náhradní disk a pneu.
Na voze mam 14" kola (prodávají se i s 13") ale podle rozměru jsem zjistil, že stejné disky jsou na automobilu Hyundai Getz a když jsem se zajímal o
cenu tak jsem zjistil, že na Picanto chtěli v "autorizovaném" servise o 300,- víc než u konkurčního Hyundaie. Disk má trochu jiný prolis - tvar ale pasuje jako originál a jako rezerva v kufru být může.
Tak to je moje zkušenost z podzimu 2005.
Re: Náhradní kolo místo kompresoru s hmotou
Napsal: pon srp 28, 2006 12:09 pm
od prekladys
plnohodnotnou rezervu tam nedostaneš, v zemích, kde se rezerva dodává, je nouzová
mlíko + kompresor jsem narval pod sedadlo a muldu nechal vyčalounit, když vydělám "šuflík" mám "pekelně" hluboký kufřík, do něhož se vešel skládací podvozek kočárku (trojkombinace) i nastojato!
s ráfky na getze máš naprostou pravdu, picanto je mechanicky upravený getz na zkrácené podlahové plošině, takže je tam toho shodného velmi mnoho
rezerva
Napsal: pon srp 28, 2006 9:13 pm
od ivošek
Nemůžu souhlasit, do Picanta se plnohodnotná rezerva vejde!! Sám jsem měl možnost si tuto skutečnost ověřit:-))
Re: rezerva
Napsal: pon srp 28, 2006 10:53 pm
od prekladys
ivošek píše:Nemůžu souhlasit, do Picanta se plnohodnotná rezerva vejde!! Sám jsem měl možnost si tuto skutečnost ověřit:-))
jaký máš rozměr ráfku/pneu?
mně se kolo do muldy dostat nepodařilo (bylo širší než hloubka muldy). výrobce vybavuje pouze dojezdovým kolem (viz návod 6/20 "náhradní kompaktní pneumatika")
Napsal: úte srp 29, 2006 2:18 pm
od ivošek
Zdravím, mám standartní rozměr pneu, který se dodává na Picanto 1,0LX+, což je 165/60 R14..
Sám jsem tomu nechtěl věřit,ale bez větších problémů se to podařilo..
rezerva
Napsal: stř srp 30, 2006 6:16 pm
od hoja
...ja s rezervou nemám problém, v lete tam vložím zimný disk a v zime naopak a je to v pohode.
Napsal: úte srp 14, 2007 4:10 pm
od Ali Ghator
Vejde se plnohodnotná rezerva i s heverem.
Napsal: sob lis 03, 2007 10:52 am
od nocnik511
ivošek píše:Zdravím, mám standartní rozměr pneu, který se dodává na Picanto 1,0LX+, což je 165/60 R14..
Sám jsem tomu nechtěl věřit,ale bez větších problémů se to podařilo..
...jestlipak tam dostanu taky 175/60 R14....jak to vidíš??
Napsal: sob lis 03, 2007 5:54 pm
od MW
Už si tam hoví 14 kolo a bez problémů
Napsal: sob lis 03, 2007 6:38 pm
od Ali Ghator
Vejde se tam, ale na předku bude dřít v zatáčkách o podběhy.
Napsal: ned lis 04, 2007 12:14 pm
od nocnik511
Ali Ghator píše:Vejde se tam, ale na předku bude dřít v zatáčkách o podběhy.
..já myslíl....do téj dírky na rezervu....
tenhle rozměr na auto dávaj
1.1CRDi
Napsal: ned lis 04, 2007 2:42 pm
od Ali Ghator
Vejde,ale možná bude trochu zvedat vyjímatelné dno kufru. To se dá vyřešit podložením na stranách. U rezervy š.155 se dno naopak prohýbá. Ideální šířka je 165.
Napsal: pon lis 05, 2007 7:27 pm
od nocnik511
Ali Ghator píše:Vejde,ale možná bude trochu zvedat vyjímatelné dno kufru. To se dá vyřešit podložením na stranách. U rezervy š.155 se dno naopak prohýbá. Ideální šířka je 165.
tak uvidíme,teď jsem přezůl na zimní a na jaro pořídim ňáký fešný alu-disky a pak tam zkusím hňácnóut ten plecháč se zimní gumou....co to udělá
Náhradní kolo místo kompresoru s hmotou
Napsal: pát črc 04, 2008 1:56 pm
od Ralfik
Ahoj, zajímalo by mě, kolik vůbec stojí to mlíko s kompresorem. Navíc se to má měnit co 4 roky ikdyž nepíchnete.
Napsal: pon srp 18, 2008 12:37 am
od nocnik511