Přestal ukazovat palivoměr (budík vedle ukazatele rychlosti)
Napsal: pát črc 29, 2011 12:01 am
Několikrát se mi stalo (vždy to bylo v letních měsících, kdy auto Kia Picanto 1.0 LX+ rv. 2004/11 stálo několik hodin na přímém slunci), že po nastartování se budík
palivoměru odmlčel a ukazoval neustále Empty = Prázdná nádrž. Jinak kontrolka rezervy (oranžová při nízkém stavu paliva) nesvítila. Po ujetí několika kilomtrů a hlavně asi po vychladnutí se budík vzpamatoval a opět ukazoval to co měl. Myslel jsem, že došlo v nádrži k nějakému podtlaku, zkoušel jsem i otevřít víčko
od nádrže, aby došlo k vyrovnání tlaků, ale nevím jestli to tenkrát pomohlo. Nyní se to stalo poněkolikáté znovu, ale vychladnutí již nepomohlo a budík je mrtvý stále. Nejprve jsem zkoušel kontakty, kdy jsem zjistil, že pod sedákem zadního sedadla je černý kryt asi 25 cm v průměru, který jsem odlepil, je jen přilepený nějakou páskou, a zkusil jsem odpojit šedivou zásuvku se třemi dráty která skrz toto víko vede a zásuvka je pod ním, ale to nepomhlo. Ještě mě napadlo vyndat opět budíky na přístrojové desce, ale ještě jsem se k tomu nedostal, jestli tam není špatný kontakt tedy zakopaný pes. Jinak budu muset asi navštívit autoservis Kia. Když něco zjistím, dám sem vědět. Kdybyste měl někdo nějakou radu, budu rád.
palivoměru odmlčel a ukazoval neustále Empty = Prázdná nádrž. Jinak kontrolka rezervy (oranžová při nízkém stavu paliva) nesvítila. Po ujetí několika kilomtrů a hlavně asi po vychladnutí se budík vzpamatoval a opět ukazoval to co měl. Myslel jsem, že došlo v nádrži k nějakému podtlaku, zkoušel jsem i otevřít víčko
od nádrže, aby došlo k vyrovnání tlaků, ale nevím jestli to tenkrát pomohlo. Nyní se to stalo poněkolikáté znovu, ale vychladnutí již nepomohlo a budík je mrtvý stále. Nejprve jsem zkoušel kontakty, kdy jsem zjistil, že pod sedákem zadního sedadla je černý kryt asi 25 cm v průměru, který jsem odlepil, je jen přilepený nějakou páskou, a zkusil jsem odpojit šedivou zásuvku se třemi dráty která skrz toto víko vede a zásuvka je pod ním, ale to nepomhlo. Ještě mě napadlo vyndat opět budíky na přístrojové desce, ale ještě jsem se k tomu nedostal, jestli tam není špatný kontakt tedy zakopaný pes. Jinak budu muset asi navštívit autoservis Kia. Když něco zjistím, dám sem vědět. Kdybyste měl někdo nějakou radu, budu rád.