Servis a prodejce AUTO-NOVO-TEAM Řevnice
Napsal: úte zář 13, 2011 9:14 pm
Rád bych se podělil o NEGATIVNÍ zkušenost se společností Auto-Novo-Team, s.r.o. Řevnice.
Budu velmi konkrétní. Dne 25.8.2011 jsem se telefonicky objednal na pískování skel SBZ OCIS. Dohodnutým termínem bylo pondělí 29.8.20011 hned z rána v 7:00 hod. Dle ubezpečení je pískování otázkou hodiny vč. všech formalit.
V pondělí jsem auto přistavil včas dle dohody na sedmou hodinu, avšak panem Miškou mi bylo sděleno, že technik provádějící pískování příjde nejdříve v půl osmé. Po osmé hodině ranní pan Dvořák, zřejmě kompetentní technik, zjistil, že se nemůže přihlásit do systému, aby provedl registraci pískování a že není jediná osoba v okolí, která by přístup zajistila. Podotýkám, že má návštěva a servisní úkon byl předem domluven a ohlášen.
Vzhledem ke skutečnosti, že jsem zaměstnaný člověk a na zmiňovaný úkon jsem si nebral dovolenou, musel jsem se s pracovníky servisu rozloučit s tím, že jakmile se panu Dvořákovi povede vyplnit registrační údaje, zašle mi mailem formulář, který vytisknu a podepsaný doručím zpět do servisu. Toto bylo dodrženo.
Svůj závazek jsem splnil a ve středu odpoledne kolem 16 hodiny manželka doručila podepsané osvědčení. Dohoda zněla tak, že mnou podepsané formuláře Auto-Novo-Team potvrdí a jedno vyhotovení si odveze. Tomu se tak nestalo, neboť dle sdělení formulář nemůže podepsat a orazítkovat kdokoli jiný než pan Dvořák, který nebyl přítomen. Nakonec se nabídl pan Švec (obchodní ředitel), že nám následující den formulář doručí - osobně přiveze.
Pan Švec volal ve čtvrtek po šesté hodině večer s tím, že formulář nedoručí, neboť "jede na opačnou stranu".
Od čtvrtka dodnes, tj. 13.92011, se nikdo ze spol Auto-Novo-Team nikterak neangažoval svůj závazek splnit, vč. pana Nováka -výkonného ředitele. Mnou navrhovaná varianta a prosbua aby byl potvrzený formulář zaslán alespoň poštou, nikomu z uvedené společnosti nevyhovovala.
Ačkoliv se jednalo o relativně snadný a drobný servisní úkon tak i tento nedokázal servis Auto-Novo-Team Řevnice zvládnout bez problému.
Vážení vlastníci vozů KIA, JEEP, CHRYSLER, DODGE doufejte, že výše uvedená neschopnost byla díky jiné značce vlastněného vozu, když pro výše uvedenou společnost nejsem a nebudu VIP klientem případně klientem vůbec.
I přesto jsem toho názoru, že právě nepřesnosti, které jsem popsal a profesionální přístup osob jednajících za značku AUTO-NOVO-TEAM není zcela v pořádku a dobré renomé nedělá. Pokud ovšem filosofie firmy není právě opačná ostatním... v tom případě je nutno zaměstnance vyzdvihnout!
Budu velmi konkrétní. Dne 25.8.2011 jsem se telefonicky objednal na pískování skel SBZ OCIS. Dohodnutým termínem bylo pondělí 29.8.20011 hned z rána v 7:00 hod. Dle ubezpečení je pískování otázkou hodiny vč. všech formalit.
V pondělí jsem auto přistavil včas dle dohody na sedmou hodinu, avšak panem Miškou mi bylo sděleno, že technik provádějící pískování příjde nejdříve v půl osmé. Po osmé hodině ranní pan Dvořák, zřejmě kompetentní technik, zjistil, že se nemůže přihlásit do systému, aby provedl registraci pískování a že není jediná osoba v okolí, která by přístup zajistila. Podotýkám, že má návštěva a servisní úkon byl předem domluven a ohlášen.
Vzhledem ke skutečnosti, že jsem zaměstnaný člověk a na zmiňovaný úkon jsem si nebral dovolenou, musel jsem se s pracovníky servisu rozloučit s tím, že jakmile se panu Dvořákovi povede vyplnit registrační údaje, zašle mi mailem formulář, který vytisknu a podepsaný doručím zpět do servisu. Toto bylo dodrženo.
Svůj závazek jsem splnil a ve středu odpoledne kolem 16 hodiny manželka doručila podepsané osvědčení. Dohoda zněla tak, že mnou podepsané formuláře Auto-Novo-Team potvrdí a jedno vyhotovení si odveze. Tomu se tak nestalo, neboť dle sdělení formulář nemůže podepsat a orazítkovat kdokoli jiný než pan Dvořák, který nebyl přítomen. Nakonec se nabídl pan Švec (obchodní ředitel), že nám následující den formulář doručí - osobně přiveze.
Pan Švec volal ve čtvrtek po šesté hodině večer s tím, že formulář nedoručí, neboť "jede na opačnou stranu".
Od čtvrtka dodnes, tj. 13.92011, se nikdo ze spol Auto-Novo-Team nikterak neangažoval svůj závazek splnit, vč. pana Nováka -výkonného ředitele. Mnou navrhovaná varianta a prosbua aby byl potvrzený formulář zaslán alespoň poštou, nikomu z uvedené společnosti nevyhovovala.
Ačkoliv se jednalo o relativně snadný a drobný servisní úkon tak i tento nedokázal servis Auto-Novo-Team Řevnice zvládnout bez problému.
Vážení vlastníci vozů KIA, JEEP, CHRYSLER, DODGE doufejte, že výše uvedená neschopnost byla díky jiné značce vlastněného vozu, když pro výše uvedenou společnost nejsem a nebudu VIP klientem případně klientem vůbec.
I přesto jsem toho názoru, že právě nepřesnosti, které jsem popsal a profesionální přístup osob jednajících za značku AUTO-NOVO-TEAM není zcela v pořádku a dobré renomé nedělá. Pokud ovšem filosofie firmy není právě opačná ostatním... v tom případě je nutno zaměstnance vyzdvihnout!