Stránka 1 z 2

Sorento jede blbě

Napsal: pon úno 06, 2012 10:12 pm
od oluska2
Zdravím.Jedu v pohodě a najednou jako by přestalo jít Turbo.Auto jede na 3t otáček víc ani ťuk.Chcípnu motor a po nastartování zase jede jak pitomý.Ujedu 10 km a znovu to samý.Co stím může být???Mám 08.125kw.Než to dám do aut.servisu aby mě tam nevojebali nejakejma výměnářskejma výmyslama.Díkes za rady.

Re: Sorento jede blbě

Napsal: úte úno 07, 2012 1:08 pm
od ctiteljan
hmm to by mohlo bejt načnutý turbo , koukni ještě na vzduchofej filtr jestli není ucpanej(jinak to jede na nouzák).
já když odpojil turbo uplně tak motor točil max 2000 ot/m (sorento 2003/103kw). svítí ti potom nějaká kontrolka ??

Re: Sorento jede blbě

Napsal: úte úno 07, 2012 6:33 pm
od kozejk
to může být tolik věcí že chtít to diagnostikovat po netu je hra o loterii. Každopádně bych se toho nebál, bude to nějaká maličkost, samotný turbo to nebude, maximálně jeho regulace. Zkus spíš specifikovat při jakým jízdním režimu ti to spadne, tj akcelerace, normální jízda a podobně, klidně to může být i ucpaný palivový filtr.

Re: Sorento jede blbě

Napsal: úte úno 07, 2012 9:47 pm
od oluska2
oluska2 píše:Zdravím.Jedu v pohodě a najednou jako by přestalo jít Turbo.Auto jede na 3t otáček víc ani ťuk.Chcípnu motor a po nastartování zase jede jak pitomý.Ujedu 10 km a znovu to samý.Co stím může být???Mám 08.125kw.Než to dám do aut.servisu aby mě tam nevojebali nejakejma výměnářskejma výmyslama.Díkes za rady.
Takže dnes proběhla diagnostika.Než jsem tam dojel asi 40 km tak mi to 3x skočilo do nouzáku a po 4tým nastartování (resetování)se rozsvítila kontrolka motoru a stou to jelo asi 20km normálně.Na diagnostice-vysoký tlak paliva na rejlový liště.Buďto čidlo tlaku paliva nebo regulátor tlaku paliva.Divný je že po výmazu chyby vše ok,a to už jsem najel min.60km.Mám najeto 82t a v 80 měněny všechny filtry a totál náplně.Stalo se to v neděli v mínus 15 a v nádrži jsem měl tak 10litrů paliva s wifem.A teď se ptám není možný že při tomto stavu paliva a mrazu venku to palivo přeci jenom tak ztuhlo že si auto(počítač)přidal sám tlak paliva na systému až to nezvlád a (nouzák)po dotankování plný nádrže s aditivama je ta nafta přeci jenom řidší a ten chytrej počítač to už neumí vrátit tu chybu zpět??????? Protože jak si vysvětlit že po výmazu to je vše v poho.Jsem z toho jelen!Kurva to sem se rozepsal.Díkes za rady.

Re: Sorento jede blbě

Napsal: stř úno 08, 2012 9:34 pm
od kozejk
určitě ne, jestliže se nafta dopraví do čerpadla at už v jakým koliv stavu, tak jednu jistotu máš a to tu že do railu jde palivo v naprosto tekutým stavu,ono když to čerpadlo stlačí na 800 atmosfér ( při volnoběhu ) tak ta nafta je sama o sobě zahřátá a opravdu kapalná.Problém ztuhlé nafty je že neprojde přes filtr,jak se dostane za něj neni už problém.

Re: Sorento jede blbě

Napsal: sob úno 11, 2012 12:06 pm
od scenic
Tak a moj Sorik zas blbne. Sporadicky pri 1800 otakach mi zacnu otacky kolisat. Niekedy to robi stale a inokedy ani za toho boha (samozrejme vtedy ked sa na tom idem povozit s mechanikom). Diagnostika neukazala nic, bol meneny palivovy filter a aj olej v prevodovke (mechanikovi to pripada tak ako keby sa prevodovka nevedela rozhodnut ci prehodit rychlost alebo nie). Nejaké rady?

Re: Sorento jede blbě

Napsal: sob úno 11, 2012 6:12 pm
od kozejk
zablokovat kvalt na automatické převodovce, napíchnout auto na diagnostiku a provést zkušební jízdu, jinak to nezjistíš. Nebo si vzít osciloskop a proměřit elektroniku.

Re: Sorento jede blbě

Napsal: ned úno 12, 2012 6:32 pm
od oluska2
oluska2 píše:
oluska2 píše:Zdravím.Jedu v pohodě a najednou jako by přestalo jít Turbo.Auto jede na 3t otáček víc ani ťuk.Chcípnu motor a po nastartování zase jede jak pitomý.Ujedu 10 km a znovu to samý.Co stím může být???Mám 08.125kw.Než to dám do aut.servisu aby mě tam nevojebali nejakejma výměnářskejma výmyslama.Díkes za rady.
Takže dnes proběhla diagnostika.Než jsem tam dojel asi 40 km tak mi to 3x skočilo do nouzáku a po 4tým nastartování (resetování)se rozsvítila kontrolka motoru a stou to jelo asi 20km normálně.Na diagnostice-vysoký tlak paliva na rejlový liště.Buďto čidlo tlaku paliva nebo regulátor tlaku paliva.Divný je že po výmazu chyby vše ok,a to už jsem najel min.60km.Mám najeto 82t a v 80 měněny všechny filtry a totál náplně.Stalo se to v neděli v mínus 15 a v nádrži jsem měl tak 10litrů paliva s wifem.A teď se ptám není možný že při tomto stavu paliva a mrazu venku to palivo přeci jenom tak ztuhlo že si auto(počítač)přidal sám tlak paliva na systému až to nezvlád a (nouzák)po dotankování plný nádrže s aditivama je ta nafta přeci jenom řidší a ten chytrej počítač to už neumí vrátit tu chybu zpět??????? Protože jak si vysvětlit že po výmazu to je vše v poho.Jsem z toho jelen!Kurva to sem se rozepsal.Díkes za rady.
Zase se to vrátilo,takže začnem nejlevněší variantou-čidlo tlaku paliva a pak uvidíme co dál...

Re: Sorento jede blbě

Napsal: úte úno 14, 2012 5:57 pm
od oluska2
oluska2 píše:
oluska2 píše:
oluska2 píše:Zdravím.Jedu v pohodě a najednou jako by přestalo jít Turbo.Auto jede na 3t otáček víc ani ťuk.Chcípnu motor a po nastartování zase jede jak pitomý.Ujedu 10 km a znovu to samý.Co stím může být???Mám 08.125kw.Než to dám do aut.servisu aby mě tam nevojebali nejakejma výměnářskejma výmyslama.Díkes za rady.
Takže dnes proběhla diagnostika.Než jsem tam dojel asi 40 km tak mi to 3x skočilo do nouzáku a po 4tým nastartování (resetování)se rozsvítila kontrolka motoru a stou to jelo asi 20km normálně.Na diagnostice-vysoký tlak paliva na rejlový liště.Buďto čidlo tlaku paliva nebo regulátor tlaku paliva.Divný je že po výmazu chyby vše ok,a to už jsem najel min.60km.Mám najeto 82t a v 80 měněny všechny filtry a totál náplně.Stalo se to v neděli v mínus 15 a v nádrži jsem měl tak 10litrů paliva s wifem.A teď se ptám není možný že při tomto stavu paliva a mrazu venku to palivo přeci jenom tak ztuhlo že si auto(počítač)přidal sám tlak paliva na systému až to nezvlád a (nouzák)po dotankování plný nádrže s aditivama je ta nafta přeci jenom řidší a ten chytrej počítač to už neumí vrátit tu chybu zpět??????? Protože jak si vysvětlit že po výmazu to je vše v poho.Jsem z toho jelen!Kurva to sem se rozepsal.Díkes za rady.
Zase se to vrátilo,takže začnem nejlevněší variantou-čidlo tlaku paliva a pak uvidíme co dál...
Takže průser...čidlo tlaku paliva v kie 10 litrů bez daně.Nemá někdo levnější variantu????

Re: Sorento jede blbě

Napsal: úte úno 14, 2012 10:20 pm
od Jirka N.
V Holandsku mají celou lištu za podobný peníz a to včetně daně.
http://www.ersatzteile-autoteile.eu/kia ... 4A000.html

Re: Sorento jede blbě

Napsal: stř úno 15, 2012 8:34 am
od oluska2
Jirka N. píše:V Holandsku mají celou lištu za podobný peníz a to včetně daně.
http://www.ersatzteile-autoteile.eu/kia ... 4A000.html
Dík to vím ale přeci by mě zajímalo jen to čidlo za rozumější peníz.Dík.

Re: Sorento jede blbě

Napsal: stř úno 15, 2012 5:31 pm
od kozejk
máš jistotu že to je to čidlo?

Re: Sorento jede blbě

Napsal: čtv úno 16, 2012 2:08 pm
od oluska2
kozejk píše:máš jistotu že to je to čidlo?
Na diagnostice-vysoký tlak paliva na rejlový liště.Buďto čidlo tlaku paliva nebo regulátor tlaku paliva.Zkusím ještě kiáckou diagnostiku,jestli nemaj přesnější specifikaci.80 najeto vstřiky ok.A teď si vzpomínám když jsem měl auto s píčou(trafic)Tak mi taky kolem 80 odešlo čidlo tlaku paliva.Nevím ale to CRDI a jejich posraná ekologie je neštěstí.Jinak v Kii 10 bez dph a na netu do 4litrů i s dph.

Re: Sorento jede blbě

Napsal: čtv úno 16, 2012 5:22 pm
od kozejk
čidlo tlaku se dá napíchnout, možná někde mám i tabulku s hodnotami které musí ukazovat při určitých otáčkách. Samozřejmě musí se napětí zvedat lineárně podle zvyšujících se otáček. Co se týká regulátoru a vysokého tlaku, tak to by si měl poznat že ti přetlakový ventil odpouští přebytečný tlak z lišty.

Re: Sorento jede blbě

Napsal: pát úno 17, 2012 6:47 pm
od oluska2
kozejk píše:čidlo tlaku se dá napíchnout, možná někde mám i tabulku s hodnotami které musí ukazovat při určitých otáčkách. Samozřejmě musí se napětí zvedat lineárně podle zvyšujících se otáček. Co se týká regulátoru a vysokého tlaku, tak to by si měl poznat že ti přetlakový ventil odpouští přebytečný tlak z lišty.
Tak to bych byl rád kdyby jsi tu tabulku někde vyštrachal.Díkes.