Stránka 1 z 1

Klepaní motoru po startu

Napsal: pon kvě 07, 2012 2:41 pm
od hillcz
Prosím vás co může dělat že po startu v motoru klape (tak vteřinu)
Nastartuji v motoru zacvrdlika a pak už je vše ok.

Re: Klepaní motoru po startu

Napsal: pon kvě 07, 2012 7:08 pm
od kozejk
hydraulické zdvihátka ventilů, počítám že budeš mít najeto ke 200 tisícům, to by odpovídalo jejich životnosti

Re: Klepaní motoru po startu

Napsal: pon kvě 07, 2012 11:59 pm
od viita
Zdvihátka zkrátka zaklepou, než se naplní olejem.Záleží na oleji, na teplotě, na jejich stavu.Dokud necvrdlikají pořád- neřešit- pokud ano- ihned vyměnit

Re: Klepaní motoru po startu

Napsal: úte kvě 08, 2012 8:34 am
od hillcz
Díky

Opravdu to dělají hydroštefty. Automechanik mě řekl to samé dokud si jen zaklepou neřešit.
Zdá se že KIA je opravdu to 6 letech před hrobem :-(
Má to najeto 160 je to z roku 2006 pravidelný servis majitel o to pečoval, ale stejně se teď projevuje jedna "prkotina" za druhou. Nefunguje čidlo okolní teploty, jdou špatně stahovat okna, klepou hydroštefty. Téměř všechny konektory co jsem rozdělal jsou zelené :-) Nemáte někdo assembly návod na palubku a dveře. Potřebuji dát do kupy stahování a konektory od zrcátek. A do dnes jsem nepřišel na to proč nefungují ostřikovače světel.

Re: Klepaní motoru po startu

Napsal: úte kvě 08, 2012 9:06 pm
od viita
Vidíš a já mám najeto 200 , dostává pořádnej kouř , nijak se nemazlím a až na detaily vše OK a to má posl 50 tis. nalítáno s plynem a to většinou dálky, tak 50% je s vozíkem 1.6 t.Ale malý mouchy má každý auto, to si nevybereš.

Re: Klepaní motoru po startu

Napsal: úte kvě 08, 2012 9:22 pm
od David-Petr
vše co popisuješ nějak nechápu.Mám sorento r.v 2003 3,5 v6 automat ex najeto skoro 300 000km z toho 120 000 na lpg auto sem měl do šroubku rozebrané a jedinej konektor není zelenej.Proto se ptám auto bylo havarované nebo vykoupané?Jinak pokud budeš řešit ty ostřikovače světel tak se koukni na nádobku ostřikovače je tam nějaká el.krabička na ten motorek,ale já osobně to zrušil je to naprd.Sorento v benzínu dle mě najede moc moc KM má blbuvzdorný automat,motor držák pokud nejezdíš jak vocas po dálnici 140.Celkově to auto není špatný je nenáročný chce jenom olej a vodu a zákl. servis a hodně trpělivosti.Jinak jak řešíš ten olej do automatu tak já tam mam taky dextron ll vyměněn doma a není to žádnej velkej problém chce to čas .Pokud si netroufáš na domácí výměnu tak to udělej jak víťa a dej to na ten baipas nebo jak se to píše,ale je to o ceně stojí to cca 5000kč a doma to uděláš sice asi né tak dobře ,ale za cenu oleje já dával 158kč za 1l. Co Sraz přijedeš :D ? ahoj David

Re: Klepaní motoru po startu

Napsal: stř kvě 09, 2012 7:22 am
od hillcz
Kamarád je automechanik (moc sikovnej) tak to uděláme doma ale nedaří se me sehnat olej do petikvaltu. Jinak havarka ani koupel nebyla. Ale znám předchozího majitele. Punta na auto ale jak už jsem si několikrát potvrdil. Hrob pro auto je vyhřívaná garáž. Prijedes ze zimy do tepla a auto se opoti v dutinách na konektorech ...
Taky jsem mu nadelil LPG ale zatím mam problémy. Kazdou chvilku hlásí chudou směs. Plynar už je ze me nestastnej.Jak jsi o myslel s tou 140kou na dálnici? To jako ze je to na nej moc? Já teda jezdím hlavně okres ký 85-90 a od Te doby co mam palubní PC tak za 14.2l/100km.

Re: Klepaní motoru po startu

Napsal: stř kvě 09, 2012 7:22 am
od hillcz
Kamarád je automechanik (moc sikovnej) tak to uděláme doma ale nedaří se me sehnat olej do petikvaltu. Jinak havarka ani koupel nebyla. Ale znám předchozího majitele. Punta na auto ale jak už jsem si několikrát potvrdil. Hrob pro auto je vyhřívaná garáž. Prijedes ze zimy do tepla a auto se opoti v dutinách na konektorech ...
Taky jsem mu nadelil LPG ale zatím mam problémy. Kazdou chvilku hlásí chudou směs. Plynar už je ze me nestastnej.Jak jsi o myslel s tou 140kou na dálnici? To jako ze je to na nej moc? Já teda jezdím hlavně okres ký 85-90 a od Te doby co mam palubní PC tak za 14.2l/100km.

Re: Klepaní motoru po startu

Napsal: stř kvě 09, 2012 10:09 pm
od David-Petr
pokud jezdíš jak popisuješ tak najezdíš hodně jinak pokud máš problém s LPG tak mám asi hodně zkušeností se sorentem a lpg.Napiš co máš za lpg tato závada je docela dobře odstranitelná pokud máš stag a vstřikovače valtek a hodně záleží na tom kdo to montuje mě to montoval jeden vocas a nadělal tam tolik kokotin a nakonec sem to všechno vyndal znova zapojil odstranil jeho kopance a je to v poho .Mám starého staga sekvence, můj soused víťa má brc najel asi 60000km a docela v pohodě a montáž prováděl stejnej vocas.Mám koupenej interfejs na staga a zatím se učím seřízení jinak mám i scaner závad chybových kodú asi za 2500kč a bohatě to stačí na základní servis a načtu víc než texa v servisu u kamoše. Pokud to půjde tak poradím a pomůžu ale né vše na tomto autě je lehce opravitelné chce to pevné nervy a odvahu.Nejsem všeznalej ,ale toto auto trošku znam tak kdyžtak zavolej 775671228 David ahoj

Re: Klepaní motoru po startu

Napsal: stř kvě 09, 2012 10:12 pm
od David-Petr
Ješte jedna věc palubní počítač pokud jezdíš na lpg může kecat až o 3l a většinou to tak je .

Re: Klepaní motoru po startu

Napsal: sob kvě 12, 2012 6:20 am
od hillcz
Díky za odpovědi

Já ten palubák mám seštelovaný na LPG tak že ukazuje celkem přesně. Ještě se zeptám na měření oleje v převodovce ??
Dělal jsem to podle návodu když jsem přijel z práce (s teplým motorem) nechal jsem nastartovaný motor paku prohnal všemi stupni a nechal na P.
Když vytáhnu měrku je úplně suchá !!! Kamarád (automechanik) mě říkal že to určitě měřím špatně protože kdyby byla uplně na suchu už nejezdim.
Jak se správně měří olej v A5SR ??

Díky

Re: Klepaní motoru po startu

Napsal: ned kvě 13, 2012 9:32 am
od David-Petr
dle mě se olej měří stejně jek u 4kvaltu ,ale možná se pletu.Postup máš dobrej akorát na měrce musí být olej za tepla k horní drážce tuším že 75° pokud tam olej NENÍ TAK JE NĚKDE CHYBA tvůj kamarád má pravdu,že je něco špatně .Když tu měrku vyndáš za studena tak tam je olej? předpokládám že ne. Když vyndam měrku z mojeho 4kvaltu tak studenej cca 25 na rysce a teplej cca 75 ,ale možná je to u tvojí převodovky jinak tak snad napíše někdo znalejší tohoto automatu.Za mě říkam že to je asi moc moc špatně a pokud to ještě řadí tak PALEC NAHORU tomuto automatu a pak ,že korejci nemají výdrž. A proto moje rada zní neprodleně udělat olej v automatu .Potom napiš kolik oleje vyteklo a kolik je náplň ahoj David