Dymivosť motora
Dymivosť motora
Ahojte. Mám problém s veľkou dymivosťou pri akceleráci. Čo to môže spôsobovať? Ako spoznám, že mi odišlo turbo? Lebo sa mi zdá že auto stráca výkon. Keď zatlačím poriadne na plyn tak auto nie velmi reaguje nechce sa rozbehnúť a strašne dymí a po prekročení 2 500 otáčok troška ožije. Ďakujem za tipy. 2,5 crdi, r.v. 2005, automat
- Reklama
Re: Dymivosť motora
ZDAREC MYSLI, ZE TO BUDE NEJAKEJ VSTRIK
Kamos to mel to same a byl to vstrik a turbo slysis tak od cca2000 otacek pekne je slyset
Kamos to mel to same a byl to vstrik a turbo slysis tak od cca2000 otacek pekne je slyset
Re: Dymivosť motora
utoservis a diagnostika, tohle může dělat tolik věcí, že by si je nepřekontroloval ani za měsíc.
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: Dymivosť motora
jakou barvu má ten kouř?
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: Dymivosť motora
tak to budou vstřiky jak psal ParnosCZ .Ale může to bejt špatnou naftou pokud to je problém který vznikl najednou a neprojevoval se postupně.Začal bych výměnou filtrů a auto bych ukázal někomu kdo dělá nafťáky protože opravovat kouřící motor přes počítač fakt nejde může to bejt spousta dalších blbostí a když ti to tady všechno napíšem a ty to všechno uděláš tak máš go motoru a 50000kč v prd...jinak oslov Jirku N ten ty nafťáky si myslím zná dobře a průběžně informuj jak oprava dopadla informací není nikdy dost ahoj David
Re: Dymivosť motora
Jeste odkud jsi ja z Liberce a tady je chlapek, co jeden vstrik repasuje i se zarukou 2 roky za cca.4 tis. Kamos to u nej nechal cistit a to ho stalo cca 4,5 tis. a ma po problemu zatim . Rikal, ze ho to stejne nemine , ale zatim ma na dva roky cca klid. Dam ti na nej cislo jestli chces mysli, ze je docela dobrej.
Re: Dymivosť motora
Motor je závislý na spoustě čidel, váha vzduchu, teplota nasávaneho vzduchu, čidlo otáček hřídele, dále je závislé na regulaci turbodmychadla, vstřikách to vše může mít za následek nízký výkon a kouřivost. Zapomněl bych na vzduchový filtr, který můžeš mít zborcený nebo ucpaný. Dále nezapomínejte na EGR ventil, nebo klapku v sacím potrubí.
Takže jed na diagnostiku, věř mi že tě to vyjde levněji, stejně i když si necháš repasovat vstřiky budeš muset na diagnostiku, bez ní to nerozchodíš.
Takže jed na diagnostiku, věř mi že tě to vyjde levněji, stejně i když si necháš repasovat vstřiky budeš muset na diagnostiku, bez ní to nerozchodíš.
Re: Dymivosť motora
me to taky hulí jako blázen při max vykonu ale ja vim o tom ze mam malej vzduchovej filtr. zase to v klidu jezdi kolem 7/100 l/Km
Re: Dymivosť motora
malej vzduchovej filtr?? Jak malej? Kolem 7 litrů? Tak to jsi rekordman, to až dáš nový filtr budeš jezdit za 6 litrů
Re: Dymivosť motora
Jako vtip dobrýctiteljan píše:me to taky hulí jako blázen při max vykonu ale ja vim o tom ze mam malej vzduchovej filtr. zase to v klidu jezdi kolem 7/100 l/Km
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Dymivosť motora
Malej Konickej a jezdit za 6 uritě ne, spíš víc jezdím jen dálkové trasy a vklídku do 90 KM-h
Re: Dymivosť motora
černě mi to hulilo,když mi sjela objímka z hadice od turba a přisávalo falešný vzduch.Na výkonu to poznat nebylo,ale za mnou tma.Jinak jestli jedu svižně,nebo né,žere mi to nekompromisních 12l.(je pravda,že 90tkou nejedu ani s 2t vlekem.S tím za 14l.)Ten chipp na 125kw je úžasný.Konečně se ten vodní bůvol rozhýbal.
Re: Dymivosť motora
Nové zistenie... Dymí a nemá výkon len pri zapnutej klimatizácii..
Re: Dymivosť motora
Jestli se nekoušou ložiska v kompresoru.Zkus zajet do servisu,kde dělají klimatizace a tam to prověří.popo222 píše:Nové zistenie... Dymí a nemá výkon len pri zapnutej klimatizácii..
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza