Stránka 1 z 1

info

Napsal: pát črc 13, 2012 8:51 am
od mojkac
Zdravím vás Sorenťáci ... uvažuju o koupi sorenta 2,5 CRDi manuál kolem roku 2003.
potřeboval bych vysvětlit jak jsou ty jízdní módy, některý Sorrento má režim AUTO a nějaký ne.

Děkuji
Mojkac

Re: info

Napsal: pát črc 13, 2012 10:06 am
od ctiteljan
režim auto jede primárne na zadek v pripade potreby pripina predek, 4x4 low zapna redukci (melo by zabyrat vse hned) redukci zapinam akorat kdyz neco taham ze skarpy

Re: info

Napsal: pát črc 13, 2012 2:38 pm
od mojkac
Děkuji za info a režim 4HI?

a pokud nemá AUTO a jen 2HI ?

Díky

Re: info

Napsal: pon črc 16, 2012 6:01 am
od zdeny65
mojkac píše:Děkuji za info a režim 4HI?

a pokud nemá AUTO a jen 2HI ?

Díky
2HI je normální provoz po silnici,4HI je jízda na sněhu,4LO je terén.4HI se smí přepínat za jízdy max.do 80km/hod

Re: info

Napsal: pon črc 16, 2012 9:09 am
od mojkac
Díky za info,
takže když budu Sorento hledat tak verzi s AUTO modem .... to je asi lepší ne? když to jede automatikou.

Díky za info

Re: info

Napsal: pon črc 16, 2012 9:28 am
od kozejk
hledej auto s manuálním zapínáním, jízdní komfort je stejný a máš jistější jízdní vlastnosti. Máš i o malinko menší spotřebu a do terénu je lepší 50:50 na pevno uzavřená než ten druhý systém, ikdyž to u TOD uzavřeš na pevno pouze když zapneš 4LO.

Re: info

Napsal: pon črc 16, 2012 9:45 am
od Jirka N.
Já doporučuju v každém případě verzi s permanentním pohonem 4x4, tedy auto protože jízdní vlastnosti v dešti, sněhu a blátě jsou bezvadný a bezpečný. Pro tahání vleku je to nejlepší volba.
Při pohonu primárně zadní nápravy dochází k odstřelování zadku v nepříznivých podmínkách díky vyššímu kroutícímu momentu motoru.

Re: info

Napsal: pon črc 16, 2012 12:10 pm
od kozejk
Jirko tak to nevím teda, mě prdel u sorenta nikdy neustřelila díky ESP, pokud se vypne tak ano, je to klasická škoda 120 a je s tím prdel, ale i tak je to auto čitelný, pustím plyn a auto se srovná, což se nedá říct o pseudopohonu TOD, všechny tyhle pohony na bázi lamelových spojek patří do koše a ne do auta. Neříkám že nemají v některých situacích výhodu ale tahle výhoda je vykoupena špatnou čitelností na sněhu a ledu, dálepak spojka pokud se jezdí v terénu taky moc nevydrží.

Re: info

Napsal: pon črc 16, 2012 12:24 pm
od zdeny65
mojkac píše:Díky za info,
takže když budu Sorento hledat tak verzi s AUTO modem .... to je asi lepší ne? když to jede automatikou.

Díky za info
To bych teda nevolil.U AUTO je dost věcí navíc a už to značí,že když se něco porouchá,tak se jen valí oči z hlavy :shock:
Na údržbu a opravy bohatě stačí přepínání mezi pohony 2HI,4HI a 4LO.Když jsem měl NIVU,tak ta měla knipl na úplně ruční volbu a je to bezporuchový.

Re: info

Napsal: úte črc 17, 2012 12:57 pm
od Jirka N.
To je věcí zvyku, ale třeba couvání na trávě, sněhu a blátě je bezvadná s permanentem, tam je totiž bezkurychlá reakce pohonu výhoda. V zimě jsem tahal na laně sousedku do prudkýho kopce a výhoda je že nemusím dávat redukci a táhnout ji na normální kvalt. Možná to chválím i z toho důvodu že mám poslední generaci ŘJ a softu v pohonu a tak proto ta spokojenost. Při dobrém zacházení a výměně oleje bude životnost lamel asi jako spojky a tak to nevidím tak tragicky. Ten olej je alfa a omega a vím že při výměně při 60 tkm to bylo tak akorát, přitom výrobce tvrdí že je to celoživotní náplň. Tak proto ta horší pověst.