spolehlivost motoru 3.5 V6
spolehlivost motoru 3.5 V6
zdravím vás pánové ...chci se zeptat na tento motor do poslední chvíle sem si říkal že je nesmrtelný i jsem si ho kvůli tomu koupil...ale začínám se strachovat, protože mám doma jeden z bouračky a mám na něj strašně moc zájemců a každýmu padl na klice ...tak se chci zeptat jestli nemáte nějaké zkušenosti...rád bych tomu předešel nebo rychle zbavil....a nebo sem pořád na vážkách jestli si ten motor raději nenechám pro jistotu .....tady na vláknu sem nenašel žádné téma na tuten motor či problematiku s ním ......díky za odpovědi
- Reklama
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: spolehlivost motoru 3.5 V6
Se nediv, když tam furt lejou ten nesmysl jako 5w40 apod dávej 10w40 nájezd max.10000km a dej novej a budeš jezdit já už mám 300000km a zatím klape tak abych to nezakřikl a pokud jde o ten náhradní motor tak ten bych pustil má stejně najeto přes 200000km a v polsku jich je tři pr...e za pár kaček a go se dá taky pořešit za dobrej peníz, ale je to na tobě neprodáš tak ho za 10let dáš do šrotu a budeš nadávat jakej seš vocas ,že si ho neprodal dokud ho někdo chtěl nebo prodáš a pak ti padne ten tvůj a pojedeš koupit jinej to je boj.
Re: spolehlivost motoru 3.5 V6
už jsme tady o tom mluvili asi stokrát, jestli si někdo myslí že odrovná motor tím že tam místo 10W40 dá 5W40, tak si to myslí špatně. Pokud je motor z bláta nebo chycenej tak mu nepomůže ani svěcená voda.
Re: spolehlivost motoru 3.5 V6
Tak tak, viskozní parametry 5W-40 jsou pro naše podmínky to nejlepší a používá se více jak 20 let. Motor Sorenta je koncepčně taky tak starej takže tím pádem nemůže bej problém při dodržení předepsaný klasifikaci oleje. Protože výrobce předepisuje 5W-30 tak s 5W-40 se nedá udělat žádná chyba.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: spolehlivost motoru 3.5 V6
pro kozejk-pořádně si nastuduj jak starej je ten motor pak si přečti manuál k 3.5 benzín a až potom tady piš to co píšeš furt tady motáš ten proslavenej suprovej diesel motor s benzínem přečti si název vlákna SPOLEHLIVOST MOTORU 3.5 V6 . Kia sorento 3.5 benzín v našich klimatických podmínkách má i dle výrebce jezdit na 10w40 a ještě nastuduj rozdíl značení olejů v evropě a v usa .Tím z mé strany končím zde na foru jakoukoli debatu o vhodnosti motorového oleje do vozu kia sorento každej ať si tam leje olej dle svého uvážení a speciálně pro kozejk ofotím manuál s tabulkou jaký mot.olej patří do 3.5 benzín nebavím se o dieslu tam si lejte třeba fritovací mě je to srdečně jedno ten motor je starej jak jeruzalem a dám si tu práci a dohledám kde hyundai ten motor vykopal když zadal výrobu sorenta kia motors dle mě to bude motor do dodávky tak r.v 89
Re: spolehlivost motoru 3.5 V6
Motor diesel je vyvinut v IVM Itálie a nyní patří tato firma do GM. Rozhodně to není zase tak starý protože je vždy s CR vstřikováním a to je běžný až po roce 2000. Předtím to byly jen pokusy a více méně rotační a PD čerpadla.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: spolehlivost motoru 3.5 V6
Ano , na tomto vláknu se bavíme o benzínu 3.5 V6 , takže David má naprostou pravdu. 10W - 40 je správná volba, mluvím z vlastní zkušenosti, ale už jsem to tu psal, tak se nebudu opakovat.Jinak každý ať opravdu používá co je dle jeho názoru správné. Jediný výrobní nedostatek je uložení a zajištění klapek v sacím potrubí(jsou to ty ovládané podtlakem).Takže kdo tento motor máte,doporučuji si dát tu práci, shodit sání , opravit rozsypané uložení hřídele klapek a hlavně zajistit šrouby , co drží klapky nejlépe roztemováním, nebo alespoň vhodným LOctitem. Je to výrobní vada potvrzená mnoha majiteli tohoto motoru především v USA, tak pozor na to.Mluvím pořád o V6
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: spolehlivost motoru 3.5 V6
Motor diesel je vyvinut v IVM Itálie a nyní patří tato firma do GM. Rozhodně to není zase tak starý protože je vždy s CR vstřikováním a to je běžný až po roce 2000. Předtím to byly jen pokusy a více méně rotační a PD čerpadla.
to je sice pravda ,ale tento motor určitě jezdil jako starej dobrej diesel s mech. čerpadlem v některém zázraku techniky 90tých let o tom sem plně přesvědčen.Ten polomotor potom oplácali všema těma kurvítkama a v roce 2003 ho jako super zázrak techniky narvali do sorenta.A jdu hledat toho dárce
to je sice pravda ,ale tento motor určitě jezdil jako starej dobrej diesel s mech. čerpadlem v některém zázraku techniky 90tých let o tom sem plně přesvědčen.Ten polomotor potom oplácali všema těma kurvítkama a v roce 2003 ho jako super zázrak techniky narvali do sorenta.A jdu hledat toho dárce
Re: spolehlivost motoru 3.5 V6
No není to na 3,5 ale na 2,4 co mám já:David-Petr píše:Motor diesel je vyvinut v IVM Itálie a nyní patří tato firma do GM. Rozhodně to není zase tak starý protože je vždy s CR vstřikováním a to je běžný až po roce 2000. Předtím to byly jen pokusy a více méně rotační a PD čerpadla.
to je sice pravda ,ale tento motor určitě jezdil jako starej dobrej diesel s mech. čerpadlem v některém zázraku techniky 90tých let o tom sem plně přesvědčen.Ten polomotor potom oplácali všema těma kurvítkama a v roce 2003 ho jako super zázrak techniky narvali do sorenta.A jdu hledat toho dárce
http://translate.google.cz/translate?hl ... CF4Q7gEwBg
No a tady je možná trochu nápověd o co se opřít při hledání 3,5
http://translate.google.cz/translate?hl ... CHIQ7gEwBw
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza