Stránka 1 z 2

Ztráta výkonu za tepla

Napsal: úte čer 25, 2013 9:17 pm
od pako
Sorenťáci nemáte někdo zkušenost se ztrátou výkonu. Auto jde za plynem a najednou se jakoby zhoupne a plynový pedál je bez odezvy a auto jede max 60-80km a 2000/ot. Vypnu klíček a auto zas maká ale v počítači není žádná chyba. Stává se to jen za tepla ale ne stále.

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: stř čer 26, 2013 6:37 am
od zdeny65
pako píše:Sorenťáci nemáte někdo zkušenost se ztrátou výkonu. Auto jde za plynem a najednou se jakoby zhoupne a plynový pedál je bez odezvy a auto jede max 60-80km a 2000/ot. Vypnu klíček a auto zas maká ale v počítači není žádná chyba. Stává se to jen za tepla ale ne stále.
Vyměň váhu vzduchu.

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: stř čer 26, 2013 8:26 am
od pako
tu jsem vyměnil a problém se opakuje

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: stř čer 26, 2013 8:38 am
od zdeny65
pako píše:tu jsem vyměnil a problém se opakuje
Zkus ještě restartovat ř.jednotku.Hlavně co máš za motorizaci?

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: stř čer 26, 2013 10:19 am
od pako
r.v 2009 2,5 EX nalítáno 93000km

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: stř čer 26, 2013 12:47 pm
od zdeny65
pako píše:r.v 2009 2,5 EX nalítáno 93000km
Ještě zkus odkalit palivovej filtr.

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: čtv čer 27, 2013 3:35 pm
od pako
ten je novej v 90 tis při prohlídce, zatím to jezdí je chladno spíš mi nejde do hlavy proč nezůstane chyba uložená v jednotce, většinou se to stane o víkendu a to servis nefunguje a v pondělí chyba není. Čekám až to zase pojedenepojede v týdnu a hurá na servis.

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: úte črc 02, 2013 2:07 pm
od pako
tak to opět nejede neboli jede ale jen jako nouzový stav max 2000 ot, v servisu se našla chyba 1188 ztráta tlaku paliva, zkontrolovali palivák ok, vstřiky taky ok, tak ted nevím? mohlo by to být čerpadlem???

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: stř črc 03, 2013 12:09 pm
od orangi
Blbosť čerpadlo.
Na 99,9% je to pretlakový ventil tlaku paliva na rail lište. Stačí skontrolovať prepad z rail lišty. Ak je veľmi veľký tak ventil je v prdeli. Upozornujem ze to nie je ten elektrický, je to len snímač tlaku paliva. Samotný ventil stojí okolo 122€ originál BOSCH. Netreba meniť komplet rail lištu.

V tejto téme sa to obšírne riešilo. Skús si to prečítať:

https://www.kia-club.net/viewtopic.php? ... &start=150

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: čtv črc 04, 2013 7:14 am
od zdeny65
A nebo ještě EGR ventil.Taky může zlobit :?:

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: čtv črc 04, 2013 9:42 am
od pako
ten mi měnili loni tak snad bude dobrej :(

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: pát črc 05, 2013 6:51 am
od zdeny65
pako píše:ten mi měnili loni tak snad bude dobrej :(
No tak dál to,co radějí jiný.Jako každopádně jde o to,že dokud v tom autě nebude nikdo sedět,tak diagnostika online je akorát jako záchytný bod.
Je to těžký,protože ti to jezdí-nejezdí.Jo a co filtr pevnejch částic?To je další kravina,co dělá problémy.Jestliže je přicpanej,tak problémy jsou na světě.Pakliže se nerozebíhá program na regeneraci filtru,tak i tady může být problém.

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: pon črc 08, 2013 8:16 pm
od pako
tak jsem to odvezl do servisu, zítra to jede do Bosch servis ohl. ventilu co reguluje tlak paliva co se vrací do nádrže. Jestli to nebude tím tak první skála a bude :o)

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: úte črc 09, 2013 8:39 pm
od ctiteljan
přetlakovej ventil když zlobí tak ho stačí vedšinou jen vyčistit bohužel naše nafta je hnusná a plná bordelu. jen je horší ho povolit

Re: Ztráta výkonu za tepla

Napsal: stř črc 10, 2013 6:33 am
od zdeny65
ctiteljan píše:přetlakovej ventil když zlobí tak ho stačí vedšinou jen vyčistit bohužel naše nafta je hnusná a plná bordelu. jen je horší ho povolit
Je známý to,že motory který si poradí s těma sračkama jsou D,TD TDi nebo dTI(frantíci)
Protože jsem chtěl už nověší auto,tak než abych se drbal Common railem,tak jsem zvolil benzín.Už třeba i ten zadělanej filtr pevnejch částic,další katastrofa.....