Stránka 1 z 1

záhadná porucha motoru

Napsal: ned úno 23, 2014 8:17 am
od evaeyes
Zdravím,loni jsem koupila Carnivalku r.v.2002 Crdi , v srpnu jsme zjistili větší únik oleje do vody. Nechala jsem pretesnit a zbrousit hlavu , vymenila naplne a po najeti 2000 km mi auto vyvrelo. Opet olej ve vodě. Už se mi to nechtělo rozdelavat. Koupila jsem motor z 2005 ,nové rozvody,chladič,rovnou i spojku,olej do převodovky,oprava někde kole. 30000 kč!! Ujela jsem 20km (auto ze servisu 2dny) a už nejde nastartovat. Mám strach, aby mě v servise zase nenatahli. Muj názor je bud imobilizér nebo špatně udělaný rozvody. Připustit si,že odesly i vstriky je silenost :-/ prosim o radu a zkušenosti . Děkuji Eva

Re: záhadná porucha motoru

Napsal: ned zář 21, 2014 9:59 am
od hadiprd.1
zdravím.imobilizer jsem taky řešil.Zjistil jsenm že když po zapnutí klíčku svítí IMMO tak nastartuju.Jakmile bliká,nebo nesvítí tak točím motorem a nic.Vyměnil jsem snímač u klíčku (1200kč) a už to nedělá.A ty vstřiky jsem taky řešil.Nechal jsem udělat repas.A přitom jsem se dozvěděl že každý vstřik má své číslo a to se musí nahrát do řídící jednotky motoru,aby to spolu mluvilo.Tak si myslím že máte nový motor a starou řídící jednotku.Ale to by měl ten servisák snad vědět.

Re: záhadná porucha motoru

Napsal: ned srp 16, 2015 3:38 am
od MichalCZ40
Pokud se dělali nové rozvody, mohli to pokazit, ale pochybuju, že to přiznaj. Koupit použitý motor je ale stejná loterie, dokonce ještě horší, než koupit jetou Kii. Když se zamyslím, proč bych asi prodával z 2005-ky motor pokud je v perfektním stavu, napadá mě pouze otazník. Jedině nějaká velká bouračka. Vstřikovací čerpadlo je hodně velká slabina a pokud se dělá něco na vstřikách, vždy se musí složitě diagnostikovat. Má-li vstřikovací čerpadlo víc než 150 000 km, potom bych to viděl na něj. Vstřiky jste tam také asi nové neměla za tu cenu a tak pokud majitel před Vámi bral nekvalitní naftu, potom budou minimálně na repasi. Já teď řeším u sebe špatný start - klasika. Zkuste si koupit na jakékoliv pumpě startovací sprej a při startování na 1-2 sekundy (NE DÉLE !!!) foukněte do sání vzduchu (není to ten velký filtr po odklopení kapoty, ale uprostřed vpředu oválný začátek sání). Samozřejmě někdo musí točit klíčkem. Pokud to naskočí a bude běžet, potom začněte šetřit na repasi vstřikovacího systému...