Čidlo kondenzátu palivového filtru
Napsal: pát kvě 09, 2014 12:06 am
Zdravím pánové,
měl bych drobný problém.
Při hledání umístění čidla výšky chladící kapaliny, jsem od prodejce náhradních dílů zjistil, že model 2.5 CRDI, 125kW po faceliftu 2007 již nemá toto čidlo narozdíl od staršího modelu (103kW).
Červená kontrolka vlevo dole vedle kontrolky nezapnutých pásů, by měla být kontrolka kondenzátu v palivovém filtru.
Když svítí měl by se odkalit palivový filtr, aby nenasál brajgl do motoru. Když svítí, tak mi to hodí motor do nouzového režimu. Když náhodou zhasne, mám hned zpět plný výkon a otáčky nejsou omezeny.
Demotoval jsem celý palivový filtr. Vyšrouboval dole čidlo kondenzátu a vypustil celý objem do velké zavařovačky.
Bohužel žádná voda ani jiný brajgl v něm nebyl. Používám celoročně aditiva (zimní a letní VIF)
Po kompletaci a odvzdušnění problém nezmizel.
Nepomohlo vyčištění kontaktů ani pohyb s kabely čidla, zda nejsou někde zlomené.
Měl někdo podobný problém?
Nebo nevíte, jak čidlo kondenzátu funguje (je bezkontaktní s nějakou zalitou elektronikou - zřejmě indukční)? Nevíte někdo jak se dá případně přemostit (ma tři dráty) abych zbytečně nekupoval nové čidlo a pak nezjistil, že je závada někde na vedení či jinde...?
Předem děkuji za info.
měl bych drobný problém.
Při hledání umístění čidla výšky chladící kapaliny, jsem od prodejce náhradních dílů zjistil, že model 2.5 CRDI, 125kW po faceliftu 2007 již nemá toto čidlo narozdíl od staršího modelu (103kW).
Červená kontrolka vlevo dole vedle kontrolky nezapnutých pásů, by měla být kontrolka kondenzátu v palivovém filtru.
Když svítí měl by se odkalit palivový filtr, aby nenasál brajgl do motoru. Když svítí, tak mi to hodí motor do nouzového režimu. Když náhodou zhasne, mám hned zpět plný výkon a otáčky nejsou omezeny.
Demotoval jsem celý palivový filtr. Vyšrouboval dole čidlo kondenzátu a vypustil celý objem do velké zavařovačky.
Bohužel žádná voda ani jiný brajgl v něm nebyl. Používám celoročně aditiva (zimní a letní VIF)
Po kompletaci a odvzdušnění problém nezmizel.
Nepomohlo vyčištění kontaktů ani pohyb s kabely čidla, zda nejsou někde zlomené.
Měl někdo podobný problém?
Nebo nevíte, jak čidlo kondenzátu funguje (je bezkontaktní s nějakou zalitou elektronikou - zřejmě indukční)? Nevíte někdo jak se dá případně přemostit (ma tři dráty) abych zbytečně nekupoval nové čidlo a pak nezjistil, že je závada někde na vedení či jinde...?
Předem děkuji za info.