Problém na emisích
Napsal: úte bře 24, 2015 6:48 pm
Zdravím,
mám Sorento 2007, 2.5crdi, 125kw, automat a neprošel jsem emisemi. Nakonec mi to pán napsal, ale hodnoty jsem měl špatné. Nevím ale přesně jak to je. V techničáku mám Korigovaný součinitel absorbce 1.04, ale někdo mi říkal, že do limitu se připočítává 0.5, takže bych měl projít i s 1.54. Já měl kolem 1.3 a neprošel jsem.
Další věc byla, že mi auto prý netočí maximální otáčky. Byl jsem asi 150 otáček pod spodní hranicí maximálek.
Nevím vůbec co s tím. Otáčky prý by neřešil, říkal, že je možné, že automat je má krapet omezené, že třeba škodovky to tak mají, ale na to tam má tabulky, u Sorenta prý v systému nemá na výběr převodovku. Ale co to kouření?
Auto jede v pohodě, nehulí (jen za studena ráno kouří bíle, ale to je počítám normální). Nájezd mám tak 20tis. za rok. Vím, že to není moc, ale občas auto protáhnu, abych vymetl pavučiny. Navíc mám prakticky nový motor a turbo. Motor má podle Kia servisu najeto cca 40tis. (byl měněn při stavu 138tis a já mám 180tis.). Pár tisíc před tím bylo dáváno i nové turbo (vše origo v Kia, žádný repas). Problém je, že nevím, jestli s motorem měnili i vstřiky a čerpadlo, nebo to byl jen blok. Byla výrobní vada na klice a přidíralo se to na šále.
Chtěl bych poprosit někoho se zkušenostmi, na co bych se měl zaměřit a jak docílit toho, abych kouřivost zlepšil. Poraďte prosím.
EGR ventil?
Komplet diagnostika v Kia?
Vstřiky?
Celkem mě to štve, protože auto je voňavka, dal jsem za něj docela dost peněz (na moje poměry) a tak bych ho chtěl udržet v dobrém stavu co nejdéle.
Díky moc za všechny názory a odpovědi.
S pozdravem
Ondra
mám Sorento 2007, 2.5crdi, 125kw, automat a neprošel jsem emisemi. Nakonec mi to pán napsal, ale hodnoty jsem měl špatné. Nevím ale přesně jak to je. V techničáku mám Korigovaný součinitel absorbce 1.04, ale někdo mi říkal, že do limitu se připočítává 0.5, takže bych měl projít i s 1.54. Já měl kolem 1.3 a neprošel jsem.
Další věc byla, že mi auto prý netočí maximální otáčky. Byl jsem asi 150 otáček pod spodní hranicí maximálek.
Nevím vůbec co s tím. Otáčky prý by neřešil, říkal, že je možné, že automat je má krapet omezené, že třeba škodovky to tak mají, ale na to tam má tabulky, u Sorenta prý v systému nemá na výběr převodovku. Ale co to kouření?
Auto jede v pohodě, nehulí (jen za studena ráno kouří bíle, ale to je počítám normální). Nájezd mám tak 20tis. za rok. Vím, že to není moc, ale občas auto protáhnu, abych vymetl pavučiny. Navíc mám prakticky nový motor a turbo. Motor má podle Kia servisu najeto cca 40tis. (byl měněn při stavu 138tis a já mám 180tis.). Pár tisíc před tím bylo dáváno i nové turbo (vše origo v Kia, žádný repas). Problém je, že nevím, jestli s motorem měnili i vstřiky a čerpadlo, nebo to byl jen blok. Byla výrobní vada na klice a přidíralo se to na šále.
Chtěl bych poprosit někoho se zkušenostmi, na co bych se měl zaměřit a jak docílit toho, abych kouřivost zlepšil. Poraďte prosím.
EGR ventil?
Komplet diagnostika v Kia?
Vstřiky?
Celkem mě to štve, protože auto je voňavka, dal jsem za něj docela dost peněz (na moje poměry) a tak bych ho chtěl udržet v dobrém stavu co nejdéle.
Díky moc za všechny názory a odpovědi.
S pozdravem
Ondra