Ahoj, mam ted podobny dele trvajici problem, ktery mne vylecil z tanovani "obyc nafty":
Vzdycky jsem bral naftu, kde se dalo a pridaval do ni VIFko, nikdy zadnej problem. Pri posledni ceste do Bratislav prestalo auto tahnut a do kopcu na D1 me predjizdeli i cyklisti, a to proto, ze to nejelo vic jak 90km/h !!!
Kdyz se otacky dostaly nad 2,5-3000, auto ztratilo vykon uplne, a jakmile se preradilo a otacky spadly na 2000, zase se to trochu rozjelo, atak porad dokola.
Po prijezdu do Prahy jsem vymenil palivovy filtr, ze ktereho vytekla nejaka jakoby nafta, ale uplne sucha (tedy nemastna)!!!!
Pritom se jeste prostriknul kontakt na plynovy pedal (vpravo u nohou spolujezdce).
Takze jsem parkrat pridal dvoutakt olej (aby se promazaly vstriky atd), a trosku se to zlepsilo..
Pak jsem parkrat bral naftu, ale presel jsem na OMV MaxxMotion (kterou tady tak propaguje Jirka N. - driv jsem si myslel, ze ji asi prodava nebo tak nejak
Zlepsilo se to tak, ze uz auto tahne jakztakz (2000-3000 ot) , ale vsude okolo je mrtvo, pokud se jede do kopce, tak nad 3000 uz se nezrychluje, ale zaroven ta mrcha nepreradi. Kdyz jezdim v manualnim rezimu, tak si to osefuju, ale na automat je to k prdu.
Stav?
TURBO - funguje (bylo odpojey, bez nej je to na prd plne)
VAHA VZDUCHU - vyzkousena nova, bez vysledku, takze jsme ji vratili.
NADRZ (sitko v nadrzi) viz fota.. nadrz i sitko bylo absolutne cisty, nevim jestli zasluhou ty zazracny MaxxMotion, ale cumel jsem jak vejr
a to tankuju povetsinou naftu kde se da, a kdyz jsem jel na slovensko, tak jsem vzdy bral u Tank&Go Pruhonice klidne tu nejlevnejsi zlutou bionaftu + pridaval vlastni aditiva a mrknete na tu nadrz >>>>
Na fotkach je to teda trochu do zluta, ale barva nafty v nadrzi je zelenomodra, presne jako ta MaxxMotion, a navic se mi nezda, ze by se tam odlupoval nejakej nater (pokud uz teda nevyletel skrz vejfuk a to co vidim je jiz cistej plech...)
Moje dalsi veci na zkontrolovani jsou:
Sensor tlaku paliva
Prepad vstriku
Sensor tlaku u turba.
Tlak turba - asi tam pridam budik
Vysokotlake cerpadlo -ale to by vyhodilo chybu tlaku..
PS: Diagnostika nic neukazala
Mam ted k dispoziic jen malou diagnostiku do mobilu, a pokud se tomu da verit, tak turbo tlaci do 0,8 baru na max a vic se to nepohne, otacky pak stoupaji jen velmi pomalu a auto samozrejme nepreradi.
Hodne zridka se podarilo motor vytocit vic jak 3700ot, pak to skublo a bylo znat velky narust vykonu a v tom pripade bylo mozno motor vytocit nad 4.000, a pak samorejme automat preradil, ale to se povedlo jen na dva pokusy ze sta..
Ve tvym pripade bych tedy skusil nekterou z veci co jsem zkousel ja, zacal bych temi jenoduchymi, napr sitko v nadrzi, palivovej filtr, a postupoval k tem slozitejsim (a drazsim)