2,9 CRDi manuál - hydraulika spojky + poptávka čerpadla
Napsal: ned srp 16, 2015 2:32 pm
Zdravím všechny, mám takový problém. Spojkový pedál při sešlápnutí začal pomalu sám jakoby spouštět spojku, takže couvat je dost nepříjemné. V motorové části je vidět při sešlápnutí spojky gejzírek brzdové kapaliny od někud zespodu, kde se nachází hlavní píst spojkové hydrauliky. Dělá to bez ohledu, jestli je nebo není motor spuštěný. Brzdová kapalina postupně ubývá, již jsem musel dolívat. Carnival má společnou brzdovou nádobku s hydraulikou spojky. Takže závada je v lepším prasklá hadička za pístem, případně ještě lépe pouze netěsnost ve spoji, nebo prasknulo tělo pístu. Netuším, jak se na ten píst dostat a proto se chci poradit, abych nevyndal z motorové části zbytečně polovinu agregátů. Bude také jistě zapotřebí sundat plast pod volantem a to jsem taky nikdy nedělal, takže pokud tam jsou nějaké zácvačky, které se dají ulámat, jistě se mi to povede. Uvítám každou radu.
Dále, protože začal špatně startovat, hledám možnou příčinu. Je to bez ohledu na zahřátí motoru. Když naskočí, tak potom jede bez problému, jenom se občas na dálnici při akceleraci rozsvítí oranžová kontrolka CHECK, ale to na jízdní vlastnosti zatím nemá vliv. Po znovuspuštění jede opět bez indikace jakékoliv vady. Takže určitě vstřikování. Koupím plně funkční čerpadlo za rozumnou cenu (pod 5000,-) a případně 4 vstřiky. Napadlo mě, že může být opotřebený i regulátor tlaku, tak ten taky, ale nevím, jestli se dá měnit - v manuálu píšou, že se musí měnit s novým kompletním potrubím railu.
Všem přeji poslušné plecháče a hodně ujetých kilometrů bez nehod.
Dále, protože začal špatně startovat, hledám možnou příčinu. Je to bez ohledu na zahřátí motoru. Když naskočí, tak potom jede bez problému, jenom se občas na dálnici při akceleraci rozsvítí oranžová kontrolka CHECK, ale to na jízdní vlastnosti zatím nemá vliv. Po znovuspuštění jede opět bez indikace jakékoliv vady. Takže určitě vstřikování. Koupím plně funkční čerpadlo za rozumnou cenu (pod 5000,-) a případně 4 vstřiky. Napadlo mě, že může být opotřebený i regulátor tlaku, tak ten taky, ale nevím, jestli se dá měnit - v manuálu píšou, že se musí měnit s novým kompletním potrubím railu.
Všem přeji poslušné plecháče a hodně ujetých kilometrů bez nehod.