Zvuk motoru 1,6 GDi u nové Kii Carens
Napsal: ned zář 27, 2015 3:55 pm
Zdravím,
v srpnu jsme koupili nové autíčko Kia Carens 1,6 GDi comfort (2015) a chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti se zvukovým projevem motoru tohoto auta.
Zatím máme najeto cca 5 tisíc km a auto šlape bez problémů. Je pohodlné, dobře se řídí, motor táhne také slušně, ale pořád si nemohu zvyknout na zvuk motoru, který se přenáší do kabiny. Jedná se o "divný plechový" zvuk vycházející z pravé části motoru auta po nastartování studeného motoru. Do kabiny se pak přenáší zvýšené otáčky motoru doprovázené již zmíněným "plechovým zvukem". Po zahřátí motoru na provozní teplotu se vše uklidní a nepříjemné drnčení zmizí. Zvuk je pořád stejný od zakoupení auta do dnes, tj od stavu tachometru 20 km do 5 tisíc km.
Pokud je motor teplý a otevřu kapotu motoru, tak tenhle zvuk neslyším - motor normálně příjemně "přede" Přijde mi to jako zvuk z výfukového potrubí - je to slyšet i z pod auta. Při normální jízdě je motor v kabině více slyšet od cca 2,5 tisíce otáček, ale není to ten syrový plechový projev.
Máte někdo podobné zkušenosti?
v srpnu jsme koupili nové autíčko Kia Carens 1,6 GDi comfort (2015) a chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti se zvukovým projevem motoru tohoto auta.
Zatím máme najeto cca 5 tisíc km a auto šlape bez problémů. Je pohodlné, dobře se řídí, motor táhne také slušně, ale pořád si nemohu zvyknout na zvuk motoru, který se přenáší do kabiny. Jedná se o "divný plechový" zvuk vycházející z pravé části motoru auta po nastartování studeného motoru. Do kabiny se pak přenáší zvýšené otáčky motoru doprovázené již zmíněným "plechovým zvukem". Po zahřátí motoru na provozní teplotu se vše uklidní a nepříjemné drnčení zmizí. Zvuk je pořád stejný od zakoupení auta do dnes, tj od stavu tachometru 20 km do 5 tisíc km.
Pokud je motor teplý a otevřu kapotu motoru, tak tenhle zvuk neslyším - motor normálně příjemně "přede" Přijde mi to jako zvuk z výfukového potrubí - je to slyšet i z pod auta. Při normální jízdě je motor v kabině více slyšet od cca 2,5 tisíce otáček, ale není to ten syrový plechový projev.
Máte někdo podobné zkušenosti?