Cee´d 1.4 CVVT a rozjezdy
Napsal: čtv bře 10, 2016 1:13 pm
Mám krátce koupené své první auto, je jím Kia Cee´d 2010 po faceliftu s nájezdem 65.000 Km.
1, Po přechodu z diesla mám celkem obtíže s rozjezdy. Nelíbí se mi vysloveně řvoucí motor, takže se snažím ho točit do cca 2.000ot/min a pak řadím. Ve vyšších rychlostech i více, ale problém spočívá v tom, že se mi nedaří hezké plynulé rozjezdy a současně i druhý převodový stupeň jakoby skočí. Máte nějaký trik za ta léta, jak se nejlépe rozjíždět s tímto motorem nebo je to jen vyladit si polohu spojky. Napiště mi Vaše zkušenosti, jelikož dříve jsem s benzínem takové obtíže neměl.
Vůbec si neumím představit, jak s tímto autem budu rychle akcelerovat, jestliže budu muset spěchat, motor jde hrozně do vysokých otáček a mám i ten pocit, že když jedu a přeřazuji bez plynu, v první vteřině jakoby otáčky stále drží a zní to jak v autoškole. Možná je to tím, že mám auto třetí den
Jinak auto je super, jezdí se a sedí pohodlně.
1, Po přechodu z diesla mám celkem obtíže s rozjezdy. Nelíbí se mi vysloveně řvoucí motor, takže se snažím ho točit do cca 2.000ot/min a pak řadím. Ve vyšších rychlostech i více, ale problém spočívá v tom, že se mi nedaří hezké plynulé rozjezdy a současně i druhý převodový stupeň jakoby skočí. Máte nějaký trik za ta léta, jak se nejlépe rozjíždět s tímto motorem nebo je to jen vyladit si polohu spojky. Napiště mi Vaše zkušenosti, jelikož dříve jsem s benzínem takové obtíže neměl.
Vůbec si neumím představit, jak s tímto autem budu rychle akcelerovat, jestliže budu muset spěchat, motor jde hrozně do vysokých otáček a mám i ten pocit, že když jedu a přeřazuji bez plynu, v první vteřině jakoby otáčky stále drží a zní to jak v autoškole. Možná je to tím, že mám auto třetí den
Jinak auto je super, jezdí se a sedí pohodlně.