Diagnosticka zasuvka - Sorento 2,5CRDi 125kW
Napsal: stř črc 27, 2016 6:56 pm
Přeji pěkný den,
poslední dobou se mi na autě vše sype... (78tis km)
Teď začalo při sešlápnutí plynu černě kouřit a poklesl výkon. Mám známé v normálním servisu, co se nespecializuje na KIE,
tak jsme zjistili, že pravděpodobně řídící jednotka z nějakého svého důvodu (asi se hlásí nějaké čidlo) ,
neposílá záporné napájecí napětí na podtlakový ventil, který ovládá turbo.
Potřeboval bych napíchnout řídící jednotku, ale našli jsme jen nějakou divnou zásuvku u pojistkového bloku u autobaterie s nápisem DIAGNOSIS ale nepasuje do ní konektor diagnostiky.
Je někde v autě třeba pod palubkou schovaná nějaká klasická zásuvka pro diagnostiku typu OBD2
nebo něco podobného standardního?
... a nemá někdo zkušenost s přidíráním zadního stěrače a rozpadenou klikou řidiče
(ulomil se takový ten kolík co tam drží z vnitřní strany na tom tenkém plastíku pružinu...)
Předem děkuji za cenné rady...
poslední dobou se mi na autě vše sype... (78tis km)
Teď začalo při sešlápnutí plynu černě kouřit a poklesl výkon. Mám známé v normálním servisu, co se nespecializuje na KIE,
tak jsme zjistili, že pravděpodobně řídící jednotka z nějakého svého důvodu (asi se hlásí nějaké čidlo) ,
neposílá záporné napájecí napětí na podtlakový ventil, který ovládá turbo.
Potřeboval bych napíchnout řídící jednotku, ale našli jsme jen nějakou divnou zásuvku u pojistkového bloku u autobaterie s nápisem DIAGNOSIS ale nepasuje do ní konektor diagnostiky.
Je někde v autě třeba pod palubkou schovaná nějaká klasická zásuvka pro diagnostiku typu OBD2
nebo něco podobného standardního?
... a nemá někdo zkušenost s přidíráním zadního stěrače a rozpadenou klikou řidiče
(ulomil se takový ten kolík co tam drží z vnitřní strany na tom tenkém plastíku pružinu...)
Předem děkuji za cenné rady...