Stránka 1 z 1

Shell V-Power, Shell V-Power Racing, Blue 99 a jiné

Napsal: stř srp 08, 2007 11:17 am
od lmaslanak
Mám 1.0 LX+ a bral jsem Shell V-Power zduvodu toho, že jsem chtěl pro auto kvalitu.
Později jsme přešel na Blue 99 u Benziny. Auto táhlo lépe.
Zkusil jsem Shell V-Power Racing. A z pikanta se stala stihačka! Na pětku může te jet klidně padesát a pohodlně zrychluje. Když se kolem 80 km\h přidá na plyn tak jdou krásně cítět koníky. :twisted:

Napsal: čtv srp 09, 2007 8:33 pm
od Ali Ghator
Je to bezpečné u motůrku,který má papat N91 ?

Shell VP racing

Napsal: ned říj 07, 2007 12:16 pm
od Dudasek
No, ja jsem si ted po dvou letech, co jezdime s Picantem nacepoval VP Racing. Cetl jsem, ze je to dobre jednou za cas udelat, a taky zkusit jestli to bude tahat vice. PRavda je, ze na maximalku jsem to vytahl docela v poho. Na obycejny Natural 95, to trvalo dele. Mam i lepsi dojezd, nez z obycejnym naturalem, takze si myslim, ze jednou za cas se vyplati do benzinu trochu investovat 8)

Napsal: pon říj 08, 2007 2:19 pm
od Ali Ghator
Shell V-Power 95 občas na pročištění.Při stálém používání by mohl,vzhledem k obsahu chlóru,způsobit korozi. Motor je nastaven na určité rozmezí OČ a vysoce oktanové palivo plně nevyužije,i když rozdíl je na dynamice znát.Trvalé používání by mohlo mít vliv na životnost motoru.

Napsal: pon říj 08, 2007 11:48 pm
od azol
ja som power tankoval do Citroen xsara 1.8 i . A oprava čidla na dávkovanie zmesi ma vyšla na 5 tis. korún. Tankoval som ho stále a pravdepodobne som oblbol dávkovanie :-) preto by som poradil tankovať ,ale nie stále a nie pre citlivé motory.

lmaslanak

Napsal: úte říj 09, 2007 9:46 pm
od lmaslanak
A kolik má Citroen najeto ? Protože to tankuje i otec má 1,6 16v a s Racingem má najeto něco přes 30 000km. A u STK mu řekly že mám motor jako nový. Celkem má najeto cca 110 000km

Napsal: stř říj 10, 2007 6:31 am
od Matej
azol píše:ja som power tankoval do Citroen xsara 1.8 i . A oprava čidla na dávkovanie zmesi ma vyšla na 5 tis. korún. Tankoval som ho stále a pravdepodobne som oblbol dávkovanie :-) preto by som poradil tankovať ,ale nie stále a nie pre citlivé motory.
To cidlo sa ti nepokazilo koli tomu benzinu. Benzin s vyssim oktanovim cislom len lepsie hori a motor je trocha pruznejsi.

Napsal: stř říj 10, 2007 4:52 pm
od azol
to máš pravdu , ale motor od výroby je nastavené na hodnoty ktore su pre ne idealne a tým že tám dávaš ine palivo než je určené môže oblbnuť zmesitosť . Mám to overené nebol som sám v citroene čo sme menili čidlo .