Stránka 1 z 1
Palivo
Napsal: stř lis 21, 2007 5:03 pm
od sholty
Pánové, ve svém ceed 1,4 benzin uvažuji o vyzkoušení 100 oktanového paliva prodávaného pod názvem "Shell V-Power Racing". Dle deklarovaných účinků by se to mělo projevit na max. akceleraci, lepší výkonnosti a zabraňování usazování nečistot na ventilech a vstřikovacích systémech. Máte s tím někdo zkušenost? sholty
Re: Palivo
Napsal: stř lis 21, 2007 7:22 pm
od DavidB
Ber normální natural 95 a lej do toho nějaké aditivum. V případě benzínů to je z největší části kerosin, takže se zvýší oktanové číslo zhruba na těch 100. Vyjde to tak levněji.
Napsal: stř lis 21, 2007 7:25 pm
od Marecek
Asi tím nic nezkazíš i když ke zvýšení výkonu jsem skeptický. Někdo na to palivo básní, jak se zvýšil výkon (dle mého je to psych. rázu
, když už vezmu dražší palivo), druzí nepoznali vůbec žádný nárůst. Co však bude mít význam, je dle mého čistota motoru (ventilů atd.). Já jsem nikdy zvýšení výkonu nepoznal (jak v autě, tak na motorce). Litr je asi o 3-4Kč dražší než N95 (což při 50litrech dělá docela slušnou částku). Já osobně bych za ušetřené peníze zašel jednou za týden do hospůdky s kámošema hezky pokecat a popít
To bude mít větší význam..
shell v power
Napsal: čtv pro 06, 2007 1:39 pm
od arm_power
ja tankuju do ceeda 1,4 jedine shell v power a je to znat. nekdy i u OMV tankuju super 100. Natural 95 moc nepouzivam uz. o penize me moc nejde...
Re: shell v power
Napsal: úte pro 11, 2007 12:41 pm
od micronimus
arm_power píše:ja tankuju do ceeda 1,4 jedine shell v power a je to znat. nekdy i u OMV tankuju super 100. Natural 95 moc nepouzivam uz. o penize me moc nejde...
no o peníze by ti mělo jít v první řadě , protože lít zbytečně super 100 do nádrže je totéž jako vyhazování peněz oknem . Vyšší octanové číslo u benzínu u motoru který je nastaven na rozmezí 91-95 absolutně nic neřeší. Auto nepojede rychleji, nebude akcelerovat jako formule ani ti to nepřidá kW výkonu navíc. Je to pouze a jen zbytečné vyhození peněz. Pochopil bych to ještě u shell v-power 95 kde jsou do obyčejného typického benzinu přidány pouze další aditiva na čistění motoru. Jinak je lautr totéž jako standardní natural. Doporučuju si něco přečíst o octanových číslech , hoření a využití ve spalovacích motorech. Suma sumárum, nemáš li motor zásahem do elektroniky upraven na provoz 100 octanového benzínu, nemá to absolutně žádnej efekt. Howg
Napsal: úte pro 11, 2007 3:41 pm
od Marecek
Konečně někdo další, kdo napsal úplnou pravdu. Tak tak nastudovat si něco o oktanovém čísle. Vyšší číslo neznamená vyšší výkon
Proto jsem psal, že to nikomu nic nepřineslo, jenom ten psycho efekt..
Re: shell v power
Napsal: stř led 09, 2008 10:54 am
od vladislav
micronimus píše:arm_power píše:ja tankuju do ceeda 1,4 jedine shell v power a je to znat. nekdy i u OMV tankuju super 100. Natural 95 moc nepouzivam uz. o penize me moc nejde...
no o peníze by ti mělo jít v první řadě , protože lít zbytečně super 100 do nádrže je totéž jako vyhazování peněz oknem . Vyšší octanové číslo u benzínu u motoru který je nastaven na rozmezí 91-95 absolutně nic neřeší. Auto nepojede rychleji, nebude akcelerovat jako formule ani ti to nepřidá kW výkonu navíc. Je to pouze a jen zbytečné vyhození peněz. Pochopil bych to ještě u shell v-power 95 kde jsou do obyčejného typického benzinu přidány pouze další aditiva na čistění motoru. Jinak je lautr totéž jako standardní natural. Doporučuju si něco přečíst o octanových číslech , hoření a využití ve spalovacích motorech. Suma sumárum, nemáš li motor zásahem do elektroniky upraven na provoz 100 octanového benzínu, nemá to absolutně žádnej efekt. Howg
Tak to mohu potvrdit ..zkusil jsem dát plnou nádrž 100 octanového benzínu a výsledný efekt absolutně žádný...je to opravdu zbytečné vyhazování peněz...
Napsal: stř led 09, 2008 11:29 am
od jarosujo
Jasne ze 100 oktanovy benzin je v beznom motore uplne na nic. 100 oktanovy benzin vyzaduju sportove auta, lebo maju vyssi kompresny pomer vo valcoch a pri 95 benzine by dochadzalo k predcasnemu vybuchu. Oktanove cislo len hovori o tom, ako je benzin odolny voci samovznieteniu pri vysokom tlaku a teplote.
Napsal: stř led 09, 2008 11:37 am
od vladislav
Ano ted už si to taky uvědomuji...a tak mě tato zkušenost stála nějakou kačku navíc....