Stránka 1 z 1

rusivy zvuk medzi 2500 - 3000 ot.

Napsal: ned bře 30, 2008 10:11 am
od keso
Pri otackach motora medzi 2500 az 3000 pocujem taky jemny piskavy rusivy zvuk.Tento problem mam pri zaradenom 4. a 5. prevod.stupni.ten zvuk sa podoba na zvuk neodruseneho autoradia v starsich autach,ale je o mnoho tichsi. auto ma najazdene 450 km ,jedna sa o Ceeda 1,4 .Podobny problem som mal s nissanom primera,tam to robilo pri zarad. 5. pr.st. mate s tym niekto nejake skusennosti? dik za odpovede.

Napsal: úte dub 22, 2008 8:14 pm
od Riccardo
Hmm, nevím. Mně v těchhle otáčkách připadá celkově víc hlučný (mám 1.6), takže to pískání asi není u mně slyšet ...

Zvuk při 2500 až 3000 ot/min.

Napsal: ned dub 27, 2008 6:22 pm
od land
Takto se projevovala při 45 000 km pomalu přerezávající přední spona výfuku uchycující tepelný štít /tvarovaný plach nad výfukem, pod podlahou vozu/. Rachocení ustalo po odpadnutí spony, potíže nastaly až po dalších 20 000km, kdy se volný štít zpíchl do sněhu při zimní expedici do Krkonoš, a zdeformoval se pod vozem, kterýžto bylo nutné utrhnout od druhé spony, naštěstí také v bídné kondici, a hodit ho po vychladnutí a očištění sněhem do kufru.

Napsal: pát srp 08, 2008 4:22 pm
od happy
Ahoj keso, podařilo se ti to nějak odstranit? Nebo podařilo se ti aspoň vysledovat, odkud to jde? Mám 1.6 beznín a dělá mi to taky, akorát je to nezávislé na zařazeném stupni. Stačí stát na neutrál nebo i s vyšlápnutou spojkou a když motor vytočím mezi 2500-3000ot., tak tam je slyšet takový vysoký tón, při jízdě je to spíše jako kdyby to pískalo. Bez puštěné ventilace nebo rádia se to fakt nedá poslouchat. Nad 3000ot a pod 2500 ot je to bez problémů. Nejvíc to jde slyšet na 1. až 3. stupeň.

Napsal: úte srp 19, 2008 10:34 pm
od keso
zatial sa mi to nepodarilo,bol som dlhsi vcas v zahranici. ale buduci tyzden idem na prvu prehliadku.dam vediet.