zkušenosti s new RIO
zkušenosti s new RIO
Všechny vás zdravím, moc vám to tu na foru moc nežije To je fakt tak málo uživatelů a přiznivců této značky ?
Chtěl bych se zeptat na vaše objektivní dojmy z užívání RIA. Dneska jsem si sjel předváděčkou CRDi. Samozřejmě za tu chvíli člověk nemůže vstřebat všechny dojmy. Motor s tím cvičí sakra pěkně, odhlučnění je také na slušné úrovni, brzdy velmi dobré. Co se týká podvozku, tady jsem takový rozpačitý a chtěl bych se zeptat na vaše poznatky. Pérování se mi zdá trochu komfortnější, naž má např. Fabie. Ovšem vedení stopy se mi zdálo takové nejisté, nečitelné, vzhledem k výkonu motoru - a to ještě prodejce říkal, že jej mohou čipovat- mi ten podvozek nějak neseděl. Není to v tom, že by pérování bylo měkké - jezdím i velkými měkkými auty, které se sice v zatáčce hodně naklání, ale jinak vedou stopu perfektně. Na druhou stranu např. Fabia je na můj vkus až moc tvrdá, ovšem podvozek má na víc, než na běžně osazované slabé motory.
U Ria jsem čekal něco mezi - komfort a přitom příjemné vlastnosti podvozku. Fakt, zatáčky, navíc kombinované s nějakými výtluky, nebyly jeho doménou. Tak jak je to - je to jenom první dojem nebo prostě od toho podvozku nelze čekat nějaké bůhvíjaké vlastnosti ? Díky za vaše poznatky
Chtěl bych se zeptat na vaše objektivní dojmy z užívání RIA. Dneska jsem si sjel předváděčkou CRDi. Samozřejmě za tu chvíli člověk nemůže vstřebat všechny dojmy. Motor s tím cvičí sakra pěkně, odhlučnění je také na slušné úrovni, brzdy velmi dobré. Co se týká podvozku, tady jsem takový rozpačitý a chtěl bych se zeptat na vaše poznatky. Pérování se mi zdá trochu komfortnější, naž má např. Fabie. Ovšem vedení stopy se mi zdálo takové nejisté, nečitelné, vzhledem k výkonu motoru - a to ještě prodejce říkal, že jej mohou čipovat- mi ten podvozek nějak neseděl. Není to v tom, že by pérování bylo měkké - jezdím i velkými měkkými auty, které se sice v zatáčce hodně naklání, ale jinak vedou stopu perfektně. Na druhou stranu např. Fabia je na můj vkus až moc tvrdá, ovšem podvozek má na víc, než na běžně osazované slabé motory.
U Ria jsem čekal něco mezi - komfort a přitom příjemné vlastnosti podvozku. Fakt, zatáčky, navíc kombinované s nějakými výtluky, nebyly jeho doménou. Tak jak je to - je to jenom první dojem nebo prostě od toho podvozku nelze čekat nějaké bůhvíjaké vlastnosti ? Díky za vaše poznatky
- Reklama
Podvozek
Jsem majitelem nového Ria 1,4 LX+ od 15. února a musím s tebou souhlasit, že nastavení podvozku je dost měkké, což mi ale vyhovuje, protože nejsem žádný dravec, co chce každému ukázat svůj vůz zezadu. Důležitější je u mě komfort jízdy a ten je u tohoto vozu ok. Co se týká držení stopy, tak při mém stylu jízdy nemám problém, je však třeba otevřeně přiznat, že Fabia sedí na silnici lépe.
Omlouvám se, vypadl mi nick.Anonymous píše:Protože jsem čekatel na nové Rio chtěl bych se zeptat na bližší dojmy z používání.
1) jaká je zhruba průměrná spotřeba?
2) jak funguje klimatizace?
3) spokojenost nebo ne?
4) celkový dojem v porovnání např. s fábií - co je podle vás ve srovnání
lepší?
5) koupil byste ho znova nebo ne?
To je otázek. Spotřeba neustále kolem 6 litrů, auto nešetřím-plně využívám jeho výkonové možnosti. Klima nemám možnost vyzkoušet-uvidíme v létě. Porovnání s Fabií? Měl jsem chvíli Fabii 1.4 MPI. Fabia mi připadala tužší a stabilnější, lépe se vyrovnává s nerovnosti než Kia. Ale samozřejmě dvakrát větší výkon se porovnat nedá. Nemám problém "závodit" s témeř jakoukoliv Octavií. Jak v rozjezdu tak na dálku.
Koupit zase? Kupoval jsem auto v době kdy bylo za plnou cenu. Teď je ještě se slevou... Takže já kupoval za 369 tis. Myslím, že za tuto cenu s touto výbavou a výkonem motoru(myslím diesel) jiné auto neseženete. Teď bych možná "nastoupil" do nového Golfu-nulové navýšení leasingu je lákavé.....Ale-cena za ropáka je hrozná. Zatím čau
Koupit zase? Kupoval jsem auto v době kdy bylo za plnou cenu. Teď je ještě se slevou... Takže já kupoval za 369 tis. Myslím, že za tuto cenu s touto výbavou a výkonem motoru(myslím diesel) jiné auto neseženete. Teď bych možná "nastoupil" do nového Golfu-nulové navýšení leasingu je lákavé.....Ale-cena za ropáka je hrozná. Zatím čau
Dojmy
Reaguju pozdě, ale přece. Určitě bych Rio koupil znovu, benzínová čtrnáctistovka bohatě stačí na běžné ježdění (4 chlapi+plný kufr v poho 150 ), skvělá výbava za slušné peníze, Fabia za stejné peníze je chudobka s tříválcem, za slušně vybavenou Fabku se srovnatelným motorem by člověk zaplatil ranec! Spotřeba většinou po městě a kratší vzdálenosti 8,5 litru (odhad), na spotřebu se zaměřím až po ujetí 5000 km, teď to je samozřejmě ovlivněno syrovostí motoru. Zkrátka vřele doporučuju
Jízdní vlastnosti
Při běžných rychlostech, tzn. do cca 130 km/h je to v klidu, při těch vyšších cítím z auta určitou nervozitu při rychlejších změnách směru jízdy, nevím, jak jinak bych to popsal, zkrátka nemám pocit absolutní jistoty, který jsem měl např. v BMW 318iS Coupe, ale to je přece jen jiná kategorie. Jinak, co se týká akcelerace jsem absolutně spokojený, motor jde ochotně do otáček (16V je 16V), k řazení bych měl malé výhrady (poněkud gumovější), ale je to v normě, posilovač řízení je pro mě vyhovující, ale co mě fakt dostává jsou brzdy, to je prostě nářez!!! Naprosto super účinek, kotouče na všech kolech jsou znát, nástup není ostrý, ale při silnějším sešlápnutí to auto stojí na fleku. Jestli chceš ještě něco vědět, tak se ptej!
130 km/h
Tak s dálnicí tě nepotěším, protože u nás ve Zlínském kraji si o ní necháváme jenom zdát, v létě se chystám na Macháč do Doks, což je na německou dálnici jen kousek, takže až potom můžu rozdávat rozumy. Ve 130 motor točí cca 4000 otáček, ale nepřipadá mi, že je uvnitř výrazný hluk, pro moje uši je to naprosto přijatelné. Navíc při řízení vždy poslouchám CD, a to dost nahlas (letitý zvyk ze Š 105 )
Zpětná vazba
Mohla by být po pravdě větší. Ale uvědom si, že je to auto za 300 litrů, nemůžeš po tom chtít vlastnosti auta za 1 mega