Stránka 1 z 1

Charakteristika akceleračního pedálu plynu u kia- ceed-1,4

Napsal: pát pro 26, 2008 9:38 am
od a.v.turna
Otáčky motoru při rozjezdu by měli narůstat poněkud pomaleji, zabránilo by se kývání otáček motoru. Snad je to vlastnost jen u motoru 1,4. Jinak je dobře , že motor je velmi živý.

Re: Charakteristika akceleračního pedálu plynu u kia- ceed-1,4

Napsal: pát úno 05, 2010 8:16 pm
od Starec
To iste kritizujem u motora 1.6, ta kinematika sustavy pedalu a vypinania spojky je velmi zvlastna, neviem ci sa podari na to zvyknut. Spojka sa pali, smrdi.

Re: Charakteristika akceleračního pedálu plynu u kia- ceed-1

Napsal: pon led 31, 2011 10:26 pm
od Daniel.Bentley
Mas pravdu, obcas mi to taky smrdi. nevim proc. ridil jsem hodne aut, ruznych znacek, a treba udrzovat rychlost vubec nebyl problem. V Ceedu mam trochu problem s tim. Hlavne na dalnici bez tempomatu se rychle unavuji. nemuzu drzet tu rychlost normalne s stejny urovni. porad mi to bud trosku klesa, pak pridavam pak ubiram. a v jinych autech to jde velmi dobre. asi je to tim ze pedal je moc citlivy...