Stránka 1 z 1

Problém se startováním teplého motoru

Napsal: pon pro 29, 2008 12:39 pm
od vencamikes
Mám problém,který mé auto trápí už skoro měsíc.Když je motor studený,tak nastartuju v pohodě,ale když je motor v běžné provozní teplotě tak startuje prachmizerně(musim ho dlouho točit,nekdy i dvakrát nebo třikrát),ale při jízdě žádné problémi nejsou.Měl se ho napýchnutej na počítači,ale žádnou chybu nebo poruchu to nenahlásilo.Neměl někdo podobný broblém?Neporadil by mi někdo?Předem díky za odpovědi.

Re: Problém se startováním teplého motoru

Napsal: pon led 05, 2009 7:01 pm
od Tomas80
Ahoj. Kdyz jsem menil remen na motoru, tak jsem mel schozenej ten plastovej horni kryt. Vsiml jsem si, ze v prave cesti motoru je odpojena hadicka, ktera vedla k nejakemu jakoby ventilu. Jelikoz jsem auto nekupoval nove, tak sem nevedel o co jde. Konzultoval jsem to s Kia servisem a tam mi bylo sdeleno, ze to nic neni. Ze to je prej nejakej podtlakovej ventil, kterej se pri chcipani motoru zavre privod vzduchu, aby motor lepe zhasnul. No jenze samozrejme se zacalo stavat, ze se sice ventil zavrel, ale uz se neotevrel a auto neslo nastartovat. Jelikoz to neni pro motor zas tak dulezity, tak tu hadicku prej odpojovali a tim padem se ventil nezavrel a prestaly byt problemy. Mrkni se pod ten kryt a jestli ji budes mit pripojenou, tak to v Kie zkus skonzultovat. Pro predstavu mrkni na obrazek
Obrázek

Re: Problém se startováním teplého motoru

Napsal: pon led 05, 2009 9:51 pm
od vencamikes
Ahoj,to mi oznámili v servisu taky,že je to v pohodě.Teď mám auto u známího a velmi šikovnýho.Hledá odpoověď už 14 dní,volal do KIE,schání na netu a co já vim ještě,a zatim narazil jen na to,že by to mohlo býti čidlo teploty motoru.Tím že jdou všechny údaje přez počítač,tak ten třejmě vyhodnotí situaci jako přehřátí motoru a odmítne nastartovat.Do konce týdne uvidim.(Chudák kamarád,už prolez celej auťák)

Re: Problém se startováním teplého motoru

Napsal: úte led 06, 2009 8:05 pm
od Tomas80
Aha no tak nic, tak doufam ze to das brzo dokupy, aby to slapalo jak ma :-). Kdyztak pak dej vedet co to bylo, protoze si vzpominam, ze jsem to jednou take nemoh natocit za tepla. Ale pak to chytlo a od te doby uz je to zas v cajku, tak nevim. Takovedle zavady nesnasim.

Re: Problém se startováním teplého motoru

Napsal: pát led 09, 2009 9:13 pm
od vencamikes
Tak sem byl v autorizovanym servisu.Dyagnostika neukázala nic,pak mi změřili vstřiky,a že prej 3 je v pytly a 2 je načatá.Tohle dvě hodiny trvající " zjištění mě stálo 700 a že nový vstřik by byl asi za 20 000Kč.Tak sem se odporoučel a vrátil k mýmu známýmu mechanikovi,ten řekl super,sle že než ho koupí za cca 7 - 9 000,tak ho nechá proměřit.Tam nám k našemu velkému úžasu zdělili že vstřik je OK.Tak vrátil,a auto za tepla nechytá dál.Příští týden mi nechává změřit i ty zbylý tři.Sem z toho nešťastnej,a ani kamarád nevý,a bude dál hledat :(

Re: Problém se startováním teplého motoru

Napsal: sob led 10, 2009 6:09 pm
od Tomas80
No tak to je zase fakt super problem, to zboznuju. K tem vstrikum jenom dodavam, sme prece v cechach. Jednou mi chteli v autorizovanym servisu skoda menit spojku, protoze je prej uplne v haji. Kdyz jsem se pak ptal v druhym tak na me koukali jak na vola, ze prej ta spojka je naprosto v poradku. No dopadlo to tak, ze jsem s autem jezdil jeste dalsi 3 roky vc. cest na dovolenou v chorvatsku se zaprahnutym 1,2t vozejkem a spojka byla v naprosty pohode. Nicmene se mi na te Octavce rozsvecela porad kontrolka diagnostiky a mam pocit ze motor taky nejak blbnul. Mel jsem to na diagnostice, a u znamyho servisaka a nikdo na to nemoh prijit co to je. Uz sem taky nevedel co s tim a zacal sem badat na netu. Zjistil jsem na nejakym foru, ze par lidi tam melo stejnej problem a nakonec to bylo nejaky pos..... cidlo mam pocit teploty nasavanyho vzduchu. Cidlo sem koupil za par korun, vymenil a auto slapalo jak z praku. Proste jak je v aute moc elektoniky, tak to je na palici.

Re: Problém se startováním teplého motoru

Napsal: čtv úno 05, 2009 12:38 pm
od vencamikes
Tak sem nechal skontrolaovat zbylé 3 vstřiky a ejhle - dva jsou perj v pytly a jeden je načatej.Jen mě zaráží že to neni ten co označily v Kia servisu za špatnej.zjistil sem že vstřik z druhovýroby(bosch) stojí 10 700,prostě hrůza.Nevý tady někdo o někom kdo by to uměl zrepasovat?