trošku překopávám ten korejskej zázrak
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
To je v pohodě, svátky neřeším. V dnešní době sehnat rámové auto které bude rychlejší než Sori je skoro neřešitelnej úkol a tyto provedení jsou pomalu na vymření. Má to ale výhodu v jednoduché konstrukci a vše je dobře přístupný.
Trochu jsem studoval ty Myšáky a je to docela dobrá varianta, jenže asi brzo zanikne díky šíleným Euro normám. Ale ten 3,2 L motor by pasoval i do Soriho.
Trochu jsem studoval ty Myšáky a je to docela dobrá varianta, jenže asi brzo zanikne díky šíleným Euro normám. Ale ten 3,2 L motor by pasoval i do Soriho.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
- Reklama
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
No to jo.Ale co se týká toho mýho, tak jediný co jsem dělal, tak oprava výfuku a vyčištění katalyzátoru. Plánuju výměnu vodní pumpy a řemenů. Ostatní věci jsou provozní záležitosti, tlumiče a tak. Tak je to jak píšeš, sednu a jedu. Je to prostě kus od kusu,ale o tom píšeme pořád dokola.viktor píše:To jsem se před svátkama rozkecal co?
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Sleduju osudy Sorent i na jiných forech v cizině a že by bylo moc vážných problému nemůže teda říct. Když má Sori dobrej servis a zacházení, tedy nehoní se 160 a více tak drží velice dobře.
To co se odehrává nyní u Koncernu VW s kvalitou motorů se vůbec nedá srovnávat a situace se tam stále zhoršuje. Když še šetří na nepravým místě tak se vůbec nedivím. A Sori je z doby před zběsilým šetřením a když je něco špatně tak z důvodu chyby při montáži a to se stává u všech výrobců.
To co se odehrává nyní u Koncernu VW s kvalitou motorů se vůbec nedá srovnávat a situace se tam stále zhoršuje. Když še šetří na nepravým místě tak se vůbec nedivím. A Sori je z doby před zběsilým šetřením a když je něco špatně tak z důvodu chyby při montáži a to se stává u všech výrobců.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Jasná věc " Zlatý komunisti,ti po mě nikdá nic nechtěli ".
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
No vidíš. Po Tobě nic nechtěli a mě zase nechtěli.viktor píše:Jasná věc " Zlatý komunisti,ti po mě nikdá nic nechtěli ".
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
No vidíš,ani mě né.A to jsem si hrknul pár piv na bystření smyslů a navštěvoval jsem veřejné schůze i se svými podnětnými dotazy mě vždy zapudili.A to jsem potřeboval k vůli kvalifikačnímu růstu být s nima kámoš.Hovno,tak jsem zkončil v přidružené výrobě JRD Stropkov okres Moskva.Parchanti ani se nesnažili zístit o co přišli.Kde byl v té době ten slavný odboj (podle dnešních účastníků to byl každý druhý)já jsem celý život vůbec netušil,že něco takového existuje.Kdo šel k PTPákům byl frajer.Asi byli jenom v Prahéé.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Studoval jsen stránky a fora Myšáka Pajero a taky to není žádná sláva. Protože technika Sorenta je okopírované od Mitsubishi tak se dá srovnávat životnost a srovnání není až tak špatné pro Kiu. I ve srovnání cen dílů Kia vitězí.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Takže nakonec bude nástupce ten Myšák Pajero, ale to budu řešit později až bude mít Sori víc nalítáno. Ten Myšák je totiž velice podobnej konstrukčně a koncepčně Sorimu a tak když jsem si zvyknul na něco dobrýho a užitečnýho tak mám alespoń kde lovit nástupce. Ale je to jinak potíž, auta s pořádným motorem a velkou tažnou sílou jsou dost na vmření dí pitomé Eu eko politice.
Udělal jsem nyní velkej servis na Sorim a naštěstí není problém s Cu podložkama pod vstřikama. Endoskopem jsem neuspěl na sacím koši, je dobře schovanej, ale našel jsem náhradní řešení a to v otevření díky soustruhu vyndaného olejového filtru a v něm nebyly žádné karbonové ani jiné nežádoucí nečistoty. Je to takovej archív v jaké je stavu motor.
Udělal jsem nyní velkej servis na Sorim a naštěstí není problém s Cu podložkama pod vstřikama. Endoskopem jsem neuspěl na sacím koši, je dobře schovanej, ale našel jsem náhradní řešení a to v otevření díky soustruhu vyndaného olejového filtru a v něm nebyly žádné karbonové ani jiné nežádoucí nečistoty. Je to takovej archív v jaké je stavu motor.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Budu ted taky delat vymenu oleje, ale potrebuji pretesnit vanu, takze pujde dolu. Kde je prosimte skovanej ten saci kos?
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Pokud sundáš vanu,tak ho nemůžeš minout.Tá vana je tam de vacto k vůli němu.
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Chtěl jsem koupit novej olejovej filtr v Kie, ale čekalo mě nepříjemné překvapení a to že nově dodávaný filtry jsou menší. Bohužel zmenšení proběhlo i u Manna a Bosche a tak jediná šance byla koupit Nipparts ktertej je Japonskej a stejně velkej jako původní Kia. Když tam koluje 8,5 litru oleje tak to chce pořádnej filtr a nešetřit na materiálu. Taky budu měnit olej vždy po 10 Tkm to motoru taky prospěje.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Nebo to uděláš jako já. V polovině náběhu vyměníš filtr.Jirka N. píše:Chtěl jsem koupit novej olejovej filtr v Kie, ale čekalo mě nepříjemné překvapení a to že nově dodávaný filtry jsou menší. Bohužel zmenšení proběhlo i u Manna a Bosche a tak jediná šance byla koupit Nipparts ktertej je Japonskej a stejně velkej jako původní Kia. Když tam koluje 8,5 litru oleje tak to chce pořádnej filtr a nešetřit na materiálu. Taky budu měnit olej vždy po 10 Tkm to motoru taky prospěje.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
V plánu je objednat ten olej 5W-40 ve větším balení tedy soudek cca 60 litrů a tím je to za jinou cenu než po čtyřech litrech. A když filtry stojí polovinu oproti Kie tak to není taková tragédie a motoru to udělá jen dobře.
Jak jsem zjistil sehnat rovnocenýho nástupce Soriho je strašně komplikovaný a stejně není identická náhrada. Tak proto ta péče aby dlouho sloužil.
Jak jsem zjistil sehnat rovnocenýho nástupce Soriho je strašně komplikovaný a stejně není identická náhrada. Tak proto ta péče aby dlouho sloužil.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Máš svatou pravdu.Takovou sviňárnu už kromě Korejců či Filipínců si už nikdo netrofne vyrábět.Asi by jim všichni odmítli humanitární pomoc.Už i černé huby jezdí v Toyotách s namontovaným kulometem.Ti by se z toho asi posrali,kdyby zístili jaký skvost před nimi svět ukrývá.Bez potřeby servisu,všechno samo domo. (domo asi né,vím prd,kde se ta svoloč množí a peleší)
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Ty Toyoty vyrábí speciálně pro Afriku a nemaj ty ekologický Eu kraviny. Proto jim s tim kulometem jezdí spolehlivě a třeba při útoku jim nespadne motor do nouzáku. Nevím co by si na bitevním poli počali s servisním noťasem. Rozhodně takové auto by zde bylo na celou generaci a vlastně by ušetřilo strašně peněz protože by stejně lepší náhrada nebyla.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm