2010 Kia Sorento
2010 Kia Sorento
Hey guys!
We just got our hands on a series of new pics revealing the new Sorento in all it's glorry! Check it out:
More images: 2010 Kia Sorento
- Reklama
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned led 25, 2009 3:18 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2010 Kia Sorento
Tak co ja viem, mne osobne sa moc nepaci tento novy model. A co je este horsie uz nebude mat pevny ram .
"Už" čerstvý majitel vozidla Kia Sorento 2.5 CRDI VGT 16V A/T EX, strieborná metalíza.
Re: 2010 Kia Sorento
Hmm tak musim rict, ze za mne teda sklamani. Todle se jim moc nepovedlo. Jeste uvidim jak to bude vypadat v realu, ale zatim se mi to zvenku nelibi . Jediny co se mi na tom libi je ta prosklena strecha a budiky, ty vypadaj vcelku povedene
Naposledy upravil(a) Tomas80 dne čtv bře 19, 2009 6:09 pm, celkem upraveno 2 x.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2010 Kia Sorento
Snad budou mít nová Sorenta lepší protikorozní ochranu spodku než ta současná. Dneska jsem nastříkal podruhé celý podvozek a rám a spotřeboval jsem zatím celkem 15 Kg Tectylu bodysafe. Jěště budu muset malinko několik míst dostříknout ,jelikož je to tak členité,že se ani na dvě aplikace nepodaří 100% nástřik. Jen zakrejvání všeho co nemá být zastříkané mi trvalo jeden den. Takže třeba motor, převodovka a vejfuk jsou jak mumije zabalený. Pak bude následovat nástřik dutin a vnitřku rámu Tectylem ML.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: 2010 Kia Sorento
Ahoj lidi.
Nasel jsem na netu vidoklip noveho sorenta tak se na to muzete mrknout http://www.youtube.com/watch?v=CMe7VYnI ... r_embedded .
Musim rict, ze se mi zacina nejak pomalicku libit. Asi to v realu bude vypadat zajimave. Nicmene si jej zrejmne nebudu moct poridit, protoze jestli je pravda to co jsem nekde cetl, tak maximalni vaha tahaneho privesu bude jen 2,5t coz je pro mne malo . Bohuzel asi dan za to, ze uz mu nedoprali poradnyho ramu.
Nasel jsem na netu vidoklip noveho sorenta tak se na to muzete mrknout http://www.youtube.com/watch?v=CMe7VYnI ... r_embedded .
Musim rict, ze se mi zacina nejak pomalicku libit. Asi to v realu bude vypadat zajimave. Nicmene si jej zrejmne nebudu moct poridit, protoze jestli je pravda to co jsem nekde cetl, tak maximalni vaha tahaneho privesu bude jen 2,5t coz je pro mne malo . Bohuzel asi dan za to, ze uz mu nedoprali poradnyho ramu.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2010 Kia Sorento
Takze chlapci a devcata. Dneska jsem byl se svim milackem v servisu a uz tam meli vystaveny nove Sorento. Takze po prohlidce jsem si "vyskemral" zkusebni jizdu. Musim rict, ze se s tim autem jede velice pekne a diky velke a na krajich trochu zvednute haubne se auto z pohledu ridice jevi mohutne. Co se tyce jizdnich vlastnosti, tak se zde nebudu nijak rozepisovat, protoze jsem se projel jen par kilaku po meste, ale jelikoz je podvozek naladen trochu tvrdeji, tak uz mi tam trochu chybelo takove to klasicke houpani pri zastaveni na krizovatce. Nicmene pri prujezdech zatackou se chova trochu jisteji a nema uz sklony k takovemu bocnimu naklonu jako starsi braska. Mile jsem byl prekvapen z brzd, protoze ty jsou docela ostre. Aspon tedy oproti memu Sorentiku. Takze staci trochu slapnout na pedal a uz se cicmate s celnim sklem.
Co se interieru tyce tak na prednich sedackach, ktera jsou rekl bych stejne pohodlna jako ve starsich modelech mi prislo, ze je vice mista smerem ke dverim a stredovemu panelu. Na zadnich sedackach je stejne mista jako u tech nasich. Docela jsem se tesim na velikost kufru, ale ta mne trochu sklamala. V teto verzi byla jeste v kufru treti rada sedadel, takze tim se jeho velikost docela zmensi a nepripadal mi o moc vetsi nez u stareho Sorenta. Pokud ale neni v aute treti rada sedacek, tak prej je tam plato, jako mame my, pod ktery se daj odkladat dalsi veci. Tim si myslim, ze se velikost kufru relativne zvysi.
Z pohledu ridice mne velice nadchly budiky, jejihz zpracovani se mi moc libi. Docela prijemna vychytavka je taky umisteni displeje zadni kamery, ktery je v casti vnitrniho zpetneho zrcatka. Tato alternativa mi pripada lepsi, nez umisteni treba na displeji radia na stredovem panelu. Samozrejme na obraz ze zadni kamery je treba si asi zvyknout, protoze tzv. rybi oko udela sve s proporcemi veci za vama stojicima , ale kazdopadne za auto je pekne videt a to je dulezite. Malinko sklamanim pro mne byl material palubky, ktera je z tvrdeho plastu a bohuzel je to trochu znat. Jelikoz na nasich starych verzich byla palubka z lepsich materialu, tak mne to trochu prekvapilo. Ale zase jak rikam, palubka nejezdi a je treba nekde tu cenu srazit. Multifunkcni volant je ale zase prijemnej a padne pekne do ruky. Ovladacich prvku je na nem dosti a tak pri ovladani audiosoustavy a tempomatu z nej nemusite sundat ruce. Velice zajimava je prosklena strecha s prednim sibrem, ktera je zespodu zastinena neprusvitnyma roletkama. Jelikoz snezilo, tak sibr jsem nezkousel . Celkove na me ale interier pusobil prijemnym dojmem a myslim si, ze se nove Sorento nema za co stydet.
Chod motoru 2.2 CRDI - 145 kW ulozeneho napric je prijemnej a interier je velice dobre odhlucnen. Motor ma velice peknej zatah uz od nejakejch 1500 otacek a po seslapnuti pedalu plynu Vas docela pekne pritlaci na sedacky. Diky nafouknutemu predku je hodne mista v motorovem prostoru a diky tomu lepsi pristup ke vsemu pri pripadne oprave, nebo vymene.
Co se tyce prevodovky tak uz se zde nesetkate s vibracema radici paky, ktera ma jiz presnejsi a kratsi drahy razeni a spatecku dopredu s povytazenim prstence. Diky ulozeni motoru napric se uz auto pri chipani motoru "neoklepe", coz mne teda docela chybelo . Co se tyce prenosu sily na napravy, tak zde uz nastala zmena oproti starsimu braskovi. Je totiz naplno pohanena predni naprava s tim, ze zadni se pripne v pripade potreby. Rekl bych, ze to bude neco na zpusob spojky Haldex u konkurence. Taktez uz zde nenajdeme redukci prevodovky a jedine co zustalo je uzaverka diferencialu. Jelikoz u starsiho Sorenta tato stejne neuzavre diferaky naplno, tak si myslim, ze obdobne to bude fungovat i u tohoto noveho.
Skoda, ze je auto bezramove. Protoze jinak bych si na nej uz brousil zuby jakozto dalsiho nastupce. Jak se mi design z pocatku nelibil, tak se mi tedko zacina libit cim dal vic a v realu je to proste super.
Jak jsem psal v uvodu, moc jsem toho s nim nenajezdil a tak zde spise popisuju moje subjektivni pocity aspon z te trosky casu stravenym v novem Sorentu.
Co se interieru tyce tak na prednich sedackach, ktera jsou rekl bych stejne pohodlna jako ve starsich modelech mi prislo, ze je vice mista smerem ke dverim a stredovemu panelu. Na zadnich sedackach je stejne mista jako u tech nasich. Docela jsem se tesim na velikost kufru, ale ta mne trochu sklamala. V teto verzi byla jeste v kufru treti rada sedadel, takze tim se jeho velikost docela zmensi a nepripadal mi o moc vetsi nez u stareho Sorenta. Pokud ale neni v aute treti rada sedacek, tak prej je tam plato, jako mame my, pod ktery se daj odkladat dalsi veci. Tim si myslim, ze se velikost kufru relativne zvysi.
Z pohledu ridice mne velice nadchly budiky, jejihz zpracovani se mi moc libi. Docela prijemna vychytavka je taky umisteni displeje zadni kamery, ktery je v casti vnitrniho zpetneho zrcatka. Tato alternativa mi pripada lepsi, nez umisteni treba na displeji radia na stredovem panelu. Samozrejme na obraz ze zadni kamery je treba si asi zvyknout, protoze tzv. rybi oko udela sve s proporcemi veci za vama stojicima , ale kazdopadne za auto je pekne videt a to je dulezite. Malinko sklamanim pro mne byl material palubky, ktera je z tvrdeho plastu a bohuzel je to trochu znat. Jelikoz na nasich starych verzich byla palubka z lepsich materialu, tak mne to trochu prekvapilo. Ale zase jak rikam, palubka nejezdi a je treba nekde tu cenu srazit. Multifunkcni volant je ale zase prijemnej a padne pekne do ruky. Ovladacich prvku je na nem dosti a tak pri ovladani audiosoustavy a tempomatu z nej nemusite sundat ruce. Velice zajimava je prosklena strecha s prednim sibrem, ktera je zespodu zastinena neprusvitnyma roletkama. Jelikoz snezilo, tak sibr jsem nezkousel . Celkove na me ale interier pusobil prijemnym dojmem a myslim si, ze se nove Sorento nema za co stydet.
Chod motoru 2.2 CRDI - 145 kW ulozeneho napric je prijemnej a interier je velice dobre odhlucnen. Motor ma velice peknej zatah uz od nejakejch 1500 otacek a po seslapnuti pedalu plynu Vas docela pekne pritlaci na sedacky. Diky nafouknutemu predku je hodne mista v motorovem prostoru a diky tomu lepsi pristup ke vsemu pri pripadne oprave, nebo vymene.
Co se tyce prevodovky tak uz se zde nesetkate s vibracema radici paky, ktera ma jiz presnejsi a kratsi drahy razeni a spatecku dopredu s povytazenim prstence. Diky ulozeni motoru napric se uz auto pri chipani motoru "neoklepe", coz mne teda docela chybelo . Co se tyce prenosu sily na napravy, tak zde uz nastala zmena oproti starsimu braskovi. Je totiz naplno pohanena predni naprava s tim, ze zadni se pripne v pripade potreby. Rekl bych, ze to bude neco na zpusob spojky Haldex u konkurence. Taktez uz zde nenajdeme redukci prevodovky a jedine co zustalo je uzaverka diferencialu. Jelikoz u starsiho Sorenta tato stejne neuzavre diferaky naplno, tak si myslim, ze obdobne to bude fungovat i u tohoto noveho.
Skoda, ze je auto bezramove. Protoze jinak bych si na nej uz brousil zuby jakozto dalsiho nastupce. Jak se mi design z pocatku nelibil, tak se mi tedko zacina libit cim dal vic a v realu je to proste super.
Jak jsem psal v uvodu, moc jsem toho s nim nenajezdil a tak zde spise popisuju moje subjektivni pocity aspon z te trosky casu stravenym v novem Sorentu.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2010 Kia Sorento
Me se libi dost
Re: 2010 Kia Sorento
Ahoj Lidi. Nevite jak je na tom Kia se starym Sorentem? Respektive jsem koukal, ze se stale nabizi stare a nove Sorento soubezne. Je to tak, ze vyroba starych modelu jeste stale bezi a bezet bude a nebo uz se nebudou vyrabet, pojede se uz jenom nove a tedko se doprodavaji zasoby?
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2010 Kia Sorento
Co já vím, tak staré už se nevyrábějí. Přesněji by ti snad řekl Jirka N.
Jestli uvažuješ o koupi starší verze, tak rozhodně doporučuji koupit v Německu !!!
Bostra
Jestli uvažuješ o koupi starší verze, tak rozhodně doporučuji koupit v Německu !!!
Bostra
Kia Sorento EX 2,5 CRDI AUTOMAT r.v.2007
Re: 2010 Kia Sorento
No tak zatim jeste neuvazuju, protoze todle nemam zas tak dlouho abych menil. Ale precejenom az za par let ho budu chtit vymenit, tak jsem premejslel zase o Sorentu, ale o tomhle typu co tedko mame. Ale nevim jestli se jeste bude dat sehnat, protoze pokud ho uz nebudou vyrabet, tak jedine ojety.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2010 Kia Sorento
Ahoj a stará Sorenta se vyráběla do konce října 2008 a stále probíhá jejich doprodej. Já když přesně před rokem kupoval V D. moje Sorento tak v tu dobu byly na skladě i Sorenta z roku výroby 2007 . Ale protože cena Sorent spadla na velice nízkou úroveň tak asi nebude v dohledné době již nic ke koupi. Na foru v D. stále oplakávají že nové Sorento má nízkou tažnou sílu a je bez rámu a tak nakonec koupí výhodně starý model. Ten kdo netahá vlek a nejezdí v terénu tak zase preferuje nové, které je spíše městské SUV provedení.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: 2010 Kia Sorento
Ahoj tak diky za sklamani . Ale ne diky za info, protoze jsem mel pocit, ze jsem to uz slysel, ze stare Sorento se uz nevyrabi, ale jelikoz je stale nabizej prodejci, tak jsem si nebyl jistej touto informaci. Nicmene je to opravdu skoda a ja se pridavam k nemeckym placicim soudruhum, protoze nove Sorento se mi libi, ale kvuli tazne sile uz je pro mne take nezajimave. No ale jak jsem psal vejs, stejne tedko jeste menit nehodlam a treba za par let vylezou s necim podobnym .
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2010 Kia Sorento
Je smutné že rámové Off roady pomalu vymírají, jelikož všichni tlačí na snižování nákladů ve výrobě. Mě ten rám zachránil před daleko větším poškozením zadku. Pokud ale by došlo k poškození rámu tak by to byla totálka, protože rám stojí cca 250 Tkč a vyrábí se přímo na zakázku kvůli Vin. Dodací lůta je asi půl roku. Zatím na staré Sorento nedám dopustit, protože sněhovou kalamitu zvládá bravůrně a zatím jsem ani nepotřeboval redukci.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: 2010 Kia Sorento
Ahoj. Jojo snehova kalamita me zatim taky nejak nomezila . Jinak s tim ramem jak pises, samozrejme automobilky tlacej na snizovani nakladu na vyrobu, ale taky na hmotnosti vozidla, protoze od ni je odvozena spotreba a CO2. A jelikoz CO2 je dneska skoro dulezitejsi nez bezpecnost atd., tudiz se delaj vselijaka i nesmyslna opatreni jak vahu vozu snizit.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: 2010 Kia Sorento
Tak tak, akorát mě utvrzuje dnešní počasí v tom že globální oteplení je blbost a spíš se blížíme globálnímu ochlazování. Jsem zvědavej co pak zase nařídí, že by větší produkci CO2? Sněhu dneska zase přibylo tolik že předokolky v okolí už mají vážné problémy. Nastal pravý čas pro naše Sorenta .
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm