Zdravím všechny.
Relativně mladý (na tomto fóru), relativně málo zkušeností (s Kiou - mám ji 14 dní i s cestou), možná malinko zklamaný, čekal jsem zde trochu více informací... Vše se dá změnit
Koupil jsem Carense a chtěl bych trochu vyměňovat zkušenosti. Ty moje první, heslovitě...:
- chceš-li vyměnit žárovky v předních parkovacích světlech, světla musejí ven... Jinak jsou tam 12V/5W celosklo
- Průměrná spotřeba se může dost rapidně měnit - mám kombinovanou cca 8,4 L/100 km, dálnice - nešetřil - 9,5 L/100 km, dálnice - na spotřebu - 7,3 L/100 km (auto po cca 137 tis km, po kompletním servise u značky)
- automatická klima super, jen nevím, copak je to to A v kolečku (mám návod k použití - v Italštině)
- chtěl jsem odvézt z Ikey regálek a ejhle... neumím sklopit zadní sedadla (podle italského návodu mám hledat po odklopení sedáku na spodní hraně opěradla - asi jsem méně inteligentní jedinec)
- automatická převodovka je super, ale pro některé manželky by mohla být ještě jednodušeji koncipovaná
- kufr při prvním otevření zadních vrat trochu překvapil svou velikostí (spíše malostí), ale spíše jde o optickou záležitost... Na druhý pohled nebude tak zle.
- tlačítko HOLD by mělo zamezit rozjíždění automatu v režimu jízdy - rozjíždí se méně, ale přece...
- nesvítí mi v noci řada tlačítek (podsvětlení) s mlhovkami, A/C a HOLD - je chyba na autě nebo je to standard?
Snad na úvod vše... Máš podobné auto? Máš zajímavé postřehy? Tak se poděl... (aspoň o to sklápění opěradel, hihi)
Kia Carens 2.0 CRDi 2005 zkušenosti, postřehy
Kia Carens 2.0 CRDi 2005 zkušenosti, postřehy
Kia Carens 2.0 CRDi - 2005
- Reklama
Re: Kia Carens 2.0 CRDi 2005 zkušenosti, postřehy
Zdravím,
auto vlastním stejné. Z prvního postřehu jsem byl také malilinko zklamaný, ale po průběžných opravách se vše dalo do normálu.
Žárovky : znm, taky sem z toho byl ze začátku docela "divokej" ale po pár výměnách ( testování různých žárovek ) mi to přišlo již normální, a co doma máme tak jak GOLF IV, tak Zafira jsou na tom stejně, takže asi u novějších aut zcela běžná záležitost.
Průměrnou spotřebu raději nesleduji, protože jezdím trochu agresivněji, takže aby se mi neudělalo zle tak to raději neměřím .
"A"čko v kolečku znamená že si automatická klimatizace sama přepíná mezi vnější cirkulací vzduchu a vnitřím okruhem, a to na základě nějakého pachového čidla, takže ( to mám vyzkoušené a u mě funguje v pořádku ) pokud jedu blízko za autem tak mi to automaticky vyhodnotí "smrad" a přepne na vnitřní okruh, auto předjedu,tak zase přepne na vnější cirkulaci.
A nesvítící kontrolky je bohužel problém u tebe, mě jediné co nesvítí tak je řada tlačítek s mlhovkama, jinak svítí vše.
Jo a nakonec ( pro tebe ) asi nejduležitější info, zklápění zadních sedaček, tak je to jak jsi psal. Musís odklopit sedadlo ( na zadním straně je "očko" kterým zvedneš sedák a poté cca 20cm od spodní hrany opěradla je takové plastové očko, za které když zatáhneš, tak jde sklopit opěradlo ( po vyndání opěrky hlavy, které u mně jde zasadit do zvedutého sedáku ) do absolutní roviny, máš tam po sklopení i takovou krátkou "vychytávku" že to zakryje tu vzniklou mezeru za sedačkou,takže je tam opravdu rovina. Mohu potvrdit že na spaní absolutně ideální záležitost . Jinak musim bohužel potvrdit že kufr i přes velikost auta je docela malý ale já jsem si zvykl, přece jenom jsem přestoupil z Golfa IV takže nárust prostoru je víc než dobrý .
Tot asi tak odemne všechno. Kdyby něco, klidně mužeš i přes SZ.
auto vlastním stejné. Z prvního postřehu jsem byl také malilinko zklamaný, ale po průběžných opravách se vše dalo do normálu.
Žárovky : znm, taky sem z toho byl ze začátku docela "divokej" ale po pár výměnách ( testování různých žárovek ) mi to přišlo již normální, a co doma máme tak jak GOLF IV, tak Zafira jsou na tom stejně, takže asi u novějších aut zcela běžná záležitost.
Průměrnou spotřebu raději nesleduji, protože jezdím trochu agresivněji, takže aby se mi neudělalo zle tak to raději neměřím .
"A"čko v kolečku znamená že si automatická klimatizace sama přepíná mezi vnější cirkulací vzduchu a vnitřím okruhem, a to na základě nějakého pachového čidla, takže ( to mám vyzkoušené a u mě funguje v pořádku ) pokud jedu blízko za autem tak mi to automaticky vyhodnotí "smrad" a přepne na vnitřní okruh, auto předjedu,tak zase přepne na vnější cirkulaci.
A nesvítící kontrolky je bohužel problém u tebe, mě jediné co nesvítí tak je řada tlačítek s mlhovkama, jinak svítí vše.
Jo a nakonec ( pro tebe ) asi nejduležitější info, zklápění zadních sedaček, tak je to jak jsi psal. Musís odklopit sedadlo ( na zadním straně je "očko" kterým zvedneš sedák a poté cca 20cm od spodní hrany opěradla je takové plastové očko, za které když zatáhneš, tak jde sklopit opěradlo ( po vyndání opěrky hlavy, které u mně jde zasadit do zvedutého sedáku ) do absolutní roviny, máš tam po sklopení i takovou krátkou "vychytávku" že to zakryje tu vzniklou mezeru za sedačkou,takže je tam opravdu rovina. Mohu potvrdit že na spaní absolutně ideální záležitost . Jinak musim bohužel potvrdit že kufr i přes velikost auta je docela malý ale já jsem si zvykl, přece jenom jsem přestoupil z Golfa IV takže nárust prostoru je víc než dobrý .
Tot asi tak odemne všechno. Kdyby něco, klidně mužeš i přes SZ.