Co mě u Sorenta drtí :-)))
Co mě u Sorenta drtí :-)))
Piště Vaše poznatky co Vás neúprostně sere. Spíše bude řeč o maličkostech.Tak za mě...
- špatné řazení 2 stupně, prostě jak je převodovka studená, je to tragédie a to je synchron vyměněný
- debilně inteligentní klimatizace..nechápu proč když zapnu ofukování předního skla se mi automaticky spouští klimatizace, to mě fakt drásá nervy to vypínat,zlatý točítka, co sem si otočil to jsem tam měl
- špatné řazení 2 stupně, prostě jak je převodovka studená, je to tragédie a to je synchron vyměněný
- debilně inteligentní klimatizace..nechápu proč když zapnu ofukování předního skla se mi automaticky spouští klimatizace, to mě fakt drásá nervy to vypínat,zlatý točítka, co sem si otočil to jsem tam měl
- Reklama
Re: Co mě u Sorenta drtí :-)))
S tou klimou mám stejný poznatek, ale naučil jsem se s tím žít. Zase se mi ozývá křupání při zatáčení a tak asi budu muset zase promazat ten spoj pod přístrojovkou. Celkem jsou to maličkosti a hlavně že to jezdí spolehlivě.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Co mě u Sorenta drtí :-)))
Tak tý automatický klimatizaci jsem taky ještě nepřišel na chuť.....taky vypínám klimu při ofuku předního skla.....pak mi ještě připadá, že abych cítil teplo z topení, musím přidat teplotu až k 25 stupním ( hlavně po ránu, i když je motor podle ukazatele ohřátý na normál )
Jinak jsem se Sorentíkem velmi spokojený....
Jinak jsem se Sorentíkem velmi spokojený....
Kia Sorento 2,5 CRDI 16V, r.v.2004, automat
Re: Co mě u Sorenta drtí :-)))
Dneska jsem překonal 52 tkm a zatím naprostá spokojenost a co bylo třeba tak se vyměnilo na záruku bez komplikací narozdíl od Koncernu který si nechal vrtat koleno při záručních opravách.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Co mě u Sorenta drtí :-)))
Jirko 52 tisíc je opravdu k pousmání, auto který by mě při takovém počtu dělalo neplechu by šlo okamžitě z domu. Nevím možná jsem rozmlsaný ale moje předchozí auta...
....Subaru najeto cca přes 200 tisíc,neznal jsem jediný problém s el nebo mech poruchami a to byl rok 88 vše v el, výbavě,jen to prostě hnilo
.....Nissan Almera rok 03 najeto 100 tis bez jediné poruchy nebo rozsvícení kontrolky,praskali tam jen žárovky
.....Mercedes W 123 rok 78 najeto přes 500 tisíc.. no tohle ja kapitola sama o sobě, to auto jezdí pořád, dokud se opravdu něco neopotřebuje tak to drží a drží.Jinak je v automatu, ten po půl milionu řadí skvěle, hrozně rád s tím autem jezdím ikdyž je to už víkendovka
....Subaru najeto cca přes 200 tisíc,neznal jsem jediný problém s el nebo mech poruchami a to byl rok 88 vše v el, výbavě,jen to prostě hnilo
.....Nissan Almera rok 03 najeto 100 tis bez jediné poruchy nebo rozsvícení kontrolky,praskali tam jen žárovky
.....Mercedes W 123 rok 78 najeto přes 500 tisíc.. no tohle ja kapitola sama o sobě, to auto jezdí pořád, dokud se opravdu něco neopotřebuje tak to drží a drží.Jinak je v automatu, ten po půl milionu řadí skvěle, hrozně rád s tím autem jezdím ikdyž je to už víkendovka
Re: Co mě u Sorenta drtí :-)))
Jasně že to není moc, ale co slyším v okolí tak jiné značky již mají problémy kolem těchto kilálů. Dokud je to v záruce tak to nikdo neřeší a netrápí ho to. Jako referenci mám Octávku 1,8 T a při 160 tkm je bez závady a má stále první přední brzdy z výroby. Servis si na ní dělám sám jenže to jseu jen náplně a spotřební materiál.
Ten Mercedes pochází z doby kdy se auta vyráběla na celé generace, ale tak stála nepoměrně vice, v té době cena Mercedesu = vila v Praze.
Ten Mercedes pochází z doby kdy se auta vyráběla na celé generace, ale tak stála nepoměrně vice, v té době cena Mercedesu = vila v Praze.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Co mě u Sorenta drtí :-)))
Ahoj....Mám nový poznatek k automatickému zapínání klimatizace při přepnutí na "ofuk okna".
Prohlížel jsem si staženou příručku, a tam jsem se dočetl, že toto automatické zapínání lze vypnout. Provedl jsem to, tak jak je to popsaný a funguje to .....
Návod k obsluze, kapitola 4, stránka 89.
Prohlížel jsem si staženou příručku, a tam jsem se dočetl, že toto automatické zapínání lze vypnout. Provedl jsem to, tak jak je to popsaný a funguje to .....
Návod k obsluze, kapitola 4, stránka 89.
Kia Sorento 2,5 CRDI 16V, r.v.2004, automat
Re: Co mě u Sorenta drtí :-)))
hlavně že ty manuály všichni máme co? Díky hned sem to aplikoval, jen si ten manuál asi budu muset opravdu pročíst
Re: Co mě u Sorenta drtí :-)))
Ahoj. S tou klimou to vypada mozna nelogicky, ale klimatizace ti pomaha odvlhcit. Takze kdyz se ti zacne potit celni sklo, zapnes jeho ofuk a pustis klimu, tak behem okamziku jej mas zase cisty. Proto se asi s tim ofukem zapina i klima, aby byla jistota, ze se ti to sklo hnedko vycisti.
Razeni druheho stupne mi pripada, ze je asi bolest modernich aut. Bohuzel jsem mel stejnen problem i u predchoziho auta, kde jsem se naucil za studena dvojku radit s meziplynem a u soriho to takto praktikuju take . Pak neni problem pri studenem motoru tam dvojku dostat ihned bez jakehokoliv premlouvani.
Razeni druheho stupne mi pripada, ze je asi bolest modernich aut. Bohuzel jsem mel stejnen problem i u predchoziho auta, kde jsem se naucil za studena dvojku radit s meziplynem a u soriho to takto praktikuju take . Pak neni problem pri studenem motoru tam dvojku dostat ihned bez jakehokoliv premlouvani.
Naposledy upravil(a) Tomas80 dne pon říj 03, 2011 10:17 pm, celkem upraveno 1 x.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Co mě u Sorenta drtí :-)))
Ano já to taky používám tak, vyčistí se to během několila desítek vteřin a potom vypnu klimu a jedu bez ní. Někdy je to třeba zopakovat a to podle venkovní vlhkosti atd.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Co mě u Sorenta drtí :-)))
to používám taky ale spíš v zimně na odmrazování