4x4 štosuje se to
4x4 štosuje se to
Zdravím všechny, mám takový problém, přijde mi, že se mi nevypíná 4x4. Když jedu rovně nic to nedělá, ale jak zatočím, tak se to štosuje, poraďte co stím, díky
- Reklama
Re: 4x4 štosuje se to
Tím myslíš co?Blbě to zatáčí či co?tomáš69 píše:Zdravím všechny, mám takový problém, přijde mi, že se mi nevypíná 4x4. Když jedu rovně nic to nedělá, ale jak zatočím, tak se to štosuje, poraďte co stím, díky
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: 4x4 štosuje se to
Když zatočím kola a jezdím dokola, tak mám furt připlej předek jako čtyřkolku a vůbec to nechce jet. Když to rozjedu, zatočím plnej rejd, vyřadím rychlost, tak mi auto zastavý
Re: 4x4 štosuje se to
Prosimtě,co máš za systém AUTO?Vypadá to na to,že se zapne redukce a jedeš na pomalý převod.tomáš69 píše:Když zatočím kola a jezdím dokola, tak mám furt připlej předek jako čtyřkolku a vůbec to nechce jet. Když to rozjedu, zatočím plnej rejd, vyřadím rychlost, tak mi auto zastavý
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 4x4 štosuje se to
Tak si to ještě párkrát takhle testni, a můžeš to odepsat, jelikož ti něco odejde.NEEXISTUJE brát rejd při zapnutým předku na suchým podkladě.
To že máš zapnuto si myslíš proč? Svítící kontrolka ještě nemusí nutně znamenat, že je zapnuto, může být závada elektrice.Zapnutý předek je jasně cítit při pohybu a se sepnutým předkem se na suchým podkladě hooodně blbě zatočí.Pokud máš jistotu, že nevypne, tak šup za někým, pokud se nevyznáš, tak to stejně sám neodstraníš.A pokud ano, zkontrolovat vypínač, dráty od něho , vedení mezi kompresorem a difem, manuelně zkusit kompesor vs. dif spínání, pokud vše ok , tak rozborka difu.
To že máš zapnuto si myslíš proč? Svítící kontrolka ještě nemusí nutně znamenat, že je zapnuto, může být závada elektrice.Zapnutý předek je jasně cítit při pohybu a se sepnutým předkem se na suchým podkladě hooodně blbě zatočí.Pokud máš jistotu, že nevypne, tak šup za někým, pokud se nevyznáš, tak to stejně sám neodstraníš.A pokud ano, zkontrolovat vypínač, dráty od něho , vedení mezi kompresorem a difem, manuelně zkusit kompesor vs. dif spínání, pokud vše ok , tak rozborka difu.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Re: 4x4 štosuje se to
Ještě nenapsal,co to vůbec má za systém.Ale fakt je ten,že to asi nezkouší,ale že to má zaplý.Jestli by to šlo,tak ať vyndá pojistku.Ale jestli má TOD,tak nevím co by to vyvádělo.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: 4x4 štosuje se to
Jestli má permanentní pohon (TOD) tak je možnost v rozdílné výšce vzorku pneu mezi přední a zadní nápravou, kdy tolerance rozdílu je 1mm.Různí výrobci gum mezi náprvama se netoletují a musí být vše od jednoho výrobce a data výroby. Také to může být znečištěnýma senzorama v převodovce které snímají otáčky přední a zadní kardanky.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: 4x4 štosuje se to
Tak holt bude muset kolega víc napsat.Jirka N. píše:Jestli má permanentní pohon (TOD) tak je možnost v rozdílné výšce vzorku pneu mezi přední a zadní nápravou, kdy tolerance rozdílu je 1mm.Různí výrobci gum mezi náprvama se netoletují a musí být vše od jednoho výrobce a data výroby. Také to může být znečištěnýma senzorama v převodovce které snímají otáčky přední a zadní kardanky.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: 4x4 štosuje se to
Tak tak, mezi verzema je tolik rozdílů že bez přesné specifikace není možný nic doporučit. Třeba jsem srovnával mechanické díly z automatu a manuálu Sorenta 2008 a maj společný jen motor a brzdy, jinak je to zcela jiný. A další velkej rozdíl je staré a FL Sorento.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: 4x4 štosuje se to
Právě.Když jsem měl doma frantíka,tak půl roku mezi modelama stačilo už na jinou kabeláž a bla bla...Jirka N. píše:Tak tak, mezi verzema je tolik rozdílů že bez přesné specifikace není možný nic doporučit. Třeba jsem srovnával mechanické díly z automatu a manuálu Sorenta 2008 a maj společný jen motor a brzdy, jinak je to zcela jiný. A další velkej rozdíl je staré a FL Sorento.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: 4x4 štosuje se to
Zdravím, mám automatický připínání. Žádná kontrolka mi nesvítí, ani to nezkouším. Prostě mám ten předek pořád připlej a přepnou na tu pomalou to taky jde, jen je tam pořád připlej ten předek, tak mi zřejmě nevypíná ten mezinápravák
Re: 4x4 štosuje se to
Pravděpodobně jo.Nevím,jestli by šlo zkusit to s tou pojistkou.Protože jestli je to pořád zapnutý,tak to je pořádnej průšvih.tomáš69 píše:Zdravím, mám automatický připínání. Žádná kontrolka mi nesvítí, ani to nezkouším. Prostě mám ten předek pořád připlej a přepnou na tu pomalou to taky jde, jen je tam pořád připlej ten předek, tak mi zřejmě nevypíná ten mezinápravák
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: 4x4 štosuje se to
Pojistka je pro auto s TOD spolehlivé řešení. Sám jsem ji musel vyndat než jsem měnil pneumatiky, které byly nepravidelně sjeté. Po vyndání pojistky je ze Sorenta standardní zadohrab a o předku vůbec neví.
KIA Sorento EX, aut.
2,5 CRDi, 03/2005
2,5 CRDi, 03/2005
Re: 4x4 štosuje se to
S tou pojistkou to jde udělat jen u staré verze. U FL to nepomůže.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm