Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Odpovědět
Petr27
Příspěvky: 9
Registrován: ned zář 22, 2013 12:21 pm
Bydliště: MOST-Praha

Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od Petr27 »

Zdravím všechny a omlouvám se zda je už stejné téma ! Ale potřebuji akutní pomocnevím si už rady ( před pár dny jsem měl studený chladič vody hadice vrchni k motoru byla studená ,,vyměnil se termosta a žhavicí svíčky ale problém s teplotou motoru je pořád stejný hadice vrchní je tepla topení topí fouká teplej vzduch ale u chladiče spodní hadice mi přijde studená takže teplota vody mi stoupá a klesá,,chladič je odvzdušnen kolem pumpy sucho je možné se vrtule na ní točí ale jedou lopatky cca 20-30%?? v čem bych měl hledat voda je bez oleje a víčko Ok žádná emulze a hadice vrchni je horká a jde celkem zmáčknou a citím jak mačkám až v nadržce se hýbe hladina ... Poradí mi někdo prosím dík Petr
Přílohy
Viz foto
Viz foto
1471149_627513953980275_1583026579_n.jpg (65.42 KiB) Zobrazeno 8514 x
Reklama
 

zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od zdeny65 »

Petr27 píše:Zdravím všechny a omlouvám se zda je už stejné téma ! Ale potřebuji akutní pomocnevím si už rady ( před pár dny jsem měl studený chladič vody hadice vrchni k motoru byla studená ,,vyměnil se termosta a žhavicí svíčky ale problém s teplotou motoru je pořád stejný hadice vrchní je tepla topení topí fouká teplej vzduch ale u chladiče spodní hadice mi přijde studená takže teplota vody mi stoupá a klesá,,chladič je odvzdušnen kolem pumpy sucho je možné se vrtule na ní točí ale jedou lopatky cca 20-30%?? v čem bych měl hledat voda je bez oleje a víčko Ok žádná emulze a hadice vrchni je horká a jde celkem zmáčknou a citím jak mačkám až v nadržce se hýbe hladina ... Poradí mi někdo prosím dík Petr
S tou hadicí je to tak nějak normální. Ale jestli ti teplota kolísá, tak je to jen termostat. Vím že si ho měnil,ale je velice dobrý ho před montáží prověřit. U čerpadla musíš zkusit jestli má vůli.To že nevidíš kapky, neznamená že neteče.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Petr27
Příspěvky: 9
Registrován: ned zář 22, 2013 12:21 pm
Bydliště: MOST-Praha

Re: Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od Petr27 »

Termostat jsem rozebral a dal hrnce a vařil otevře se je to díl Japonský :-) práve že jsem z pozoroval že se mi pomalu zvedá nenápadně teplota nejdříve byla těsně v prostřední čárce a pak jsem otevřel kapotu po delší době jsem rád když tam koukat nemusím ale měním vše pravidelně a ted 115ti/km mi zaseknutý termostat tak se vyměnil i svíčky žh. termostat otevírá ale hodní hadice je horká a spodní od chladiče je vlažná mírně takže mi auto stojí pod panelákem k baráku to mám 90km a místní servis v Roudnici nad Labem je samí debil bohužel :-/ ..... ale je mi divné že by po 115tis/km odejde pumpa chtěl jsem vyměnit rozvody ve 120tis/km
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od zdeny65 »

Petr27 píše:Termostat jsem rozebral a dal hrnce a vařil otevře se je to díl Japonský :-) práve že jsem z pozoroval že se mi pomalu zvedá nenápadně teplota nejdříve byla těsně v prostřední čárce a pak jsem otevřel kapotu po delší době jsem rád když tam koukat nemusím ale měním vše pravidelně a ted 115ti/km mi zaseknutý termostat tak se vyměnil i svíčky žh. termostat otevírá ale hodní hadice je horká a spodní od chladiče je vlažná mírně takže mi auto stojí pod panelákem k baráku to mám 90km a místní servis v Roudnici nad Labem je samí debil bohužel :-/ ..... ale je mi divné že by po 115tis/km odejde pumpa chtěl jsem vyměnit rozvody ve 120tis/km
No to není divný, ale pumpa se mění při rozvodech a je to prasárna ji tam nechat. Jelikož je na ní tlak, tak je samozřejmostí ji vyměnit. Protože bude mít vůli, tak přisává vzduch a jestli nebyly měněný řemeny, tak ještě dochází k prokluzu na řemenici a problém je na světě.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
zdenekaa
Příspěvky: 46
Registrován: pon říj 14, 2013 8:22 am
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od zdenekaa »

zdeny65 píše:
Petr27 píše:Termostat jsem rozebral a dal hrnce a vařil otevře se je to díl Japonský :-) práve že jsem z pozoroval že se mi pomalu zvedá nenápadně teplota nejdříve byla těsně v prostřední čárce a pak jsem otevřel kapotu po delší době jsem rád když tam koukat nemusím ale měním vše pravidelně a ted 115ti/km mi zaseknutý termostat tak se vyměnil i svíčky žh. termostat otevírá ale hodní hadice je horká a spodní od chladiče je vlažná mírně takže mi auto stojí pod panelákem k baráku to mám 90km a místní servis v Roudnici nad Labem je samí debil bohužel :-/ ..... ale je mi divné že by po 115tis/km odejde pumpa chtěl jsem vyměnit rozvody ve 120tis/km
No to není divný, ale pumpa se mění při rozvodech a je to prasárna ji tam nechat. Jelikož je na ní tlak, tak je samozřejmostí ji vyměnit. Protože bude mít vůli, tak přisává vzduch a jestli nebyly měněný řemeny, tak ještě dochází k prokluzu na řemenici a problém je na světě.
Mohou být na pumpě "v prdeli" i lopatky...
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od zdeny65 »

To by musela být vůle jak prase.Ale odchází ložiska a těsnění.Proto se to mění. Repase nemá cenu.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
orangi
Příspěvky: 101
Registrován: pát črc 13, 2012 6:39 pm

Re: Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od orangi »

Taktiež sa prikláňam ku tej vodnej pumpe. Treba ju vymeniť.
Jirka N.
Příspěvky: 931
Registrován: stř lis 26, 2008 9:06 pm

Re: Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od Jirka N. »

Když jsem měnil rozvody na motoru 1,8 T v Octávce při 180 Tkm tak šla ven i vodní pumpa. Když jsem se trošku silněji dotknul lopatkového kola tak se rozpadlo na desítky kousků. Tedy potvrzení že se musí vždy měnit vše a nešetřit.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
zdenekaa
Příspěvky: 46
Registrován: pon říj 14, 2013 8:22 am
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od zdenekaa »

Jirka N. píše:Když jsem měnil rozvody na motoru 1,8 T v Octávce při 180 Tkm tak šla ven i vodní pumpa. Když jsem se trošku silněji dotknul lopatkového kola tak se rozpadlo na desítky kousků. Tedy potvrzení že se musí vždy měnit vše a nešetřit.
Není kde šetřit, dyť ta pumpa stojí cca 3.000 :wink:
Petr27
Příspěvky: 9
Registrován: ned zář 22, 2013 12:21 pm
Bydliště: MOST-Praha

Re: Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od Petr27 »

Ma


















Ahoj Sorentáci
Vodní pumpa od meyle cca 1500kč ,,ta to není zajel jsem do Mitsubishi marcin.mitsubishi.cz/ kde udělali diagnostiku za jízdy a zjistili že teplota motoru je OK a tudiž pumpa ok taky a zjistili že kecá ručička v budících a nebo jednotka co dává impuls od čidel do budíků a prý že to odešlou na opravu a ve středu bych měl mít auto OK tak jsem zvědav co a jak bude oprava a servis nebude víc jak 2500kč tak už se docela těším na sorentáka jelikož jsem s ním nejel už asi 3 týdny a chybíí mi :)
Petr27
Příspěvky: 9
Registrován: ned zář 22, 2013 12:21 pm
Bydliště: MOST-Praha

Re: Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od Petr27 »

Ahoj přátele :)
Tak jsem dnes byl v Mitsubishi v servisu a docela mě to dostalo že prý auto dali ještě auto elektrikáři že neví co kde je závada že proměřili odpor od čidel teplovodních které tam jsou dvě jedno pro řj a jedno pro budíky a prý že udávají ok hodnoty..budíky a modul v palubní desce je OK bez závad tak už celkem jsem nervozní jelikož už auto nemám docela dlouho dobu a musím jezdit busem či s kolegy do práce a na vedlejší činnost nemohu vykonávat bez vozu :( ... prý ještě by mohlo být problém ty čidla teplovodní že by se mohli vyměnit a nebo o by řekli že by mohl být problém ŘJ :-/
zdeny65
Příspěvky: 574
Registrován: pát kvě 18, 2012 6:11 am
Bydliště: Starý Vestec

Re: Moooc Vysoká teplota Motoru !!!!!!!

Příspěvek od zdeny65 »

Tyhle nejistý závady řeším odpojením konektorů a prostříkáním Kontaktolem. Jestli budou laborovat dlouho tak se nedoplatíš. Jestli blbne ručička, tak sundej přístrojovou desku. Jestli to budeš řešit sám, tak odpojení akumulátor.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Odpovědět