Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Zdar, potřeboval bych radu... Mám Sorento 2003, 2.5 crdi 103Kw. Poprvé se závada projevila asi před měsícem kdy mi auto při předjíždění zdechlo.... ( vůbec nebudu popisovat, jak to málem dopadlo ) než jsem pak dojel domů zdechlo ještě jednou, to už jsem byl připraven. Od té doby auto začalo dlouho točit ( asi tak 10-15 sec. ) a někdy ani nenaskočilo. Teď už auto stojí měsíc a radši s ním nejezdím... Závada: Studené auto nastartuju asi po 30 sec točení spíš ale na dvakrát, ale jakmile se rozjedu tak zdechne. Pak už ho nenastartuju vůbec. Vyčištěné sítko v nádrži, nový naftový filtr, dal jsem tam i druhé vysokotlaké čerpadlo s regulátorem tlaku, vstřiky repas, ventil na railu taky dobrej a žádná změna. Poraďte prosím, už fakt nevím.... Od nádrže po čerpadlo je všechno čisté... Když to točím tak do railu nejde tlak. Diagnostika píše 6-8 barů při startování což je fakt kurevsky málo. Tak co? Jinak to pošlu u nás za městem z lomu dolů a bude.
Ještě by se mi pánové hodilo, kdyby mi někdo tady popsal jak vám postupně zhasínají kontrolky, konkrétně kdy vám zhasíná IMMO. U mě svítí do té doby než začnu startovat a pak teprv zhasne.
Ještě by se mi pánové hodilo, kdyby mi někdo tady popsal jak vám postupně zhasínají kontrolky, konkrétně kdy vám zhasíná IMMO. U mě svítí do té doby než začnu startovat a pak teprv zhasne.
- Reklama
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Kontrolky pozhasínají po kontrole systému,tj. před startováním.m.sijka píše:Zdar, potřeboval bych radu... Mám Sorento 2003, 2.5 crdi 103Kw. Poprvé se závada projevila asi před měsícem kdy mi auto při předjíždění zdechlo.... ( vůbec nebudu popisovat, jak to málem dopadlo ) než jsem pak dojel domů zdechlo ještě jednou, to už jsem byl připraven. Od té doby auto začalo dlouho točit ( asi tak 10-15 sec. ) a někdy ani nenaskočilo. Teď už auto stojí měsíc a radši s ním nejezdím... Závada: Studené auto nastartuju asi po 30 sec točení spíš ale na dvakrát, ale jakmile se rozjedu tak zdechne. Pak už ho nenastartuju vůbec. Vyčištěné sítko v nádrži, nový naftový filtr, dal jsem tam i druhé vysokotlaké čerpadlo s regulátorem tlaku, vstřiky repas, ventil na railu taky dobrej a žádná změna. Poraďte prosím, už fakt nevím.... Od nádrže po čerpadlo je všechno čisté... Když to točím tak do railu nejde tlak. Diagnostika píše 6-8 barů při startování což je fakt kurevsky málo. Tak co? Jinak to pošlu u nás za městem z lomu dolů a bude.
Ještě by se mi pánové hodilo, kdyby mi někdo tady popsal jak vám postupně zhasínají kontrolky, konkrétně kdy vám zhasíná IMMO. U mě svítí do té doby než začnu startovat a pak teprv zhasne.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Děkuji. U mě zhasne IMMO asi tak za 30 sec od toho co zapnu klíč.
Nevím zdali to z vás někdo řešil, ale do regulátoru tlaku mi jde 6 V. Nevíte, jestli je tohle napětí správné?
Nevím zdali to z vás někdo řešil, ale do regulátoru tlaku mi jde 6 V. Nevíte, jestli je tohle napětí správné?
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Bude asi pravděpodobně závada v immo.Do regulátoru nevím,ale ne všude běhá 12V.Jediná pomoc je diagnostika,ale ne garážová.m.sijka píše:Děkuji. U mě zhasne IMMO asi tak za 30 sec od toho co zapnu klíč.
Nevím zdali to z vás někdo řešil, ale do regulátoru tlaku mi jde 6 V. Nevíte, jestli je tohle napětí správné?
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Diagnostika nepíše žádnou závadu.
Diagnostika Bosh KTS 540
Diagnostika Bosh KTS 540
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Tak to máš jedno . To dokáže akorák diagnostika v servisu origo na Kia . To co píšeš je všeobecná .m.sijka píše:Diagnostika nepíše žádnou závadu.
Diagnostika Bosh KTS 540
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Ano všeobecná diagnostika to je, ovšem špičková a sám pochybuju, že KIA je schopna napíchnout víc než Bosch, který je pravidelně aktualizovaný. Dnes jsem jsem byl v Bosch diesel service na testu čerpadla ( 2500 kč ), které je v pořádku i s regulátorem tlaku. Tak by mně teda opravdu zajímalo kde je onen problém : Malý tlak do railu.
Děkuji za rady. M.
Děkuji za rady. M.
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Jo je.Načtou i opravdu najetý km z řj.No ale tvůj problém může bejt i kravina.Hele nevím,jestli to ta tvoje kraksna má,ale soused koupil tarakána a taky měl podobný problémy.Nakonec zjistili,že byl špatnej balonek na natáhnutí nafty.m.sijka píše:Ano všeobecná diagnostika to je, ovšem špičková a sám pochybuju, že KIA je schopna napíchnout víc než Bosch, který je pravidelně aktualizovaný. Dnes jsem jsem byl v Bosch diesel service na testu čerpadla ( 2500 kč ), které je v pořádku i s regulátorem tlaku. Tak by mně teda opravdu zajímalo kde je onen problém : Malý tlak do railu.
Děkuji za rady. M.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
V tomhle problém na 100% není. Měl jsem naftu na přímo do čerpadla, jen přes sítko. Něco odstavuje čerpadlo, které to všechno valí zpátečkou do nádrže. Pokud by bylo, ale špatné IMMO, tak by podle mě diagnostika psala tlak do lišty 0 a né 6-8 barů..... M.
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
A neni blbe to cildo tlaku na railu?
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Dobrý nápad, bohužel čidlo tlaku na railu být špatné nemůže, protože v reálných hodnotách ukazuje tlak 6 - 8 barů, takže čerpadlo odstavovat nemůže. Věřil bych tomu, kdyby ukazovalo třeba nějaké nereálné hodnoty ( moc vysoké ), pak by čidlo odstavilo čerpadlo a nešel by tlak.....
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Hm... no nevim jaky je provozni tlak, ale jeste me napadlo co ten ventil pretlaku na railu?
Viz pismenko (H) http://www.merequipment.com/blog/servic ... injection/
Jinak tady je primo Sorento https://www.youtube.com/watch?v=e-Oz15wH4o0
Viz pismenko (H) http://www.merequipment.com/blog/servic ... injection/
Jinak tady je primo Sorento https://www.youtube.com/watch?v=e-Oz15wH4o0
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Též jsem kontroloval... Nepropouští ani kapku... No dnes jsem dovezl to čerpadlo z Bosche,tak jak to poskládám budu opět točit, točit, točit a měřit, měřit a měřit.
Jinak přesný startovací tlak a tlak na volnoběžné otáčky tady hodím o víkendu, až to zas bude na diagnostice.
Děkuji za každou radu.... M.
Jinak přesný startovací tlak a tlak na volnoběžné otáčky tady hodím o víkendu, až to zas bude na diagnostice.
Děkuji za každou radu.... M.
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
S tým ventilom na raile. Nemýľ sa že neprepúšťa ani kvapku že je dobrý. On ten tlak reguluje. Čo ak je zaseknutý v polohe že nič neprepustí, v raile máš vysoký tlak, čidlo hlási vysoký tlak tak nič z čerpadla nepustí. Ináč ten ventil má pekne regulovať čiže udržovať správny tlak stále na správnej hodnote. Odmontuj ho úplne dole a skús pretočiť motor, či z railovky niečo pojde. Potom máš istotu že ventil je ok.
Re: Dlouho točí a a spíš nenaskočí
Nemýlím sa..... Ventil na liště je tam jen pro to, aby když do lišty půjde úplně nějaký extrémní tlak, tak to propustí,aby to nebuchlo, ale v žádném případě nic nereluguje.
Kdyby někdo věděl jaký signál, kolik mA, má při aktivaci dávkování paliva, moc by mi to pomohlo.
Zde můj protokol.
Kdyby někdo věděl jaký signál, kolik mA, má při aktivaci dávkování paliva, moc by mi to pomohlo.
Zde můj protokol.
- Přílohy
-
- CCI16112014.jpg (139.94 KiB) Zobrazeno 14231 x