Charakteristika akceleračního pedálu plynu u kia- ceed-1,4
Charakteristika akceleračního pedálu plynu u kia- ceed-1,4
Otáčky motoru při rozjezdu by měli narůstat poněkud pomaleji, zabránilo by se kývání otáček motoru. Snad je to vlastnost jen u motoru 1,4. Jinak je dobře , že motor je velmi živý.
- Reklama
Re: Charakteristika akceleračního pedálu plynu u kia- ceed-1,4
To iste kritizujem u motora 1.6, ta kinematika sustavy pedalu a vypinania spojky je velmi zvlastna, neviem ci sa podari na to zvyknut. Spojka sa pali, smrdi.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát led 28, 2011 9:46 pm
Re: Charakteristika akceleračního pedálu plynu u kia- ceed-1
Mas pravdu, obcas mi to taky smrdi. nevim proc. ridil jsem hodne aut, ruznych znacek, a treba udrzovat rychlost vubec nebyl problem. V Ceedu mam trochu problem s tim. Hlavne na dalnici bez tempomatu se rychle unavuji. nemuzu drzet tu rychlost normalne s stejny urovni. porad mi to bud trosku klesa, pak pridavam pak ubiram. a v jinych autech to jde velmi dobre. asi je to tim ze pedal je moc citlivy...
Daniel.Bentley - Kia Cee'd 1.4 CVVTi / 109PS / PURE WHITE