Ahojte. Som majiteľom Hyundaia SantaFe SM 2,4i LPG a predpokladám v budúcnosti nákup Sorenta zo zahraničia s horeuvedeným motorom. Hľadám však majiteľa s reálnymi poznatkami a skúsenosťami. 3,5 V6 je po bazárach mraky, no 3,3jka možno jedna.
Zaujíma ma starší model po poslednom facelite :
- odolnosť Sorenta 07-09 voči korózii (moje Santa Fe 06 začína korodovať)
- prejav motora 3,3 V6 výkon/spotreba (možnosť prestavby na LPG)
- pohon, priraďovanie 4x4 je rovnaké ako pred FL?
- resp. zmeny facelitu po mechanickej stránke (vizuál, budíky atď sú bezpredmetné)
Snáď sa nájde niekto, kto odpovie...
Ďakujem
Andy
Skúsenosti s 3,3 V6
- Reklama
Re: Skúsenosti s 3,3 V6
Ahoj a můžu odpovědět jen na korozi, protože mám nafťáka. Já jsem při 17 km na tachu na podvozek a rám nastříkal 17 kg elastického protikorozního nátěru a všechny dutiny u vnitřek rámu vystříkal voskem. Až po tom je klid od koroze. Jinak rezne rám, zadní nápravnice, šrouby v motorovém prostoru, hrany plechů za předníma světlama a zadní víko v prostoru listy nad značkou. To je potřeba ohlídat protože Korejci mají jiné klimatické podmínky a tak zběsile tam nesolí jako u nás.
Taky je u benzíňáku potřeba hlídat rozvodový řemen a jeho včasnou výměnu.
Jirka
Taky je u benzíňáku potřeba hlídat rozvodový řemen a jeho včasnou výměnu.
Jirka
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skúsenosti s 3,3 V6
Tuhle motorizaci má známá v SAE, tento motor je super, ale ne tady v Česku.Chybí jakákoli diagnostika, díly, zkušenosti, je to škoda, na východě a ve Státech jich jezdí spousta.Takže- a jen- kvůli servisu bych do toho nešel. Ona u nás stačí i 3,5 V6 a u KIe do toho čučí a nevědí- co já si užil s jednoduchou závadou- snímač polohy klapky....Dneska už to auto znám asi líp, než mechanici od Kie.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005