dodelani 4x4 na americkou verzi
dodelani 4x4 na americkou verzi
mam doma Us verzi s pohonem zadni napravy a zaroven bouranou Us verzi s pohonem 4x4 tak by me zajimaly postrehy rady cokoliv ohledne predelani ........naprava predelat jde , rozvodovka, kardany taktez, jen mi neni jasny zapinani 4x4 jestli to jde pres ridici jednotku nebo jen pustenim stavy do moturku na rozvodovce, je to pohon 2h 4h 4lo,............. za kazdou radu budu vdecnej diky
- Reklama
Re: dodelani 4x4 na americkou verzi
když budeš hledat najdeš tady téma ve kterém se to tady řešilo. Motůrek ovládání 4x4 je ovládáný modulovaným proudem z řídící jednotky, jestli si to dobře pamatuji. Zkus pohledat a jsou tam i schemata zapojení.
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: dodelani 4x4 na americkou verzi
pro martin250-nepochází ten bouraný vrak 3,5 benzín americká verze co máš doma z okolí Písku?A není náhodou modrej a bouranej na prdel a celkově oválenej ? ahoj David
Re: dodelani 4x4 na americkou verzi
jojo je to on
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: dodelani 4x4 na americkou verzi
tak na toho sem jel ,že ho jako vemu na nd ,ale nějak mě ten vrak nenadchl.Pán tak nějak zapoměl do telefonu říct ,že to je verze co nemá ani abs a má to aji jiné kola než na fotce a uváděná výbava jako asr a esp taky nic a že když do něj ten náklaďák stčil tak šel několikrát přes střechu .Zřejmě to budeš ty cos to chtěl na motor.Máš to LPG nebo to je už pryč?Co se stalo tvému původnímu motoru? ahoj David
Re: dodelani 4x4 na americkou verzi
mymu motoru nic neni jen sem ho chtel na dily protoze mam presne tu samou verzi .....jinak lpg stale mam kdyby si ho chtel neni problem je mi k nicemu ve svym ho mam ....... pan byl hodne velkej recnik to mas pravdu akorat potom uz se do tech svejch pohadek zamovatal
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: dodelani 4x4 na americkou verzi
kolik chceš za to lpg? potřebuju do mojeho scenica rx4 ahoj David
Re: dodelani 4x4 na americkou verzi
otviram znovu toto tema .....kluci prosim prosim poradte ohledne toho zapojeni ty rozvodovky.....je to uplne ten prvni system 2h 4h 4LO a r.v 2002... jde mi jen o to jestli to jde pres ridici jednotku nebo se to da nejak obejit, treba do toho pustit jen proud ......abych se tady s tim nedelal celej vikend a pak by to nefungovalo .... prosim prosim o kazdou radu ci postreh ...zkusenost proste cokoliv
Re: dodelani 4x4 na americkou verzi
Takže jak jsem pochopil,máš pohon jen na zadek a nemáš přepínání na 2HI 4HI 4LO.Jestli ten otočný spínač nemáš,tak se podívej nejdřív,jestli po vyloupnutí záslepky máš ukotvený zezadu konektor.Jestli ano,tak je napůl vyhráno.Pak se podívej zespoda,jestli tam jsou nějaký zaslepený konektory uchycený někde okolo rozvodovky.Jestli jo,tak máš úplně vyhráno.Jestli ne,tak se na to vykašli.Ono to nebude jenom o tom,že tam pustíš proud a bude to fachat.martin250 píše:otviram znovu toto tema .....kluci prosim prosim poradte ohledne toho zapojeni ty rozvodovky.....je to uplne ten prvni system 2h 4h 4LO a r.v 2002... jde mi jen o to jestli to jde pres ridici jednotku nebo se to da nejak obejit, treba do toho pustit jen proud ......abych se tady s tim nedelal celej vikend a pak by to nefungovalo .... prosim prosim o kazdou radu ci postreh ...zkusenost proste cokoliv
Podívej se na schémata začni od stránky 138.
http://www.kiaclub.cz/graphics/manuals/ ... irucka.pdf
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: dodelani 4x4 na americkou verzi
Podle mě je to nesmysl, přední diferák, poloosy, těhlice a kardanky a převodovka a rozvodovkou + řídící jednotka. Nehledě na to že u permanentní 4x4 je vše jiné z výše uvedenýho oproti připojovanýmu předku. Ta US verze je zcela jiná a i v cizině nedoporučujou tuto přestavbu, která stojí víc než celý exotický auto.
To se prodává levně protože US verze je na ND hodně odlišná oproti Eu verzi.
To se prodává levně protože US verze je na ND hodně odlišná oproti Eu verzi.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: dodelani 4x4 na americkou verzi
Absolutní souhas Jirkovi.Když jsem kupoval svoje auto,tak jsem se nerozhodl dělat vyšší verzi.Buďto mám ve výbavě to co tam dali,stačí mi to a na pár maličkostí si to člověk upraví podle sebe,ale dodělávat 4X4?To je u tohohle auta sebevražda na šrajtofli(peněženka).Takovej příklad-koupím auto co nemá autoklimu a chci to překopat,abych ji tam měl?To se na to radši vyprdnu.Nemám na střeše okno-nevadí,udělám díru a vykuchám to.nevím,jak kdo,ale jsem zastáncem úprav a ne předělání skoro celýho auta.A jak píše Jirka-nebudu dávat za "něco" víc než za celý auto.Zkrátka radši si koupím něco jako 2DIN multimedia rádio,nebo vyhřívání sedadel a pěkný nový čalounění.,nebo přední rám atd.,než abych překuchával polovinu celýho auta.Jirka N. píše:Podle mě je to nesmysl, přední diferák, poloosy, těhlice a kardanky a převodovka a rozvodovkou + řídící jednotka. Nehledě na to že u permanentní 4x4 je vše jiné z výše uvedenýho oproti připojovanýmu předku. Ta US verze je zcela jiná a i v cizině nedoporučujou tuto přestavbu, která stojí víc než celý exotický auto.
To se prodává levně protože US verze je na ND hodně odlišná oproti Eu verzi.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: dodelani 4x4 na americkou verzi
Co by koštovala řídící jednotka motoru? Pošleš mi její číslo? Díky