Vibrace od rozvodovky
Re: Vibrace od rozvodovky
Dobrý den:
Já nerozumět Nemešky plosím přeložit děkujeme všici
Já nerozumět Nemešky plosím přeložit děkujeme všici
- Reklama
Re: Vibrace od rozvodovky
Je to upozornění od Kie pro servisy a dále zákazníky že na Sorentech s permamnentní 4x4 se musí používat pouze pneumatiky stejného výrobce, profilu a pravidelně je přehazovat mezi nápravama aby se zajistilo pravidelné a stejnoměrné sjíždění. Jinak nastane poškození rozvodovky a dalších mechanických dílů okolo převodů. Je to vydané upozornění z důvodu nevědomosti zákazníků o principu fungování pohonu Sorenta a tím vznikaj zbytečný závady. Platí to hlavně pro auta co vypadnou ze záruky a servis již nevidí. Ten servis by to měl ohlídat a proto je to připomenutí i pro něj a že to má řikat zákazníkům jako důležitou informaci.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Vibrace od rozvodovky
Dekuji za preklad diky
Re: Vibrace od rozvodovky
Taky,taky.Ale ještě poznámka ke gumám.Koukal jsem do TP a u rozměru 245/70 16 má být index nosnosti 107 a víc.U 225/75 16 stačí 104.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Vibrace od rozvodovky
jasne taky jsem koukal, ale tyhle co jsem objednal, tak ty jine oznaceni nemaj a ja toho po dalnici moc nenajezdim teda momentalne mam to po okreskach a v LB kraji je to opravdu v zime o drapakach
Re: Vibrace od rozvodovky
Index rychlosti máš dobrý.A na ty 225ky těch 104 stačí.Spíš jde o nosnost.Výběr je tak nijak.Mám ještě obuto na celoročkách a ty mají 121 a řekl bych,že jsou fakt tvrdý a spíš vhodný na dodávku.Ještě,když jsou nafouknutý na 2,4 ,tak když je trochu nerovná silnice,což je skoro všude,tak je to jak kostitřas a pohlcení nerovností je u C-cargo o dost menší,jak u pneu na SUV.Čekám taky na zimáky,tak po tom,co tyhle monstra půjdou dolu se konečně dočkám i nižšího hluku a hlavně si podvozek odpočne.ParnosCZ píše:jasne taky jsem koukal, ale tyhle co jsem objednal, tak ty jine oznaceni nemaj a ja toho po dalnici moc nenajezdim teda momentalne mam to po okreskach a v LB kraji je to opravdu v zime o drapakach
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Vibrace od rozvodovky
Jasne ja jeste vyresit ten problem s rozvodovkou a budu vklidu
Re: Vibrace od rozvodovky
Tak a jsou tam 4 nové zimní Yokohamy.
V pneumservisu se divili, co s tím kdo dělal.
Předky z vnitřní strany 2mm z vnější 4mm, jedno zadní nové asi 12mm a jedno zadní z části sjeté na asi 7mm.
Nedivím se, že to dělalo takovou neplechu.
Teď , když sundám nohu z plynu, auto stále jede a jede a jede ?
A nevibruje.
V pneumservisu se divili, co s tím kdo dělal.
Předky z vnitřní strany 2mm z vnější 4mm, jedno zadní nové asi 12mm a jedno zadní z části sjeté na asi 7mm.
Nedivím se, že to dělalo takovou neplechu.
Teď , když sundám nohu z plynu, auto stále jede a jede a jede ?
A nevibruje.
KIA Sorento EX, aut.
2,5 CRDi, 03/2005
2,5 CRDi, 03/2005
Re: Vibrace od rozvodovky
Čau Sorenťáci, tak jsem se setkal u mého auta se stejným problémem jako u mikas 004. V září jsem nechal vyměnit olej, všechny filtry, přefouknout klimu a při té příležitosti jsem nechal vyměnit zadní pneu. Byly už k.o. Od té doby se ze Sorenta ozývalo hučení,ale jenom při nižších rychlostech a hlavně na asfaltu, na polňačce to nebylo slyšet. Myslel jsem si, že to jsou nové gumy, navíc ve předu byla špatná geometrie - nestejnoměrně sjeté. Teď mám vzadu vzorek asi 8,5mm a vpředu asi 5mm. Po přečtení tohoto příspěvku, jsem letěl do auta vyhodil pojistku č. 13 a je po problému. Tak mne minimálně čekají přední gumy? Prosím o radu co mám ještě nechat zkouknout. Takhle jsem najel asi 1000km. Auto lehce vibruje při nízkých otáčkách i po vytažení pojistky. Nikdy jsem ale necítil žádný zápach ze spojky nebo tak něco. Díky za nápady
Sorento EX 2.5crdi 5st. aut. TOD r.v.2005 cca 114tis. km
Re: Vibrace od rozvodovky
V každým případě zkontroluj olej v rozvodovce zda není přepálenej nebo jinak znehodnocenej. Výměná lhůta je 60 Tkm a hodně to může ovlivnit spolehlivost lamelový spojky, takže lhůtu nepřekračovat. Já při slušným zacházení vyměnil tento olej včas a již bylo znát jeho stárnutí. A co je podstatný u novýho auta při 17 km jsem ho kontroloval a bylo ho málo a doplňoval jsem jej. Nedokážu si představit že bych na to přišel až po 60 tkm. Naštěstí jsem kontroloval všechny náplně, jak se řiká důvěřuj ale prověřuj.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Vibrace od rozvodovky
Olej v rozvodovce jsem měnil. Psal jsem to i výše. Původní byl velmi tmavý a hustý. Dexron III je fialovorůžový (nebo tak nějak, nejsem talent na barvičky) a je řídký asi jako ten v převodovce.
Včera jsem jel delší cestu a zdá se, že po problému ještě tak úplně zcela není.
Zítra jedu do KIA servisu na velkou diagnostiku a projedu to tam se servisákem.
Začínám mít podezření, že se asi někde negativně projevuje nějaká mechanická vůle nečeho rotujícího.
Buď v převodovce nebo v rozvodovce. Nechám ještě vyměnit olej v automatu. Auto má najeto 124 tisíc km a bůh ví, jestli ho někdo vůbec někdy měnil.
Studené auto jezdí úplně zlehka, po sundání nohy z plynu je cítit jeho velká sertvačnost - prostě stále jede a málo zpomaluje. Po zahřátí se začnou projevovat malé vibrace (popsal bych je jako ty, co se objeví při podtáčení motoru u auta s manuální převodovkou) a autu se nechce. Jako by jej něco stále brzdilo. Nemá výkon a není živé a po sundání nohy z plynu znatelně rychleji zpomaluje.
Snad na něco příjdeme zítra v servisu.
Včera jsem jel delší cestu a zdá se, že po problému ještě tak úplně zcela není.
Zítra jedu do KIA servisu na velkou diagnostiku a projedu to tam se servisákem.
Začínám mít podezření, že se asi někde negativně projevuje nějaká mechanická vůle nečeho rotujícího.
Buď v převodovce nebo v rozvodovce. Nechám ještě vyměnit olej v automatu. Auto má najeto 124 tisíc km a bůh ví, jestli ho někdo vůbec někdy měnil.
Studené auto jezdí úplně zlehka, po sundání nohy z plynu je cítit jeho velká sertvačnost - prostě stále jede a málo zpomaluje. Po zahřátí se začnou projevovat malé vibrace (popsal bych je jako ty, co se objeví při podtáčení motoru u auta s manuální převodovkou) a autu se nechce. Jako by jej něco stále brzdilo. Nemá výkon a není živé a po sundání nohy z plynu znatelně rychleji zpomaluje.
Snad na něco příjdeme zítra v servisu.
KIA Sorento EX, aut.
2,5 CRDi, 03/2005
2,5 CRDi, 03/2005
Re: Vibrace od rozvodovky
Automat sice neznám, ale domnívám se že lhůta oleje pro automat je 90 tisíc a tam by mohl bejt problém.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Vibrace od rozvodovky
Tak zítra přezouvam všechny gumy na zimní BF goodrich winter slalom, tak uvidíme jestli to bude dobrý. Dám vědět. Jinak ten olej v aut. převodovce jsem nechal dělat v létě průplachem a celý to vyšlo na cca 6500Kč. Naprostá spokojenost. Mám tam teď kanadskej olej. Vypustili, propláchli, nechali přes noc vysušit a nalili novej.
Sorento EX 2.5crdi 5st. aut. TOD r.v.2005 cca 114tis. km
Re: Vibrace od rozvodovky
Tak pred desti minutami jsem dostal tyto drapaky, ale opravdu drapaky
http://www.pneunejlevnejsi.cz/produkt/1 ... coverer-ms
http://www.pneunejlevnejsi.cz/produkt/1 ... coverer-ms
Re: Vibrace od rozvodovky
Přesně tyto jsem ze svého auta vyhazoval z výše popsaných důvodů.
Ale jinak dle pneumservisu jsou to prý dobré gumy - hlavním přínosem je, že jsou to univerzály a nemusí se v letních měsících shazovat.
Mají tvrdší směs a pokud se 2x do roka přehodí předek se zadkem, nebude žádný problém s nepravidelným sjížděním.
Ale jinak dle pneumservisu jsou to prý dobré gumy - hlavním přínosem je, že jsou to univerzály a nemusí se v letních měsících shazovat.
Mají tvrdší směs a pokud se 2x do roka přehodí předek se zadkem, nebude žádný problém s nepravidelným sjížděním.
Naposledy upravil(a) mikas004 dne stř lis 14, 2012 2:33 pm, celkem upraveno 1 x.
KIA Sorento EX, aut.
2,5 CRDi, 03/2005
2,5 CRDi, 03/2005