Alternátor, nejaké problémy boli ?
Alternátor, nejaké problémy boli ?
Zdravím chcem sa vás spýtať či ste tu mal niekdo nejaké problémy s alternátorom na sorente r.v 03 2.5crdi103kw, nejaké diody či odišly alebo ložisko ?
Pre prípadné otázky pre istotu posielajte aj ako súkromnú správu.
- Reklama
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
Zatim beha jak hodinky. Sorento 2003.
Kia Sorento EX, 2.5 CRDI 103 kW
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
Ahoj. Zrovna dnes mi spadl řemen který je na alternátor a další součásti. Spadl, protože se "posunula" řemenice alternátoru..... Máte s tím někdo zkušenost ? Můj mechanik je na horách, budeme to řešit až v pondělí....
Kia Sorento 2,5 CRDI 16V, r.v.2004, automat
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
Jo hele,není to dlouho,co jsem řešil tohle preventivně.Ale dozvěděl jsem se,že na alternátorech do 120A jsou pevný řemenice a ne volnoběžky.Mám 110A Valeo a mám pevnou.Tak vřele doporučuju koupi takovou.serti píše:Ahoj. Zrovna dnes mi spadl řemen který je na alternátor a další součásti. Spadl, protože se "posunula" řemenice alternátoru..... Máte s tím někdo zkušenost ? Můj mechanik je na horách, budeme to řešit až v pondělí....
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
Problém s kladkou jsme vyřešili hned, jen k popisu jsem se dostal až dnes.
Zasekla se volnoběžka a kladka se uvolnila a popojela na hřídeli. Nová kladka s volnoběžkou je docela darda.... v Kia servisu 8 tis. bez DPH !!! Můj mechanik mi ji sehnal asi u Kelly a i s prací to vyšlo na 6.200,- Kč.
Chvíli jsem uvažoval i možnosti pevné kladky, jak je uvedeno v příspěvku výše, ale taková kladka nejde koupit (asi), a udělat jí nemám kde. Taky si myslím, že by to nemuselo dělat dobrotu, když je originál s volnoběžkou.
Zasekla se volnoběžka a kladka se uvolnila a popojela na hřídeli. Nová kladka s volnoběžkou je docela darda.... v Kia servisu 8 tis. bez DPH !!! Můj mechanik mi ji sehnal asi u Kelly a i s prací to vyšlo na 6.200,- Kč.
Chvíli jsem uvažoval i možnosti pevné kladky, jak je uvedeno v příspěvku výše, ale taková kladka nejde koupit (asi), a udělat jí nemám kde. Taky si myslím, že by to nemuselo dělat dobrotu, když je originál s volnoběžkou.
Kia Sorento 2,5 CRDI 16V, r.v.2004, automat
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
No že ses hlavně zeptal?Kladka se dá koupit u KIA za sedm stovek.Stačilo jen pípnout...No a pak se ještě používaji speciální řemeny,který jsou konstruovaný speciálně na pohonná ústrojí bez automatických-tedy odpružených kladek.serti píše:Problém s kladkou jsme vyřešili hned, jen k popisu jsem se dostal až dnes.
Zasekla se volnoběžka a kladka se uvolnila a popojela na hřídeli. Nová kladka s volnoběžkou je docela darda.... v Kia servisu 8 tis. bez DPH !!! Můj mechanik mi ji sehnal asi u Kelly a i s prací to vyšlo na 6.200,- Kč.
Chvíli jsem uvažoval i možnosti pevné kladky, jak je uvedeno v příspěvku výše, ale taková kladka nejde koupit (asi), a udělat jí nemám kde. Taky si myslím, že by to nemuselo dělat dobrotu, když je originál s volnoběžkou.
Jo a jinak kladka z volnoběžkou vychází něco okolo tisícovky.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
Ahoj. Spěchal jsem na opravu, tak jsem sháněl jen rychle.
V KIE mi řekli, že žádnou takovou kladku bez volnoběžky nemají a stejně to co tam nepatří by mi nenamontovali.
Kde se nechá ta kladka s volnoběžkou koupit za tu tisícovku ? Nikde jsme takovou cenu nenašli.
V KIE mi řekli, že žádnou takovou kladku bez volnoběžky nemají a stejně to co tam nepatří by mi nenamontovali.
Kde se nechá ta kladka s volnoběžkou koupit za tu tisícovku ? Nikde jsme takovou cenu nenašli.
Kia Sorento 2,5 CRDI 16V, r.v.2004, automat
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
No moc jste asi nehledali.serti píše:Ahoj. Spěchal jsem na opravu, tak jsem sháněl jen rychle.
V KIE mi řekli, že žádnou takovou kladku bez volnoběžky nemají a stejně to co tam nepatří by mi nenamontovali.
Kde se nechá ta kladka s volnoběžkou koupit za tu tisícovku ? Nikde jsme takovou cenu nenašli.
http://euroautodily.cz/index.php?page=i ... 004610.204
Tady máš další
http://www.autodilycz.cz/zbozi/alternat ... 88/376963/
Když si zavoláš nebo napíšeš na
http://www.autoelektrika-janota.cz/2530 ... 22-27010-/
Tam se dá normálně domluvit a dokonce sdělí i náhradu.Ale chce to zalehnou pod auto a zjistit číslo alternátoru a výrobce,sundat kryt na volnoběžce a podívat se copak je to za číslo.
Je pro zajímavost,kolik si vysolil za tu volnoběžku?
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
Ahoj.
Tak to jsem opravdu měl počkat a hledat víc.
Takhle jsem zbytečně dal cca 4 tis. navíc ..... volnoběžka byla asi za 5200,-
Dík za odkazy, příště už budu důslednější.
Tak to jsem opravdu měl počkat a hledat víc.
Takhle jsem zbytečně dal cca 4 tis. navíc ..... volnoběžka byla asi za 5200,-
Dík za odkazy, příště už budu důslednější.
Kia Sorento 2,5 CRDI 16V, r.v.2004, automat
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
Proto si myslím,že na to forum je.Ne každej najde něco hned.Ale jen tak mimochodem,když si měnil volnoběžku,tak to chtělo už i ložiska v altíku.Stejně Tě to bude v dohledný době čekat.serti píše:Ahoj.
Tak to jsem opravdu měl počkat a hledat víc.
Takhle jsem zbytečně dal cca 4 tis. navíc ..... volnoběžka byla asi za 5200,-
Dík za odkazy, příště už budu důslednější.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
Už jsem zase tu.Než vylezu na dvůr se zase nasrat,chtěl bych požádat o radu.Bo vy v té Praze víte všechno.(to říkal i dědek a v životě tam nebyl).Před 2ma lety jsem si koupil deklíky na zrcátka z chromu a masku a lá BMW.Dnes se mi ze všeho loupe měděná folie,která je z druhé strany pohromená.Jenom za masku jsem dal 5 litrů,tak se mnou cloumají vášně.Já vím,na koncernových autech to odlízá po půl roku a je to z důvodu peršvihnutých termínů výměny oleje.Neexistuje u Vás nějaká chromovna,která chromuje plast.Chromový sprey je pouze intrierový.Dík
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
Odkud jsi u nas se plast chromuje, ale musi to byt ABS plast ten v sobe ma nejaky komponenet na vodivost nejdriv se pomedi a potom chromuje.
Jinak myslim, ze made in China te vyjde min, nez to dat znova pochromovat, pac se to pocita na centimetry ctverecni.
Muzu ti zjistit i cenovku cm kolik by to stalo mi tam vozime zbozi na galvanizaci
Jo a nebo se taky pokovuje ve vakuovce a to ti taky muzu zjistit kolik to stoji to by mohlo byt min, ale nejni to tak kvalitni jako galvanizace.
Jinak myslim, ze made in China te vyjde min, nez to dat znova pochromovat, pac se to pocita na centimetry ctverecni.
Muzu ti zjistit i cenovku cm kolik by to stalo mi tam vozime zbozi na galvanizaci
Jo a nebo se taky pokovuje ve vakuovce a to ti taky muzu zjistit kolik to stoji to by mohlo byt min, ale nejni to tak kvalitni jako galvanizace.
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
Díky ze odpověď,pošli mi prosím kontakt.Ty zrcátka jsou po zimě zelené,měděnka se tlačí přez chrom na povrch.Zrcátka stály 25OO,- a maska 5.000,- tak si myslím,že pokovení nebude tak drahé.
Re: Alternátor, nejaké problémy boli ?
OK v pondeli vecer ti to sem postnu.