Ztráta výkonu za tepla
Ztráta výkonu za tepla
Sorenťáci nemáte někdo zkušenost se ztrátou výkonu. Auto jde za plynem a najednou se jakoby zhoupne a plynový pedál je bez odezvy a auto jede max 60-80km a 2000/ot. Vypnu klíček a auto zas maká ale v počítači není žádná chyba. Stává se to jen za tepla ale ne stále.
- Reklama
Re: Ztráta výkonu za tepla
Vyměň váhu vzduchu.pako píše:Sorenťáci nemáte někdo zkušenost se ztrátou výkonu. Auto jde za plynem a najednou se jakoby zhoupne a plynový pedál je bez odezvy a auto jede max 60-80km a 2000/ot. Vypnu klíček a auto zas maká ale v počítači není žádná chyba. Stává se to jen za tepla ale ne stále.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Ztráta výkonu za tepla
tu jsem vyměnil a problém se opakuje
Re: Ztráta výkonu za tepla
Zkus ještě restartovat ř.jednotku.Hlavně co máš za motorizaci?pako píše:tu jsem vyměnil a problém se opakuje
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Ztráta výkonu za tepla
r.v 2009 2,5 EX nalítáno 93000km
Re: Ztráta výkonu za tepla
Ještě zkus odkalit palivovej filtr.pako píše:r.v 2009 2,5 EX nalítáno 93000km
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Ztráta výkonu za tepla
ten je novej v 90 tis při prohlídce, zatím to jezdí je chladno spíš mi nejde do hlavy proč nezůstane chyba uložená v jednotce, většinou se to stane o víkendu a to servis nefunguje a v pondělí chyba není. Čekám až to zase pojedenepojede v týdnu a hurá na servis.
Re: Ztráta výkonu za tepla
tak to opět nejede neboli jede ale jen jako nouzový stav max 2000 ot, v servisu se našla chyba 1188 ztráta tlaku paliva, zkontrolovali palivák ok, vstřiky taky ok, tak ted nevím? mohlo by to být čerpadlem???
Re: Ztráta výkonu za tepla
Blbosť čerpadlo.
Na 99,9% je to pretlakový ventil tlaku paliva na rail lište. Stačí skontrolovať prepad z rail lišty. Ak je veľmi veľký tak ventil je v prdeli. Upozornujem ze to nie je ten elektrický, je to len snímač tlaku paliva. Samotný ventil stojí okolo 122€ originál BOSCH. Netreba meniť komplet rail lištu.
V tejto téme sa to obšírne riešilo. Skús si to prečítať:
https://www.kia-club.net/viewtopic.php? ... &start=150
Na 99,9% je to pretlakový ventil tlaku paliva na rail lište. Stačí skontrolovať prepad z rail lišty. Ak je veľmi veľký tak ventil je v prdeli. Upozornujem ze to nie je ten elektrický, je to len snímač tlaku paliva. Samotný ventil stojí okolo 122€ originál BOSCH. Netreba meniť komplet rail lištu.
V tejto téme sa to obšírne riešilo. Skús si to prečítať:
https://www.kia-club.net/viewtopic.php? ... &start=150
Re: Ztráta výkonu za tepla
A nebo ještě EGR ventil.Taky může zlobit
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Ztráta výkonu za tepla
ten mi měnili loni tak snad bude dobrej
Re: Ztráta výkonu za tepla
No tak dál to,co radějí jiný.Jako každopádně jde o to,že dokud v tom autě nebude nikdo sedět,tak diagnostika online je akorát jako záchytný bod.pako píše:ten mi měnili loni tak snad bude dobrej
Je to těžký,protože ti to jezdí-nejezdí.Jo a co filtr pevnejch částic?To je další kravina,co dělá problémy.Jestliže je přicpanej,tak problémy jsou na světě.Pakliže se nerozebíhá program na regeneraci filtru,tak i tady může být problém.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Ztráta výkonu za tepla
tak jsem to odvezl do servisu, zítra to jede do Bosch servis ohl. ventilu co reguluje tlak paliva co se vrací do nádrže. Jestli to nebude tím tak první skála a bude )
Re: Ztráta výkonu za tepla
přetlakovej ventil když zlobí tak ho stačí vedšinou jen vyčistit bohužel naše nafta je hnusná a plná bordelu. jen je horší ho povolit
Re: Ztráta výkonu za tepla
Je známý to,že motory který si poradí s těma sračkama jsou D,TD TDi nebo dTI(frantíci)ctiteljan píše:přetlakovej ventil když zlobí tak ho stačí vedšinou jen vyčistit bohužel naše nafta je hnusná a plná bordelu. jen je horší ho povolit
Protože jsem chtěl už nověší auto,tak než abych se drbal Common railem,tak jsem zvolil benzín.Už třeba i ten zadělanej filtr pevnejch částic,další katastrofa.....
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza