Tuning Cee'd
Tuning Cee'd
Narazil jsem na jedny zajimavy nemecky stranecky:
http://www.ath-hinsberger.de/index.php
PS: posilejte zde pouze odkazy a nebo kontakty na prodejce tuningu pro Cee'da, ostatni neuzitecne odpovedi budou mazany!
http://www.ath-hinsberger.de/index.php
PS: posilejte zde pouze odkazy a nebo kontakty na prodejce tuningu pro Cee'da, ostatni neuzitecne odpovedi budou mazany!
Naposledy upravil(a) Beda dne úte črc 24, 2007 9:41 am, celkem upraveno 1 x.
Omlouvam se, ale na tomto foru uz budu aktivni minimalne, najit mne muzete na jinem foru
- Reklama
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon bře 19, 2007 5:22 pm
Leninfo pre zaujemcov o tuning http://www.auto.sk/clanok7385.htm
Edit BEDA:
Doplnuji zde odkaz primo na v clanku zminovanovanou tuning spolecnost:
http://www.giacuzzo.com/deutsch/kia-index.html
Edit BEDA:
Doplnuji zde odkaz primo na v clanku zminovanovanou tuning spolecnost:
http://www.giacuzzo.com/deutsch/kia-index.html
Kia Cee'd 1.6 EX, autom. klima
Chiptuning 1,6CRDi
Dnes som sa na navsteve u predajcu KIA dozvedel o ponuke na chiptuning 1,6CRDi motora. Oficialne to ponuka predajca - vykon sa zvysi z povodnych 115k na 137k pri dodrzani euro4 normy, pripadne na 140k pri euro3.
Krutiaci moment za zvysi z povodnych 255Nm na 322Nm. Pri uprave na 140k na 326Nm.
Cena je stanovena na cca 12 000.- Sk s dph. Uspora paliva vychadza na cca 0,4l na 100km.
Videl som grafy priebehu vykonu motora z motorovej brzdy pred a po tuningu - po uprave je priebeh ovela vyrovnanejsi, takmer dokonaly Pastnem ich tu hned ako ich oscanujem.
Krutiaci moment za zvysi z povodnych 255Nm na 322Nm. Pri uprave na 140k na 326Nm.
Cena je stanovena na cca 12 000.- Sk s dph. Uspora paliva vychadza na cca 0,4l na 100km.
Videl som grafy priebehu vykonu motora z motorovej brzdy pred a po tuningu - po uprave je priebeh ovela vyrovnanejsi, takmer dokonaly Pastnem ich tu hned ako ich oscanujem.
To zni zajimave. Docela by se to hodilo. Hod sem nejake blizsi info.
Ale prijde mi, ze navyseni krouticiho momentu je az moc vysoke... otazkou je, co to udela s motorem. Jiste znate skodovacky fora, kde se chip hodne resi a sousta lidi ma problemy s turbem, rozvody, spojkou atd...
Myslim ze optimum bez vyrazneho opotrebeni motoru by bylo 95kW, 290Nm...
Ale prijde mi, ze navyseni krouticiho momentu je az moc vysoke... otazkou je, co to udela s motorem. Jiste znate skodovacky fora, kde se chip hodne resi a sousta lidi ma problemy s turbem, rozvody, spojkou atd...
Myslim ze optimum bez vyrazneho opotrebeni motoru by bylo 95kW, 290Nm...
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon bře 19, 2007 5:22 pm
Pokud mas hodne penez, tak si to nech Chipnout... Za ten dobry DOJEM ty utracene prachy stoji...martinzubo píše:Nevies nahodou ako by to mohlo byt s cipom pre 1.6 benzin?
Jinak rececno... Pokud neudelas dalsi zasahy do motoru, bude zvyseni vykonu max. 10%... spis ale 5%... a opravdu to neni poznat... Musel bys upravit i sani a vyfuk, pokud jsi statecny kluk, tak muzes resit vacku.... Je to jen o penezich, casu a chuti experimentovat... hodne stesti...
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon bře 19, 2007 5:22 pm
No nevioem ci je to len o dojme. A o vykon mi ani tak nejde ako o krutiaci moment.
No pokial by bol vykon (dajme tomu 7%), tak by to bolo nejakych 8 koni, co by bolo konecnych 130koni.
Uz som daval chipovat predosle auto (Fiat punto 1.1) a aj ked na rovinke som to nejako necitil, tak do kopcov urcite hej.
Podla mna uprava filtra je asi trosku vecsia zbytocnost (tiez som na predoslom menil). A ostru vacka by akurat pokazila plynuly chod motora. Na sprinty stym chodit nexcem
Co sa tyka vyfuku, musel by som dat setko prec a to yb uz bolo o inych peniazoch, keby si dal spravit na mieru zvody, katalizat prec (to by zacalo poriadne hucat) a posledne tlmice vymenit za priechodnejsie.
Takze asi tak.
MOzno sa oplati chipovat, mozno nie. Najlepsie by bolo vidiet na grafe, ci sa zlepsi priebeh.
No pokial by bol vykon (dajme tomu 7%), tak by to bolo nejakych 8 koni, co by bolo konecnych 130koni.
Uz som daval chipovat predosle auto (Fiat punto 1.1) a aj ked na rovinke som to nejako necitil, tak do kopcov urcite hej.
Podla mna uprava filtra je asi trosku vecsia zbytocnost (tiez som na predoslom menil). A ostru vacka by akurat pokazila plynuly chod motora. Na sprinty stym chodit nexcem
Co sa tyka vyfuku, musel by som dat setko prec a to yb uz bolo o inych peniazoch, keby si dal spravit na mieru zvody, katalizat prec (to by zacalo poriadne hucat) a posledne tlmice vymenit za priechodnejsie.
Takze asi tak.
MOzno sa oplati chipovat, mozno nie. Najlepsie by bolo vidiet na grafe, ci sa zlepsi priebeh.
Kia Cee'd 1.6 EX, autom. klima
No ja no to, ze fakt dobry... Otazka je, co na to motor a spojka... By me zajimalo, na kolik Nm je dimenzovana spojka u Cee'da, tech 70Nm navic je dost a ja bych ji tipnul max. na 300Nm. Nemaji duvod tam davat vice dimenzovanou... V prvni rade jde preci o cenu. Dalsi veci jsou zvysene plnici tlaky turba atd... Vsude o tom toho cteme hromady...sTiLL píše:Konecne som si nasiel cas, tu su grafy z motorovej brzdy po tuningu motora 1,6CRDi:
Tak co vy nato?
Pokud by se s nima dalo domluvit na hodnotach rekneme 95kW a treba 290Nm, sel bych asi do toho