hucanie v zakrutach
Re: hucanie v zakrutach
Příčina byla v špatných impulzech do ŘJ od čidel a to buď dříve starýma gumama, nebo nečistotou na čidlech. Tím se aktivuje elmag. spojka v rozvodovce a tím se začne přehřejvat olej kterej se může i spálit. Ohřátím se poruší těsnost gufer a průsak oleje je na světě.
Takže v první fázi vypustit olej, zjistit jeho množství a kvalitu včetně čistoty a to napoví co bude dále třeba.
V každým případě se olej mění každých 60 Tkm, jinak je na problém i při jinak dobře fungujícím pohonu 4x4 zaděláno.
Takže v první fázi vypustit olej, zjistit jeho množství a kvalitu včetně čistoty a to napoví co bude dále třeba.
V každým případě se olej mění každých 60 Tkm, jinak je na problém i při jinak dobře fungujícím pohonu 4x4 zaděláno.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
- Reklama
Re: hucanie v zakrutach
A tie cidla najdem kde? Uz zhanam olej dam tam novy castrol DEXRON III. Auto som kupil nedavno a netusim ci bol olej meneny tak menim postupne vsade...no aspon uz viem kde je problem dakujem
Re: hucanie v zakrutach
Ahoj,který je ten vypouštěcí šroub a má magnet,,a který je nalévací?? jakou značku oleje a kolik ??
dík za info.Mám r.v.2005 crdi
OK už je to jasné dík za info
.
Olej v rozdělovací převodovce se mění po 60 Tkm a není doživotní jak píše výrobce v návodu.[/quote]
dík za info.Mám r.v.2005 crdi
OK už je to jasné dík za info
.
Olej v rozdělovací převodovce se mění po 60 Tkm a není doživotní jak píše výrobce v návodu.[/quote]
Naposledy upravil(a) JirkaTR dne sob úno 01, 2014 6:22 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: hucanie v zakrutach
Čidlo pro předek by mělo bejt v horní boční části převodovky a na zadek u unašeče k zadní kardance. Protože k nim vedou kabely tak by lokalizace neměla bejt problém. Pro nalití oleje Dextron III je potřeba odmontovat závaží na zadku rozdělovací převodovky a za ním je ten nalejvací šroub.
Právě v tom je potíž u kupovanejch aut protože servisy na to kašlou a majitelé tomu většinou nerozumí a spoléhají se na návod kterej ale uvádí špatnou informaci. Vše totiž prověřila praxe.
Právě v tom je potíž u kupovanejch aut protože servisy na to kašlou a majitelé tomu většinou nerozumí a spoléhají se na návod kterej ale uvádí špatnou informaci. Vše totiž prověřila praxe.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: hucanie v zakrutach
[/quote]JirkaTR píše:Ahoj,který je ten vypouštěcí šroub a má magnet,,a který je nalévací?? jakou značku oleje a kolik ??
dík za info.Mám r.v.2005 crdi
OK už je to jasné dík za info
.
Olej v rozdělovací převodovce se mění po 60 Tkm a není doživotní jak píše výrobce v návodu.
Aky olej si tam dal? Znacka?
Re: hucanie v zakrutach
Ahoj,prosím o radu kde najdu štítek na diferáku //LSD // nebo tam není ?? ve velkém TP jsem to nenašel mám r.v2005 první registrace 1.2006 103kW ,,, ještě prosím o radu jakou značku olejů do diferáků a převodovky mám manuál,, a značka oleje Dexron III dík za info..
Mohl bych použít tento ????????????????????
Castrol Transmax Dex III Multivehicle je minerální převodový olej vhodný pro všechny automatické převodovky osobních i nákladních automobilů a pro servořízení.Castrol Transmax Dex III Multivehicle se vyznačuje vysokou odolností proti oxidaci, dobrými detergentními vlastnostmi a celkovou neagresivitou vůči materiálům těsnění.
Specifické vlastnosti:
dobré třecí vlastnosti
velmi dobrá ochrana proti opotřebení
neagresivita vůči těsnění
dobrá tekutost při nízkých teplotách
kvalitní ochrana proti korozi
použitelnost v servořízeních a hydraulických systémech
Mísitelnost :Castrol Transmax Dex III Multivehicle je mísitelný se všemi značkovými převodovými oleji, které odpovídají specifikacím vydávaným výrobci automobilů. Vynikající výkonnost tohoto produktu však může být plně využita pouze tehdy, když není míchán s jinými oleji.
Třída SAE: 75W-80 , Výkonové třídy, specifikace: GM DEXRON IIIH; Ford Mercon Allison C-4, Allison TES 389; MAN 339 Z1, V1; MB-Approval 236.9; Voith H55.6335xx; Volvo Transmission Oil 97341 97340;ZF TE-ML 04D, 14A 17C
Tento olej plně nahrazuje olej dříve označený jako Castrol ATF TQ Dexron III!
. Pro nalití oleje Dextron III je potřeba odmontovat závaží na zadku rozdělovací převodovky a za ním je ten nalejvací šroub.
Mohl bych použít tento ????????????????????
Castrol Transmax Dex III Multivehicle je minerální převodový olej vhodný pro všechny automatické převodovky osobních i nákladních automobilů a pro servořízení.Castrol Transmax Dex III Multivehicle se vyznačuje vysokou odolností proti oxidaci, dobrými detergentními vlastnostmi a celkovou neagresivitou vůči materiálům těsnění.
Specifické vlastnosti:
dobré třecí vlastnosti
velmi dobrá ochrana proti opotřebení
neagresivita vůči těsnění
dobrá tekutost při nízkých teplotách
kvalitní ochrana proti korozi
použitelnost v servořízeních a hydraulických systémech
Mísitelnost :Castrol Transmax Dex III Multivehicle je mísitelný se všemi značkovými převodovými oleji, které odpovídají specifikacím vydávaným výrobci automobilů. Vynikající výkonnost tohoto produktu však může být plně využita pouze tehdy, když není míchán s jinými oleji.
Třída SAE: 75W-80 , Výkonové třídy, specifikace: GM DEXRON IIIH; Ford Mercon Allison C-4, Allison TES 389; MAN 339 Z1, V1; MB-Approval 236.9; Voith H55.6335xx; Volvo Transmission Oil 97341 97340;ZF TE-ML 04D, 14A 17C
Tento olej plně nahrazuje olej dříve označený jako Castrol ATF TQ Dexron III!
. Pro nalití oleje Dextron III je potřeba odmontovat závaží na zadku rozdělovací převodovky a za ním je ten nalejvací šroub.
Re: hucanie v zakrutach
Ne, je tam .Ale jednoduše řečeno LSD má ovladač na několik poloh a permanentní pohon méně.Čili jestli máš na ovladači nápis 2 HI, 4 Hi. a 4 LO tak máš LSD.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: hucanie v zakrutach
No olej som teda vypustil. bol cierny a smrdel spaleninou. nasiel som ten snimac nad zadnym kardanom vybral som ho ale neviem ake necistoty by na nom mohli byt kedze je v oleji. je mozne ze odisiel? a to predne cidlo som nejak nemohol najst.Jirka N. píše:Příčina byla v špatných impulzech do ŘJ od čidel a to buď dříve starýma gumama, nebo nečistotou na čidlech. Tím se aktivuje elmag. spojka v rozvodovce a tím se začne přehřejvat olej kterej se může i spálit. Ohřátím se poruší těsnost gufer a průsak oleje je na světě.
Takže v první fázi vypustit olej, zjistit jeho množství a kvalitu včetně čistoty a to napoví co bude dále třeba.
V každým případě se olej mění každých 60 Tkm, jinak je na problém i při jinak dobře fungujícím pohonu 4x4 zaděláno.
no v kazdom pripadne nalial som novy olej castrol Dextron III (cerveny) a zalozil positku na predny nahon... bohuzial huci to stale trosku menej sa mi zda ale huci prilozim aj fotku toho cidla zadneho ci to je vobec ono.
http://leteckaposta.cz/338745741
mam ho skusit kupit a vymenit za nove?to cidlo? nemoze to byt este niecim inym? co este moze hucat v zakrutach ked je predok zapnuty na AUTO.
Re: hucanie v zakrutach
Nevím jak má to čidlo vypadat, ale tohle vypadá spíš jako nějaké servo?
Re: hucanie v zakrutach
To bude čidlo impulsů pro tachometr a to nemá nic společnýho s pohonem 4x4. Pokud byl olej spálenej tak jsou v kopru lamely ve spojce a nepomůže ani výměna oleje. Pouze kompletní generálka a jen díly stojí cca 700 Eur + práce. Zkusím na netu najít fotku s těma správnejma čidlama, ale již je pozdě a s největší pravděpodobností bude nutná generální oprava.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
-
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon dub 02, 2012 9:02 pm
Re: hucanie v zakrutach
LSD žádné čidlo nemá.Zvedni zadní nápravu na heveru obě kola ve vzduchu a zatoč jedním kolem a pokud se ti druhé kolo točí stejným směrem tak máš LSD a pokud se točí opačně tak je to normální diferák jinak vše potřebné ohledně funkce LSD je na yutubu.
Re: hucanie v zakrutach
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: hucanie v zakrutach
Dík za info...
David-Petr píše:LSD žádné čidlo nemá.Zvedni zadní nápravu na heveru obě kola ve vzduchu a zatoč jedním kolem a pokud se ti druhé kolo točí stejným směrem tak máš LSD a pokud se točí opačně tak je to normální diferák jinak vše potřebné ohledně funkce LSD je na yutubu.
Re: hucanie v zakrutach
Staci se podivat na stitek, ktery je zvrchu na diferaku. Normalni tam ma neco jako "3.333 STD".
Jinak LSD se nesnasi s ESP, takze pokud mas ESP tak tam nebudes mit ani LSD.
Jinak LSD se nesnasi s ESP, takze pokud mas ESP tak tam nebudes mit ani LSD.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: hucanie v zakrutach
Nedalo by sa radsej zohnat nejaku pouzivanu? tak toto je dost zla sprava... ak by niekto vedel o nejakej spolahlivej by som ju radsej kupil...Jirka N. píše:To bude čidlo impulsů pro tachometr a to nemá nic společnýho s pohonem 4x4. Pokud byl olej spálenej tak jsou v kopru lamely ve spojce a nepomůže ani výměna oleje. Pouze kompletní generálka a jen díly stojí cca 700 Eur + práce. Zkusím na netu najít fotku s těma správnejma čidlama, ale již je pozdě a s největší pravděpodobností bude nutná generální oprava.
Inak vdaka za to pdf...je to tam skvele popisane vsetko..dakujem