No tak ja ešte Ceeda nemám, preto sa pytam. Ale som na dobrej ceste si ho kupiť. Ak je pravda, že Ceed má reťaz-tak je to super. Podobné auta : na benzin majú remeň, a ten sa v pravidelných intervaloch vymieňa, a dizle mavajú reťaz, a ta je na "doživote". Ako tú niekto spomenul "až kým sa nerozsype"ivošek píše:Zaujimave. Napr. u 1,6B sa do 90t.km vôbec nemení rozvodový remeň???
Rozvodový řemen?? Podle všeho vy "bouráci" ani nevíte co máte pod kapotou!! Vždyť cee'd má rozvodový ŘETĚZ!!
Ten se mění až když se rozbije, opotřebuje, poškodí nebo má jakoukoliv další závadu...né pravidelně.
S pozdravem váš prodejce
Garanční prohlídky a jejich ceny?
Re: Garanční prohlídky a jejich ceny?
- Reklama
S tím řetězem je to samozřejmě pravda. Jenom jak píše Ivošek, že se mění až se rozbije (??) mi přijde úsměvné. To by bylo už pozdě. Jediné k čemu dochází je tzv. vytahání řetězu. Určitě je to dobré z hlediska úspory financí, nulové riziko přetržení než u řemenu. Na druhou stranu je motor na neutrál o dost hlučnější. Mám Rio 2007, 1,4i najeto cca 15t km a tchán má Cee´da 2007. 1,4i, najeto cca 5t km a sám říká, jak si Rio krásně přede, Cee´d jakoby zvoní. Určitě bude kamenován, že slyším prd atd...ale zkuste si dát tyto auta vedle sebe a nakopnout. Vím, že Cee´d má malinko jiný motor, ale ten hluk jde právě od řetězu. Takže se ani nezlobím, že mám řemen ač při 80t km budu plakat při výměně. No hlavně peněženka bude plakat
Kia Rio II, 1.4LX+,rv.07 béžový interiér , červená metla, SOPTÍK
Re: Garanční prohlídky a jejich ceny?
Ak niekto z Vás čítal plán údržby - benzínový motor, dočíta sa, že rozvodový remeň sa mení každých 135000 km alebo 72 mesiacov. Z toho usudzujem, že benzíny majú remeň.
Plán údržby - naftový motor : rozvodový remeň : kontrola každých 80000 km alebo 48 mesiacov. Z toho usudzujem, že nafty majú reťaz, aj keď v knihe je uvedená kontrola remeňa. Asi preklep.
Ale v tabuľke pre naftový motor - ťažká prevádzka je uvedená výmena rozvodového remeňa každých 60000 km/48 mesiacom ( ako pri benzíne).
Je to zvláštne, skúsim sa spýtať v servise, lebo už pri pohľade na benzínový motor vidieť, že remeň(či reťaz?) je konštrukčne riešený, ako to býva zvykom u motorov s reťažou.
Plán údržby - naftový motor : rozvodový remeň : kontrola každých 80000 km alebo 48 mesiacov. Z toho usudzujem, že nafty majú reťaz, aj keď v knihe je uvedená kontrola remeňa. Asi preklep.
Ale v tabuľke pre naftový motor - ťažká prevádzka je uvedená výmena rozvodového remeňa každých 60000 km/48 mesiacom ( ako pri benzíne).
Je to zvláštne, skúsim sa spýtať v servise, lebo už pri pohľade na benzínový motor vidieť, že remeň(či reťaz?) je konštrukčne riešený, ako to býva zvykom u motorov s reťažou.
ivošek píše:Zaujimave. Napr. u 1,6B sa do 90t.km vôbec nemení rozvodový remeň???
Rozvodový řemen?? Podle všeho vy "bouráci" ani nevíte co máte pod kapotou!! Vždyť cee'd má rozvodový ŘETĚZ!!
Ten se mění až když se rozbije, opotřebuje, poškodí nebo má jakoukoliv další závadu...né pravidelně.
S pozdravem váš prodejce
1.6 EX AT
No nevím, stačí se kouknout pod kapotu a je to. Kam by se tam vešel rozvodový řemen? Je tam krásně vidět z boku snad hliníkovej odlitek přesně pasující na kola a řetěz. Nikde žádnej plastovej kryt na řemen. Dle mého na 99.9% procent má Kia Cee´d (alespon tedy 1,4i) řetěz.
Kia Rio II, 1.4LX+,rv.07 béžový interiér , červená metla, SOPTÍK
Jasné, že pri pohľade na motor som ostal prekvapený. Smáď by kórejci nedali remeň pod hliník?
A tvorca servisného plánu je potom debil, čo nerozozná, čo je remeň a čo reťaz?
A tvorca servisného plánu je potom debil, čo nerozozná, čo je remeň a čo reťaz?
Marecek píše:No nevím, stačí se kouknout pod kapotu a je to. Kam by se tam vešel rozvodový řemen? Je tam krásně vidět z boku snad hliníkovej odlitek přesně pasující na kola a řetěz. Nikde žádnej plastovej kryt na řemen. Dle mého na 99.9% procent má Kia Cee´d (alespon tedy 1,4i) řetěz.
1.6 EX AT
Panove, kdyby jeste nekdo pochyboval....MP1 píše:Jasné, že pri pohľade na motor som ostal prekvapený. Smáď by kórejci nedali remeň pod hliník?
A tvorca servisného plánu je potom debil, čo nerozozná, čo je remeň a čo reťaz?
Marecek píše:No nevím, stačí se kouknout pod kapotu a je to. Kam by se tam vešel rozvodový řemen? Je tam krásně vidět z boku snad hliníkovej odlitek přesně pasující na kola a řetěz. Nikde žádnej plastovej kryt na řemen. Dle mého na 99.9% procent má Kia Cee´d (alespon tedy 1,4i) řetěz.
grafix píše:Panove, kdyby jeste nekdo pochyboval....MP1 píše:Jasné, že pri pohľade na motor som ostal prekvapený. Smáď by kórejci nedali remeň pod hliník?
A tvorca servisného plánu je potom debil, čo nerozozná, čo je remeň a čo reťaz?
Marecek píše:No nevím, stačí se kouknout pod kapotu a je to. Kam by se tam vešel rozvodový řemen? Je tam krásně vidět z boku snad hliníkovej odlitek přesně pasující na kola a řetěz. Nikde žádnej plastovej kryt na řemen. Dle mého na 99.9% procent má Kia Cee´d (alespon tedy 1,4i) řetěz.
A čo BENZINová verzia 1,6.....tú nemáš odfotenú.
Marečku, jak píšu, technicky nejsme nijak zdatný, takže použití výrazu rozbije jsem použil jen pro představu.. Jednodušeji tedy, rozvodový řetěz je bezúdržbový. Zdá se ale, že technicky jsi na tom lépe a proto je fajn, že jsi to trošku rozhrábl..zase jsem se o něco poučil..Marecek píše:S tím řetězem je to samozřejmě pravda. Jenom jak píše Ivošek, že se mění až se rozbije (??) mi přijde úsměvné. To by bylo už pozdě. Jediné k čemu dochází je tzv. vytahání řetězu. Určitě je to dobré z hlediska úspory financí, nulové riziko přetržení než u řemenu. Na druhou stranu je motor na neutrál o dost hlučnější. Mám Rio 2007, 1,4i najeto cca 15t km a tchán má Cee´da 2007. 1,4i, najeto cca 5t km a sám říká, jak si Rio krásně přede, Cee´d jakoby zvoní. Určitě bude kamenován, že slyším prd atd...ale zkuste si dát tyto auta vedle sebe a nakopnout. Vím, že Cee´d má malinko jiný motor, ale ten hluk jde právě od řetězu. Takže se ani nezlobím, že mám řemen ač při 80t km budu plakat při výměně. No hlavně peněženka bude plakat
Zdravím:-)
1.garanční prohlídka
Pro porovnání : 1. garanční prohlídka 1,4 Ceed benzin-ASAS Most -celkem 4.418,-Kč s DPH (filter oil, oil, filtr klima, screen)
KIA CEE´D 1.4 CVVT LX, ALU 15", 9S
Re: Garanční prohlídky a jejich ceny?
Na garanci,po prvním roce provozu,jsem objednán na středu 28.1.09 do Kia Swab Kladno,se Ceedem 1,6 CVVT.Po prohlídce podám zprávu.
Re: Garanční prohlídky a jejich ceny?
První prohlídku jsem absolvoval u AutoSwab Kladno.Položky a ceny:Kontrola vozidla 125Kč,prohlídka 12 měsíců-1400Kč,náklady na ekologii-50Kč,spotřební materiál-50Kč,vyčtení paměti ŘJ-400Kč.Materiál:olej Castrol SLX 5W40 3,4l-1404Kč,olej.filtr 176Kč,filtr ventilace kabiny 631Kč + DPH 809Kč,takže celková cena s daní 5069Kč.Dále jsem chtěl koupit ztracenou krytku otvoru střešního nosiče,ale za cenu 220Kč jsem ji nevzal a vyřešíl to samovýrobou a zajištěním černým šroubkem M6.MILOKA píše:Na garanci,po prvním roce provozu,jsem objednán na středu 28.1.09 do Kia Swab Kladno,se Ceedem 1,6 CVVT.Po prohlídce podám zprávu.
Re: Garanční prohlídky a jejich ceny?
Myslim ze motor by bol o mnoho tichsi keby mal namiesto retaze osvedceny remen.
Re: Garanční prohlídky a jejich ceny?
Měl jsem první prohlídku 5158,- 1.6CRDI