Diferáky
- Reklama
Re: Diferáky
řekl bych že to diferák nebude, ten většinou hučí pořád, teda když už hučí. Možnost by byla že by měl vůle a hučel při akceleraci nebo deakceleraci, každopádně by hučení nebylo pouhých 10 vteřin ale po celou dobu těchto režimů.
Re: Diferáky
Odkud je slyčet to hučení?Zvuky se přenáší i zepředu.Hučení je něco jako kov o kov,nebo jinak?Může to dělat taky třeba prdlý výfuk.Je to tak pokaždý,když pustíš plyn,nebo jenom jednou?ctiteljan píše:Mám optěžující problém zajízdy když pustím plyn pedál, začně hučet asi diferák cca 10 - 15 sec pak je už ticho co se kde děje
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Diferáky
spíš zezadu , pri rychlosto do 30Km hučí stále a se snižující rychlostí se mění i zvuk. při rychlosti nad 80 pouze po půštění plynu, když ubírám plynule tak ani kolikrát to nezačne vrčet
Re: Diferáky
Co olej?Proběhla kontrola,výměna?Podívej se jaký máš vůle na kardanu.ctiteljan píše:spíš zezadu , pri rychlosto do 30Km hučí stále a se snižující rychlostí se mění i zvuk. při rychlosti nad 80 pouze po půštění plynu, když ubírám plynule tak ani kolikrát to nezačne vrčet
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: Diferáky
jo na vyměnu tekutin se chystám a vůle cca 0,5cm
Re: Diferáky
Tak v pondeli jsem jel ke svemu dvornimu opravovateli zdechlin na vymenu oleju atd. a uz jsem tam jen v dilech za 20 tic a to jeste nejni konec tak jsem zvedav.
Re: Diferáky
Olej se mění každejch 30 tisíc km a je to důležitý pro životnost diferáků.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Diferáky
ne to neni v tom jak jsem to koupil, tak to bylo OK, ale nevim, jak to dlouho stalo v bazaci a pokakal se chladic a komplet repase brzd + naplne + oleje filtry atd. atd. vzdyt to znate
Re: Diferáky
zejtra tam jedu zase a rekne co se musi hasit potom zase jako prvni no uvidim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Potom pisnu co s tim ten puvodni majitel mel nebo resp. co vse zanedbal
Potom pisnu co s tim ten puvodni majitel mel nebo resp. co vse zanedbal
Re: Diferáky
Dnes vyměněn olej v zadním diferáku po 30 tis. km - olej jako nový. Přední jen kontrola.Jirka N. píše:Olej se mění každejch 30 tisíc km a je to důležitý pro životnost diferáků.
Při minulé výměně ( moje první, nevím jestli byl už někdy předtím měněn ..) olej v předním diferáku pěkný, čistý, v zadním špinavý černý ...
Kia Sorento 2,5 CRDI 16V, r.v.2004, automat
Re: Diferáky
Barvou bych se neřídi, degradace oleje je sářím, tepelným a tlakovým namáháním. Proto oleje měním i kdyby vypadly sebelíp. Tím se udělá maximum pro životnost.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Diferáky
Zrovna dělám servisní prohlídku při 120 Tkm a měním všechny převodové oleje všetně motoru a diferáků. Po vypuštění mají velice dobrou barvu a je vidět že diferáky se musí dělat po 30 Tkm a převodový po 60 Tkm. To je hranice kdy je jejich kvalita na dobré hodnotě. Taky jsem zjistil že je netěsný gufero u unašeče kardanky na zadním diferáku. Zjistil jsem to až pod autem, jinak to nebylo nijak znát a pokud by se to včas neopravilo tak snížená hladina oleje v diferáku jej pak může zničit. A to se stalo již v dost případech. Proto radši to kontrolujte, já mám výhodu zvedlého auta a tak to opravuju aniž bych auto zvedal na heverech. Je to první oprava na Sorentu poa 6 letech
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: Diferáky
Dneska jsem nacválal do Kie pro to gufero do diferáku. Jenže velké a nemilé překvapení bylo že samotný gufero systém ND nezná a jen nabídnul celý diferák za 57 000 Kč. To je masakr a ještě doufám že dotaz do Koreii ukáže cestu k tomu guferu které vypadá na speciální. Tak jsem zvědavej na výsledek.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm