trošku překopávám ten korejskej zázrak
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Ještě že mi do benzínožrouta turbo nenadělili.Ale je fakt, že když se sousedem někdy večer sedneme a dáme piví, tak by se druhý den vyplatilo ty tlaky taky měřit.(A nemusí to být nutně Ježek) Ale jinak jsem zrovna rozlouskl 270 tis. vcelku spokojený kilometr.Sem tam to sice na mě hodí nějakou tu hlášku, ale koupil jsem si malou diagnostiku, tak se mu smazáním snažím vysvětlit, že tohle si na mě zvykat nebude :DRáno potřebuju na probuzení tak 5 minut, to samý dopřeju Sorimu, ani o minutu víc
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
- Reklama
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Benzínožrouta mám s turbem a je to asi nejlepší kombinace. Jednoduchý, spolehlivý, výkoný a celkem nežravý. Osobně bych do dieslu s Euro 6 nešel ani za zlatý prasátko, ty šílenosti jako DPF a spousta snímačů a senzorů budou jen velkej problém a past na peníze.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
K nové anténě na střeše jsem zabudoval nové rádio a když jsem byl v bastlení tak jsem vyrobil konzoli na další měřáky a takto to vypadá při poslední kontrole jak to sedí a nyní to oblíknu do černé matné koženky s imitací kůže.
Kastlíky jsem nepotřeboval a chtěl jsem mít nezastvěnou přístrojovku. Boční lišty mám nový, tyto starý provrtaný jsou jako zástavbový pomocník při konstrukci.
Kastlíky jsem nepotřeboval a chtěl jsem mít nezastvěnou přístrojovku. Boční lišty mám nový, tyto starý provrtaný jsou jako zástavbový pomocník při konstrukci.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Tak by mě zajímalo na co budeš čumět na budíky nebo na cestu před sebou.Jirka N. píše:K nové anténě na střeše jsem zabudoval nové rádio a když jsem byl v bastlení tak jsem vyrobil konzoli na další měřáky a takto to vypadá při poslední kontrole jak to sedí a nyní to oblíknu do černé matné koženky s imitací kůže.
Kastlíky jsem nepotřeboval a chtěl jsem mít nezastvěnou přístrojovku. Boční lišty mám nový, tyto starý provrtaný jsou jako zástavbový pomocník při konstrukci.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Kdepak, hlavní budíky jsou nahoře a tyto alternativní které berou hodnoty z jiných míst jsou dole. To pro celkovou kontrolu motoru a zabránění nepříjemných překvapení.
Mě stačil odtah Octávky když kleknul altík a odtah stál 1/5 ceny auta.
Mě stačil odtah Octávky když kleknul altík a odtah stál 1/5 ceny auta.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Konečně hotovo a všechny systémy naskočily okamžitě a bez jediné závady . Byla to sice dlouhá práce ale nyní mám zaručený přehled o všem důležitém okolo motoru a díky zdvojení měření mám nyní téměř jistotu jako v Boeingu.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: stř zář 08, 2010 9:54 pm
- Bydliště: Nové Syrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Ty voe dobrýýý... budou i křídla a kormidla? Až to budeš zalítávat, zajedu se podívat.
Vše se dá opravit, jen se nesmí vědět, že to nejde....
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Sorento 3,5 EX, benz. r.2005
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Další obrázky z mého projektu a cíl byl splněn a to že je konzola upevněná bez jakéhokoliv zásahu do původní přístrojovky a dá se to uvézt do původního stavu se šuplíkama během cca 10 minut.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Jirko,super,je vidětže se vracejí staré dobré časy / státní maturity atd / . To jsme dělali na Š 120 ,ale s tím,že před čalouněním koženkou jsme to kopyto polepili molitanem.Chci se okorát zeptat na ty budíky,ty štítky / stínítka,mračítka nebo jak se to jmenuje / jsou součásti přístrojů,nebo se to dá koupit zvlášť ? Potřeboval bych to na loď k vůli slunci.Toho korejského mrzáka bych s tím netrápil,ten je dokonalý od výroby.Dík za odpověď-
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Ty stínítka jsou součástí přístrojů Auto-Gauge viz: http://www.auto-doplnky.com/pridavne-bu ... roje-a6879
Jiní výrobci na Taiwanu dělají tyto skoro identické budíky bez stínítka a tak je třeba shánět toto konkrétní provedení. Auto Gauge to dodává včetně polohovatelného tubusu na vršek přístrojovky, ale tam jsem to zamítnul dát, chvíli jsem měl měřák tlaku turba u prvního levého sloupku, ale to rušilo malinko. Tedy proto toto řešení a na přístrojovce pouze nechám místo pro navi a handy.
Jiní výrobci na Taiwanu dělají tyto skoro identické budíky bez stínítka a tak je třeba shánět toto konkrétní provedení. Auto Gauge to dodává včetně polohovatelného tubusu na vršek přístrojovky, ale tam jsem to zamítnul dát, chvíli jsem měl měřák tlaku turba u prvního levého sloupku, ale to rušilo malinko. Tedy proto toto řešení a na přístrojovce pouze nechám místo pro navi a handy.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Štěstí přeje připraveným , je to terénní auto které dokáže utáhnout to co v současný době jen málokteré auto a proto si ho plánuju nechat až do jeho rozpadnutí a to chci oddálit co nejdál. Když vezmu co se nyní vyrábí, obsah motoru jako do sekačky i u velkých aut, ochrana chodců má přednost před robusností, auta již nemaj ani redukci a vypínatelný ESP a takto bych mohl pokračovat dál. Prostě nás čeká budoucnost automobilovýchh atrap a celkem je mi jasno že nic takovýho si nepořídím a smiřuji se že jednou budu mít vetrán, ale bytelnej s pořádným motorem.
Toto platilo i dříve u MB piána atd. a ty jezdí dodnes a při dobré údtžbě přežijou dnešní krámy které sotva překlepou záruku.
Toto platilo i dříve u MB piána atd. a ty jezdí dodnes a při dobré údtžbě přežijou dnešní krámy které sotva překlepou záruku.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
A já magor jsem si myslel do teď,že komu nestojí tak chodí na ryby, ....
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Stojí dlouho spolehlivě a výkoně Než na ryby tak radši tvořivou činnost a to je z mého pohledu lepší .
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: trošku překopávám ten korejskej zázrak
Já si raději zašukám.Asi pro to,že si myslím,že je to naposled .A v domově důchodců se lépe vzpomíná na šukačku,než na pracovní úspěchy.Ale proti gustu žádný diškutát.