TOD
TOD
Ahoj ,,mám dotaz na systém TOD mám zapnuto na auto a zadní kola mi protočí a přední nic , při zapnutí na low a redukci mi berou všechy 4 kola, tak je ten TOD v hajzlu ??? co s tím ? jak to poznám ? nebo zapíná až po chvíli ? pneu mám zimní všechny stejné nové, při rozjezdu hrabe zadek a přední nic.....
- Reklama
Re: TOD
Pokud ti jede pri LOW i predek, tak by to melo byt cajk. Je tam elektromagneticka spojka a to je to co byva casto spaleny. Predek to pri AUTO prida jen pri prudkem rozjezdu nebo v brzdeni v pomeru max 50:50, nebo pri vetsim rozdilu mezi predni a zadni napravou (protocni zadku).
Ja mam karu kratce, takze jsem zatim nezjistil jestli mi predek zabira jak ma, ale ted jak napadlo, tak to hodlam zkusit
Ja mam karu kratce, takze jsem zatim nezjistil jestli mi predek zabira jak ma, ale ted jak napadlo, tak to hodlam zkusit
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: TOD
U mého FL TOD zabírá ihned při prokluzu a je to i znát při rozjezdu na sněhu. Reaguje to blezkurychle a základ je měnit pravidelně olej v rozdělovací převodovce, i když výrobce blábolí o celoživotní náplni. Já při výhrdně silničním provozu to měním po 60 tkm a olej je na hraně použitelnosti. Při překročení lhůty je šance rychle odrovnat lamely a vše v převodovce.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: TOD
Jirka N. píše:U mého FL TOD zabírá ihned při prokluzu a je to i znát při rozjezdu na sněhu. Reaguje to blezkurychle a základ je měnit pravidelně olej v rozdělovací převodovce, i když výrobce blábolí o celoživotní náplni. Já při výhrdně silničním provozu to měním po 60 tkm a olej je na hraně použitelnosti. Při překročení lhůty je šance rychle odrovnat lamely a vše v převodovce.
Ahoj olej jsem měnil před cca 15tis km. tak se asi odporoučel TOD berou pouze zadní kola .
Re: TOD
Dneska jsem couval po zasněžené cestě do prudkýho stoupání a Sori jel stejně jako po předu. Žádnej rozdíl a tak se dá otestovat TOD. U mě se zapíná bez poznání a výkon jde tam kde je třeba v daný moment. Jinak bych na zpátečku nikam nevyjel.
Kia Sorento EX 2,5 CRDI DE LUXE Leder / Koni Heavy Track, H&R pružiny +45mm, H&R rozšíření 60/60mm
Re: TOD
Ahoj tak to ještě otestuji v terénu na tom sněhu....Jirka N. píše:Dneska jsem couval po zasněžené cestě do prudkýho stoupání a Sori jel stejně jako po předu. Žádnej rozdíl a tak se dá otestovat TOD. U mě se zapíná bez poznání a výkon jde tam kde je třeba v daný moment. Jinak bych na zpátečku nikam nevyjel.