Mám problém s topením a stíráním po ostříknutí čelního i zadního skla ostřikovačem. Ráno sednu do auta, nastartuju, rozjede se topení, oškrábu čelní okno, zadní okno boční... Dojedu do práce, všechno funguje jak má, ostřikovače stříkají(ikdyž bylo -16) a stírají. Chi jet na oběd, sednu do auta, nastartuju a ejhle fukar mrtvý.. zkouším zapnout, vypnout, přepínám ofuk čelního, ofuk nohou,...zkouším zapnout a vypnout klimu a nic, nula, zero, mrtvola, ani vánek, ani náznak, že by to chtělo foukat, říkám si ok, po obědě vyměním pojistku a bude to cajk, jedu za náklaďákem, čelní okno jak prase, tak ostříknu a nemrznoučka na čelním skle je, ale stěrače nic, naštěstí to šlo setřít při sepnutí stěračů, ale na ostřik nereagují. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Je možné, že jsou na sobě topení/klima a stírání po ostříknutí nějak závislé? Kontroloval jsem pojistky a zdají se ok, zkoušel jsem i odpojit baterku na chvíli, jak radili lidi tady na fóru dříve, ale akorát se mi vynulovaly hodiny... Co s tím? Zajet servis ať to napíchnou na diagnostiku? Nebo je v tom nějáký fígl???
Děkuji za každou radu!!!!
Topení/ostřikovač
- Reklama
Re: Topení/ostřikovač
Odpojením akumulátoru to nevyřešíš.Otevři kapotu a hledej ukostření.Povol šrouby,stříkni kontaktol a několikrát dotáhni,opět povol a stříkni.To samý konektory.U motoru stěračů musíš sundat stěrače a plasty.Pod skříňkou,kde jsou relé a pojistky je taky ukostření.Na nádobce ostřikovačů udělej totéž.Pak sejmi uložnou schránku a totéž udělej okolo bloku topení.Neodpojuj -nerozdělávej konektory na tlustých žlutých kabelech.To jsou airbagy.Až to všechno uděláš,tak odpoj akumulátor.Stačí pár minut.Pak připoj.
Nenapsal si co máš za klimu.Auto nebo manuál.
Nenapsal si co máš za klimu.Auto nebo manuál.
Sorento 2.4 r.v.2004,LX červená metalíza