Problém Sorento 2.5crdi
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned čer 07, 2015 9:35 pm
Problém Sorento 2.5crdi
Zdravím mam problém mám Sorento 2.5crdi 103 kW. Ráno když nastartuju auto chytne bez problémů hned ale jak mile přidám tak nic jako když se to dusi i když mám plnej plyn tak nic cca 10-15 vteřin pak to pomalu leze nahoru a pochvilce už je to v poho během dne ale stejne to nejde do otáček tak jak by melo jít...Naftovej filtr novej a stejne nic.Nemá někdo zkušenosti?
- Reklama
Re: Problém Sorento 2.5crdi
No... muze to byt milion veci... ale problem, ktery se ted v posledni dobe resi na UK foru je palivova nadrz.
Od te bio sragory co se pridava do nafty se loupe vnitrni nater a ucpava sitko cerpadla v nadrzi.
Sundej zadni sedaky a koukni do nadrze.
Pak snad jedine palivove cerpadlo, resp. ventil na common railu.
Od te bio sragory co se pridava do nafty se loupe vnitrni nater a ucpava sitko cerpadla v nadrzi.
Sundej zadni sedaky a koukni do nadrze.
Pak snad jedine palivove cerpadlo, resp. ventil na common railu.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned čer 07, 2015 9:35 pm
Re: Problém Sorento 2.5crdi
Ještě by me zajímalo jak funguje ten elektromagnetickej ventil v pravo pod sanim drzej to 4 malé šroubky? ?
Re: Problém Sorento 2.5crdi
Ahoj, mam ted podobny dele trvajici problem, ktery mne vylecil z tanovani "obyc nafty":
Vzdycky jsem bral naftu, kde se dalo a pridaval do ni VIFko, nikdy zadnej problem. Pri posledni ceste do Bratislav prestalo auto tahnut a do kopcu na D1 me predjizdeli i cyklisti, a to proto, ze to nejelo vic jak 90km/h !!!
Kdyz se otacky dostaly nad 2,5-3000, auto ztratilo vykon uplne, a jakmile se preradilo a otacky spadly na 2000, zase se to trochu rozjelo, atak porad dokola.
Po prijezdu do Prahy jsem vymenil palivovy filtr, ze ktereho vytekla nejaka jakoby nafta, ale uplne sucha (tedy nemastna)!!!!
Pritom se jeste prostriknul kontakt na plynovy pedal (vpravo u nohou spolujezdce).
Takze jsem parkrat pridal dvoutakt olej (aby se promazaly vstriky atd), a trosku se to zlepsilo..
Pak jsem parkrat bral naftu, ale presel jsem na OMV MaxxMotion (kterou tady tak propaguje Jirka N. - driv jsem si myslel, ze ji asi prodava nebo tak nejak
Zlepsilo se to tak, ze uz auto tahne jakztakz (2000-3000 ot) , ale vsude okolo je mrtvo, pokud se jede do kopce, tak nad 3000 uz se nezrychluje, ale zaroven ta mrcha nepreradi. Kdyz jezdim v manualnim rezimu, tak si to osefuju, ale na automat je to k prdu.
Stav?
TURBO - funguje (bylo odpojey, bez nej je to na prd plne)
VAHA VZDUCHU - vyzkousena nova, bez vysledku, takze jsme ji vratili.
NADRZ (sitko v nadrzi) viz fota.. nadrz i sitko bylo absolutne cisty, nevim jestli zasluhou ty zazracny MaxxMotion, ale cumel jsem jak vejr
a to tankuju povetsinou naftu kde se da, a kdyz jsem jel na slovensko, tak jsem vzdy bral u Tank&Go Pruhonice klidne tu nejlevnejsi zlutou bionaftu + pridaval vlastni aditiva a mrknete na tu nadrz >>>>
Na fotkach je to teda trochu do zluta, ale barva nafty v nadrzi je zelenomodra, presne jako ta MaxxMotion, a navic se mi nezda, ze by se tam odlupoval nejakej nater (pokud uz teda nevyletel skrz vejfuk a to co vidim je jiz cistej plech...)
Moje dalsi veci na zkontrolovani jsou:
Sensor tlaku paliva
Prepad vstriku
Sensor tlaku u turba.
Tlak turba - asi tam pridam budik
Vysokotlake cerpadlo -ale to by vyhodilo chybu tlaku..
PS: Diagnostika nic neukazala
Mam ted k dispoziic jen malou diagnostiku do mobilu, a pokud se tomu da verit, tak turbo tlaci do 0,8 baru na max a vic se to nepohne, otacky pak stoupaji jen velmi pomalu a auto samozrejme nepreradi.
Hodne zridka se podarilo motor vytocit vic jak 3700ot, pak to skublo a bylo znat velky narust vykonu a v tom pripade bylo mozno motor vytocit nad 4.000, a pak samorejme automat preradil, ale to se povedlo jen na dva pokusy ze sta..
Ve tvym pripade bych tedy skusil nekterou z veci co jsem zkousel ja, zacal bych temi jenoduchymi, napr sitko v nadrzi, palivovej filtr, a postupoval k tem slozitejsim (a drazsim)
Vzdycky jsem bral naftu, kde se dalo a pridaval do ni VIFko, nikdy zadnej problem. Pri posledni ceste do Bratislav prestalo auto tahnut a do kopcu na D1 me predjizdeli i cyklisti, a to proto, ze to nejelo vic jak 90km/h !!!
Kdyz se otacky dostaly nad 2,5-3000, auto ztratilo vykon uplne, a jakmile se preradilo a otacky spadly na 2000, zase se to trochu rozjelo, atak porad dokola.
Po prijezdu do Prahy jsem vymenil palivovy filtr, ze ktereho vytekla nejaka jakoby nafta, ale uplne sucha (tedy nemastna)!!!!
Pritom se jeste prostriknul kontakt na plynovy pedal (vpravo u nohou spolujezdce).
Takze jsem parkrat pridal dvoutakt olej (aby se promazaly vstriky atd), a trosku se to zlepsilo..
Pak jsem parkrat bral naftu, ale presel jsem na OMV MaxxMotion (kterou tady tak propaguje Jirka N. - driv jsem si myslel, ze ji asi prodava nebo tak nejak
Zlepsilo se to tak, ze uz auto tahne jakztakz (2000-3000 ot) , ale vsude okolo je mrtvo, pokud se jede do kopce, tak nad 3000 uz se nezrychluje, ale zaroven ta mrcha nepreradi. Kdyz jezdim v manualnim rezimu, tak si to osefuju, ale na automat je to k prdu.
Stav?
TURBO - funguje (bylo odpojey, bez nej je to na prd plne)
VAHA VZDUCHU - vyzkousena nova, bez vysledku, takze jsme ji vratili.
NADRZ (sitko v nadrzi) viz fota.. nadrz i sitko bylo absolutne cisty, nevim jestli zasluhou ty zazracny MaxxMotion, ale cumel jsem jak vejr
a to tankuju povetsinou naftu kde se da, a kdyz jsem jel na slovensko, tak jsem vzdy bral u Tank&Go Pruhonice klidne tu nejlevnejsi zlutou bionaftu + pridaval vlastni aditiva a mrknete na tu nadrz >>>>
Na fotkach je to teda trochu do zluta, ale barva nafty v nadrzi je zelenomodra, presne jako ta MaxxMotion, a navic se mi nezda, ze by se tam odlupoval nejakej nater (pokud uz teda nevyletel skrz vejfuk a to co vidim je jiz cistej plech...)
Moje dalsi veci na zkontrolovani jsou:
Sensor tlaku paliva
Prepad vstriku
Sensor tlaku u turba.
Tlak turba - asi tam pridam budik
Vysokotlake cerpadlo -ale to by vyhodilo chybu tlaku..
PS: Diagnostika nic neukazala
Mam ted k dispoziic jen malou diagnostiku do mobilu, a pokud se tomu da verit, tak turbo tlaci do 0,8 baru na max a vic se to nepohne, otacky pak stoupaji jen velmi pomalu a auto samozrejme nepreradi.
Hodne zridka se podarilo motor vytocit vic jak 3700ot, pak to skublo a bylo znat velky narust vykonu a v tom pripade bylo mozno motor vytocit nad 4.000, a pak samorejme automat preradil, ale to se povedlo jen na dva pokusy ze sta..
Ve tvym pripade bych tedy skusil nekterou z veci co jsem zkousel ja, zacal bych temi jenoduchymi, napr sitko v nadrzi, palivovej filtr, a postupoval k tem slozitejsim (a drazsim)
- Přílohy
-
- 2015-06-16 11.06.29-640.jpg (22.29 KiB) Zobrazeno 25818 x
-
- 2015-06-16 11.06.17-640.jpg (22.81 KiB) Zobrazeno 25818 x
-
- 2015-06-16 10.57.28-640.jpg (25.54 KiB) Zobrazeno 25818 x
Sorento 2007, 2.5CRDi 125kW, EX / AUT / SuperTOD / Black Leather
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned čer 07, 2015 9:35 pm
Re: Problém Sorento 2.5crdi
ok diky za radu:)jen me zarazi ze me to udela jen porano ze to jako nereaguje na plyn jako kdyz tam jde hodne nafty nebo zase malo nevim a po pa sekundach co drzim plyn to vyleze a úak uz to jde normlane asi ne teda jak by melo ale jde to do otacek...turbo taha vahu jsem taky zkousel a nic jen do tech otacek to proste nejde jak by melo no zda se me to liny ale nekdy to zase vystreli....zkusim tu nadrz a jeste ten ventil na sani a diagnostika me taky nic neukazala
Re: Problém Sorento 2.5crdi
Jeste jsem zapomel, s teplotou by melo co do cineni take cidlo teploty paliva - u naftoveho filtru.
Ale hlavne bych zkusil kabelaz a konektory od pedalu, prej je to taky dost casty, protoze tam nekam tece voda a koroduje to..
Ale hlavne bych zkusil kabelaz a konektory od pedalu, prej je to taky dost casty, protoze tam nekam tece voda a koroduje to..
Sorento 2007, 2.5CRDi 125kW, EX / AUT / SuperTOD / Black Leather
Re: Problém Sorento 2.5crdi
To sitko mas pekne cisty... docela zajimave po 7 letech provozu.
No to ze to je liny je divny, ale napada me jeste jedna uplna hovadina a to zatazena rucka
Se nesmej, moje zena s tim jednou jela sama a zapomela tu rucnu povolit. Pak kdyz prijela, tak vsude smradu jako z hradu a ona, ze "no me se zdalo ze to moc nejede"
No to ze to je liny je divny, ale napada me jeste jedna uplna hovadina a to zatazena rucka
Se nesmej, moje zena s tim jednou jela sama a zapomela tu rucnu povolit. Pak kdyz prijela, tak vsude smradu jako z hradu a ona, ze "no me se zdalo ze to moc nejede"
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Problém Sorento 2.5crdi
Taky jsem neveril, hlavne kdyz jsem bral ve vetsine pripadu naftu kde se dalo a vylepsoval ji tim VIFkemTommyBoy píše:To sitko mas pekne cisty... docela zajimave po 7 letech provozu.
No to ze to je liny je divny, ale napada me jeste jedna uplna hovadina a to zatazena rucka
Se nesmej, moje zena s tim jednou jela sama a zapomela tu rucnu povolit. Pak kdyz prijela, tak vsude smradu jako z hradu a ona, ze "no me se zdalo ze to moc nejede"
Zajimavy si vsimnete kdyz tankujete, pkokud tam maji ty pruhledny kopule s vrtulkama, tak tam kde je "obyc nafta, tak je t ozuty, kalny, a ta MaxxMotion je uplne cista pruzracna (sakra uz si pripadam jak JirkaN, ze ji tady furt vychvaluju
Ad RUCKA:
No, ono se to nerozjede ani z kopce!!!
(Olej v diferakach, rozvodovce apod menen pred necelym rokem.)
Tu jsem otestoval, kdyz jsem mel pred rokem zenu v porodnici a volala, ze maj komplikace...taky se mi zdalo, ze to moc netahne a to jsem rozhodne nejel podle predpisu (diky Sorentu mne nezastavily ani retarery, tramvajovy ostruvky, ani oddeleni tramvajoveho pasu od vozovky apod, + jedna cervena no..)
Kdyz jsem dojel do cile, a chtel zatahnout rucku tak mi to doslo
Navic je pekne sjeta, takze ji budu muset postelovat, bere mi az uplne nahore
Sorento 2007, 2.5CRDi 125kW, EX / AUT / SuperTOD / Black Leather
Re: Problém Sorento 2.5crdi
Panove, u me problem vyresen...parkrat po ceste mi auto zaclo nepravidelne piskat, hadal jsem tedy turbo...no spotreba byla extremni, auto line...
provedene prace:
Vyzkousena nova vaha vzduchu - stejne
Vymena sensoru tlaku u turba - stejne (pokud by nekdo chtel, mam tedy novy rozbaleny sensor tlaku k dispizozici)
Piskani lokalizovano na prave strane vozu, po zvednuti na hever, zjisteno total zadrene lozisko kola - neslo tim rukou ani otocit, zatimco ta svine korejska si s tim poradila bravurne aniz by tahla k jedne strane nebo delala jine skopicicoviny - po vymene loziska kola auto jede o 100% lepe
Nicmene se mi zda stejne trochu line na rozjezd, driv to pekne cuklo, ted je ten rozjezd trochu vlaznejsi nez se to roztoci nad 2000, a ve vyssich rychlostech otacky lezou ke 4000 a nad velmi pozvolna, ale to uz muze byt jen subjektivni pocit, protoze jsem pul roku jezdil s tim pridrenym loziskem..
Podle servisni knihy je tam ventil, ktery by mel pri prudsim rozjezdu pridat tlak na turbu, tak na to asi zkusim mrknout..
Jinak update spotreby je nasledujici:
Praha -> Bratislava -> Spisska Nova Ves s dodrzovanim rychlostnich limitu, trosku ve spechu, takze dalnice 120-140km/h podle tachometru mimo zuzeni apod, spotreba na konci cesty 10.6l
Po navratu stejnou cestou zpet, tedy Spisska -> Bratislava -> Praha celkova prumerna spotreba tam i zpet vysla na 11.1l
Mrzi me, ze jsem spechal, protoze jsem chtel vyzkouset ekorally, a jet jen okolo 100-110km/h, takze bych se predpokladam dostal pod 9l. Pokud ta mrcha nezere ve 100 vic nez ve 130
provedene prace:
Vyzkousena nova vaha vzduchu - stejne
Vymena sensoru tlaku u turba - stejne (pokud by nekdo chtel, mam tedy novy rozbaleny sensor tlaku k dispizozici)
Piskani lokalizovano na prave strane vozu, po zvednuti na hever, zjisteno total zadrene lozisko kola - neslo tim rukou ani otocit, zatimco ta svine korejska si s tim poradila bravurne aniz by tahla k jedne strane nebo delala jine skopicicoviny - po vymene loziska kola auto jede o 100% lepe
Nicmene se mi zda stejne trochu line na rozjezd, driv to pekne cuklo, ted je ten rozjezd trochu vlaznejsi nez se to roztoci nad 2000, a ve vyssich rychlostech otacky lezou ke 4000 a nad velmi pozvolna, ale to uz muze byt jen subjektivni pocit, protoze jsem pul roku jezdil s tim pridrenym loziskem..
Podle servisni knihy je tam ventil, ktery by mel pri prudsim rozjezdu pridat tlak na turbu, tak na to asi zkusim mrknout..
Jinak update spotreby je nasledujici:
Praha -> Bratislava -> Spisska Nova Ves s dodrzovanim rychlostnich limitu, trosku ve spechu, takze dalnice 120-140km/h podle tachometru mimo zuzeni apod, spotreba na konci cesty 10.6l
Po navratu stejnou cestou zpet, tedy Spisska -> Bratislava -> Praha celkova prumerna spotreba tam i zpet vysla na 11.1l
Mrzi me, ze jsem spechal, protoze jsem chtel vyzkouset ekorally, a jet jen okolo 100-110km/h, takze bych se predpokladam dostal pod 9l. Pokud ta mrcha nezere ve 100 vic nez ve 130
Sorento 2007, 2.5CRDi 125kW, EX / AUT / SuperTOD / Black Leather
Re: Problém Sorento 2.5crdi
No to je zajimave, ze jsi necitil zadrene lozisko.
Jinak mam ted zkusenost se zpotrebou do Chorvatska s lodi na privesu (celkem asi 2t).
Smerem tam za 12l/100 a zpet 13-14l/100 protoze bylo hrozny vedro a klima jela furt. Jel jsem ale max do 90km/h. Na dalnici kolem 85.
Na trase zpet jsem jen jednou pozoroval, jak mi stoupa rucicka teploty motoru, kdyz jsem vyjizdel do Velebitskeho tunelu a tam je pekne dlouhe stoupani, tlacil jsem to furt asi 85km/100 a nechaval za sebou ostatni karavanysty. Stacilo na chvilku vypnout klimu, zvolnit na asi 70km/h a zaclo to skoro hned lezt dolu.
Na tahani je to auto super.
Jinak mam ted zkusenost se zpotrebou do Chorvatska s lodi na privesu (celkem asi 2t).
Smerem tam za 12l/100 a zpet 13-14l/100 protoze bylo hrozny vedro a klima jela furt. Jel jsem ale max do 90km/h. Na dalnici kolem 85.
Na trase zpet jsem jen jednou pozoroval, jak mi stoupa rucicka teploty motoru, kdyz jsem vyjizdel do Velebitskeho tunelu a tam je pekne dlouhe stoupani, tlacil jsem to furt asi 85km/100 a nechaval za sebou ostatni karavanysty. Stacilo na chvilku vypnout klimu, zvolnit na asi 70km/h a zaclo to skoro hned lezt dolu.
Na tahani je to auto super.
Sorento 2.5CRDI VGT EX 125kW, AT, 4x4 TOD, zadni diff bez LSD, rv. 9/2007
Re: Problém Sorento 2.5crdi
Ahoj Sorenťáci, mám menší prosbu. Dnes (sasi hodinu zpět) se mě stala nemilá věc. Auto se samo vyplo a nešlo nastartovat. Asi po 2 minutách již nastartovalo, ale svítilo čerpadlo, panáček, který upozorňuje před jízdou na připoutání. Když jsem sešlápl plyn a rozjel se, tak se rozsvítila kontrolka zatažené ruční brzdy a kontrolka ABS. Když plyn pustím, tak Ručka i ABS zhasne. Jelikož mám ODBII napojeno na multimediální tablet v autě, tak jsem si v TORQUE nechal vyhodnotit chyby a našlo mě to chybu U0005, což jsem našel, jako chyba High Speed CAN komunikační sběrnice (+) High.
Po smázání všech chyb, kontrolka čerpadla po nastartování zhasne jak má, jen to rozsvětcování ručky a ABS stále pokračuje.
Nemáte někdo stejnou zkušenost a jak jste ji opravili ??
Díky moc...
O: Tak chyba zjištěna. Nedobíjí alternátor.
Pokud se vám stane, že vám auto "VYPNE", a po chvíli nastartujete s rozsvícenou kontrolkou ruční brzdy a k tomu jakákoliv jiná kontrolka, doporučuji zkontrolovat dobíjení.
Po smázání všech chyb, kontrolka čerpadla po nastartování zhasne jak má, jen to rozsvětcování ručky a ABS stále pokračuje.
Nemáte někdo stejnou zkušenost a jak jste ji opravili ??
Díky moc...
O: Tak chyba zjištěna. Nedobíjí alternátor.
Pokud se vám stane, že vám auto "VYPNE", a po chvíli nastartujete s rozsvícenou kontrolkou ruční brzdy a k tomu jakákoliv jiná kontrolka, doporučuji zkontrolovat dobíjení.
KIA Sorento 2,5 EX, r.v. 2003
Re: Problém Sorento 2.5crdi
Ahoj,už začínám být dost zoufalej. Mám 2,5 CRDI 125kw 2010 prvni registrace. Když jsem ho koupil začal mi padat výkon při jízdě,ale vždy jen na dálnici. Příklad třeba při 140km rychlosti najednou jak kdybych pustil plyn a spadne to na 120 a zase se chytne. Zaráží mě že vždy jen na dálnici. Ze začátku jsem myslel že to dělá turbo,ale to jsem nakonec dal uplně nové a ten problém je stále. Neví prosím někdo na co bych se měl zaměřit? Když se to napíchne tak to ukazuje chybu přeplňování motoru. Předem moc děkuji za jakou koliv odpověď
Woody.cz 2.5CRDI 125kw 2010
Woody.cz 2.5CRDI 125kw 2010