Mám 1.0 LX+ a bral jsem Shell V-Power zduvodu toho, že jsem chtěl pro auto kvalitu.
Později jsme přešel na Blue 99 u Benziny. Auto táhlo lépe.
Zkusil jsem Shell V-Power Racing. A z pikanta se stala stihačka! Na pětku může te jet klidně padesát a pohodlně zrychluje. Když se kolem 80 km\h přidá na plyn tak jdou krásně cítět koníky.
Shell V-Power, Shell V-Power, Blue 99 a jiné
- Reklama
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv srp 09, 2007 8:21 pm
Shell VP racing
No, ja jsem si ted po dvou letech, co jezdime s Picantem nacepoval VP Racing. Cetl jsem, ze je to dobre jednou za cas udelat, a taky zkusit jestli to bude tahat vice. PRavda je, ze na maximalku jsem to vytahl docela v poho. Na obycejny Natural 95, to trvalo dele. Mam i lepsi dojezd, nez z obycejnym naturalem, takze si myslim, ze jednou za cas se vyplati do benzinu trochu investovat
Dudas (KIA Picanto 1,0 LX+)
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv srp 09, 2007 8:21 pm
To cidlo sa ti nepokazilo koli tomu benzinu. Benzin s vyssim oktanovim cislom len lepsie hori a motor je trocha pruznejsi.azol píše:ja som power tankoval do Citroen xsara 1.8 i . A oprava čidla na dávkovanie zmesi ma vyšla na 5 tis. korún. Tankoval som ho stále a pravdepodobne som oblbol dávkovanie preto by som poradil tankovať ,ale nie stále a nie pre citlivé motory.
Kia Rio II Sporty 1,4 Tropical Red