prosím o radu a info,diferák a uzávěrka
prosím o radu a info,diferák a uzávěrka
Mám 2.0i,16 ti ventil,r.v.2000,ten poslední starý model.4x4 zapínám ručně páčkou dolů a od sebe nahoru redukci (to se zamkne uzávěrka?,je tam vůbec?,jak to funguje?,není tam kromě čidla oleje žádný další kabel nebo něco dalšího,co by to zapínalo???).V klasickém obyčejném manuálu není žádná zmínka. A teď mám dotaz na diferák,zadní. Při malým poloměru záčení (třeba couvání do řady kolmo stojících aut,plný rejd) mi prohrábne jedno kolo,mám pocit jako by auto něco brzdilo. Předek je samozřejmě vypnutý.Jeden mechanik řekl,že se mu to nelíbí,ale že se setkal s jinou Sportage a ta to měla také,stejné projevy.Zase technik v Kia servisu mi řekl,že je normální,že si kolo hrábne.To je přeci nesmysl,od toho je diferák,aby rovnal různé poloměry při zatáčení.To jsme se učili na strojárně,že na to diferáky jsou.Nebo že by diferák fungoval do určitého poloměru,pak už to nezvládá vyrovnávat ??? Měl jsem i doměnku s tou uzávěrkou,jakoby byla pořád zapnutá.Ale to se opakuji,nevím,zda tam je,jak to funguje,když tam je??? Díky za radu.
- Reklama
Re: prosím o radu a info,diferák a uzávěrka
Žádnou uzávěrku nemá, že si to podhrábne při velkém rejdu mi přijde u Sportage normální.
Náhradní Díly na Kia SPORTAGE, opravy, jednotky, imobilizéry ... tel.723 676797
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte dub 21, 2009 1:12 am
Re: prosím o radu a info,diferák a uzávěrka
Zdravim môžeš tam mať zadny diferak samosvorny ja ho mam na Sportage diesel rok 2000 a vtedy to pri velkom rajde 1 koleso prehrabne zistiš to keď zdvihneš zadnu napravu aby si mohol točit oboma kolesami musiš mať vyhodenu rychlosť ked budeš tociť jednym kolesom do predu a aj druhe sa bude tociť do predu maš samosvorny diferak a ak jedno do predu a druhe do zadu maš obyčajny diferak